۸۷۰۴۳۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نادری: بعد از فینال با باشگاه مذاکره می‌کنم

مدافع جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید فراموش کنیم داماش چه تیم‌های خوبی را برای رسیدن به فینال حذف کرده است.

خبرورزشی: محمد نادری بدون شک یکی از بهترین‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم بود. نادری که به صورت قرضی از باشگاه کورتریک بلژیک به پرسپولیس آمد، می‌گوید بعد از فینال جام حذفی مقابل داماش برای تمدید قراردادش مذاکره می‌کند. محمد در این فصل آنقدر خوب بوده که خیلی‌ها معتقد بودند، می‌توانست به تیم ملی دعوت شود، اما خودش معتقد است تازه در ابتدای راه قرار دارد. گفت‌وگوی ما با پدیده این فصل پرسپولیس را قبل از فینال جام حذفی در ادامه می‌خوانید.

* محمد از بازی با سپاهان شروع کنیم.

بازی سختی بود. سپاهان تیم پرمهره و قدرتمندی است ضمن اینکه در این دیدار میزبان بودند و هواداران زیادی برای حمایت از این تیم به ورزشگاه آمدند، ولی در کل بازی ما تیم برتر میدان بودیم و خدا را شکر به حق‌مان که صعود به فینال جام حذفی بود، رسیدیم. به نظرم باید کار را در ۹۰ دقیقه تمام می‌کردیم، ولی قسمت این بود در لحظات پایانی به گل برسیم که شیرینی این برد بیشتر شود.

* جو ورزشگاه چطور بود؟

به نظرم جو ورزشگاه اصلاً فوتبالی نبود و تا دل‌تان بخواهد به ما فحاشی شد و نارنجک زدند. قبل از بازی هم که هواداران‌مان را کتک زدند. نمی‌دانم واقعاً چه بگویم. ما برای فوتبال کردن آمده بودیم نه اینکه بخواهیم دعوا کنیم و بجنگیم.

* حتماً شنیدی عده زیادی مصدوم شدند.

بله حتی متوجه شدم چشم یک هوادار را تخلیه کردند. الان چه کسی پاسخگوی این فاجعه است؟ آدم متأسف می‌شود و واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم. در فضای مجازی دیدم ماشین‌های خبرنگارانی که از تهران آمده بودند را نابود کردند.

* بله ماشین عکاس خبرورزشی را آتش زدند.

واقعاً؟

* بله، جرم‌شان این بود که پلاک ماشین‌شان تهران بود.

واقعاً متأسفم برای یک عده که دست به چنین کار‌هایی می‌زنند. امیدوارم هرچه زودتر خسارت این افراد پرداخت شود تا بیشتر از این متضرر نشوند.

* بعد از صعود به فینال جام حذفی، سپاهانی‌ها گفتند پرسپولیس با کمک داور و سایر عوامل بیرونی قهرمان لیگ و فینالیست جام حذفی شده است.

افرادی که این حرف‌ها را می‌زنند در زمین بازی حریف پرسپولیس نمی‌شوند و زورشان به ما نمی‌رسد. به همین خاطر چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند وگرنه همه دیدند داور برای آن‌ها پنالتی گرفت که اصلاً درست نبود. اگر آن پنالتی در وقت اضافه دوم گل می‌شد، این حرف‌ها زده می‌شد؟

* سیدجلال گفت نباید از حالا خودمان را قهرمان جام حذفی بدانیم. نظر تو چیست؟

کاملاً درست است و من با سید موافقم. داماش تیم فوق‌العاده خوبی است و قطعاً با انگیزه بسیار زیاد مقابل ما قرار می‌گیرد. نباید فراموش کنیم داماش چه تیم‌های خوبی را برای رسیدن به فینال حذف کرده است. به طور حتم ما با تمام قوا و بدون اینکه حریف را دست‌کم بگیریم وارد میدان می‌شویم تا بتوانیم قهرمان شویم و در این فصل دبل کنیم. آن‌طور که متوجه شدم تا به حال هیچ تیمی در لیگ برتر نتوانسته در یک فصل دبل کند و می‌خواهیم اولین تیمی باشیم که به چنین افتخاری می‌رسد.

* هواداران نگران وضعیت تمدید قراردادت هستند.

هواداران پرسپولیس تاج سر من هستند و در این مدت کوتاه خیلی به من لطف داشتند. ان‌شاءا... بعد از فینال جام حذفی به باشگاه می‌روم و برای فصل آینده مذاکره خواهیم کرد. امیدوارم هر چه خیر است اتفاق بیفتد.

* چقدر احتمال می‌دهی برای فصل آینده در پرسپولیس بمانی؟

خودم به شخصه از حضور در پرسپولیس راضی هستم و دوست دارم، بمانم، ولی یک‌سری چیز‌ها بر عهده من نیست و باشگاه پرسپولیس و کورتریک باید به توافق برسند، چون من به صورت قانونی بازیکن کورتریک محسوب می‌شوم و با این تیم قرارداد دارم.

* خیلی از کارشناسان معتقد بودند در لیست جدید تیم ملی جای تو خالی است.

لطف دارند. راستش اگر بگویم به تیم ملی فکر نمی‌کنم دروغ است، چون آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کند و من هم خیلی دوست دارم این اتفاق برایم بیفتد. ولی واقعیت این است که من تازه اول راه هستم. امیدوارم بتوانم این روند خوبم را ادامه دهم تا بتوانم نظر سرمربی جدید تیم ملی را جلب کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یاشاسین محمد
      یاشاسین آذربایجان
      یاشاسین آقا کریم
      یاشاسین ایران

    • سجادحسین زاده

      یاشاسین

    • بدون نام

      افرین چقدر با لحن خوب صحبت کرد یاشا قزوینی اوقلان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج