۸۷۰۴۵۷
۱۹۳ نظر
۱۲۳۰۶
۱۹۳ نظر
۱۲۳۰۶
پ

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

یلم‌ها و سریال‌های کره‌ای در میان مردم سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. البته این امر بی‌دلیل نیست و می‌توان گفت که آن‌ها سریال‌های خوب و درخشانی را در میان آثار خود بر جای گذاشتند. بیشتر این سریال‌ها موفقیت خود را مدیون هنرپیشه‌هایی هستند که با هنرنمایی در این مجموعه‌ها دل هزاران بیننده را بدست می‌آورند. اما چطور می‌شود که یک بازیگر در میان هزاران بازیگر دیگر می‌درخشد؟

برترین‎ها: فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای در میان مردم سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. البته این امر بی‌دلیل نیست و می‌توان گفت که آن‌ها سریال‌های خوب و درخشانی را در میان آثار خود بر جای گذاشتند. بیشتر این سریال‌ها موفقیت خود را مدیون هنرپیشه‌هایی هستند که با هنرنمایی در این مجموعه‌ها دل هزاران بیننده را بدست می‌آورند. اما چطور می‌شود که یک بازیگر در میان هزاران بازیگر دیگر می‌درخشد؟ توانایی بازیگری، استعداد، خلاقیت و شاید مهمتر از همه جذابیت ظاهری از عواملی ست که یک بازیگر را به شهرت، محبوبیت و ثروت می‌رساند. در ادامه ما نام جذاب‌ترین بازیگران کره‌ای مرد را برایتان آورده ایم. اگر دوست دارید با آن‌ها آشنا شوید، در ادامه همراه مان باشید.

سو جی سوب

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

سو جی سوب هنرپیشه، بازیگر سینما، خواننده و مدل اهل کره جنوبی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را ابتدا به عنوان یک مدل برای شلوار جین در سال ۱۹۹۵ آغاز کرد و سپس در سال ۱۹۹۶ وارد عرصه بازیگری شد. در حال حاضر، او یکی از بهترین بازیگران در صنعت سینمای کره به حساب می‌آید. البته استعداد‌های او تنها به بازیگری ختم نمی‌شود، بلکه او در زمینه موسیقی و ورزش نیز شهرت قابل ملاحظه‌ای به دست آورده است. هواداران سو جی سوب، او را شخصی بااستعداد می‌دانند. او موفق به دریافت جوایز زیادی از جمله KBS Drama Award شده است. او شهرت، محبوبیت و ثروت را با هم دارد، اما خودش اعتراف کرد که یک زندگی ساده را بیشتر می‌پسندد. جدا از شخصیت فوق العاده‌ای که سو جی دارد، جذابیت ظاهری او نیز بر محبوبیت اش بی تاثیر نبوده است.

مینهو شینی

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

مینهو شینی یکی از مشهورترین بازیگران کره‌ای است. او با فعالیت در حوزه‌های بازیگری و مادلینگ درآمد قابل ملاحظه‌ای را برای خود رقم زده است. علاوه بر بازیگری، او در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد. او با استعداد‌های ذاتی اش، توانسته نام خود را به عنوان یک خواننده رپ در میان مردم ثبت کند. او سفیر برند «UNICEF UNIHERO» نیز هست. جدا از تمام مهارت‌هایی که او دارد، یکی از علت‌های مهم شهرت و محبوبیت او، چهره جذاب اش است.

آن جائه هیون

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

آن جائه هیون بازیگر و مانکن اهل کره جنوبی است که از سال ۲۰۰۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. در سال ۲۰۱۵، آن جائه هیون در اولین نقش اصلی خود به عنوان یک دکتر خون آشام در «خون» ایفا کرده است. او همچنین مجموعه‌ای به عنوان یک ستاره در فیلم چینی عاشقانه-رمانتیک «عروسی کتاب مقدس» بازی کرده است. اگرچه او چند سالی ست فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده، اما در همین فرصت کم توانست خودش را در جایگاه مشهورترین ستاره‌ها قرار دهد. البته نمی‌توان تاثیر چهره زیبای او را در شهرت و محبوبیت اش نادیده گرفت. در واقع زیبایی ظاهری او بود که نظر طراحان مد و بعد‌ها کارگردانان را به خود جلب کرد.

کیم سو هیون

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

کیم سو هیون بازیگر مطرح کره‌ای است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز و محبوبیت اش را با بازی در مجموعه‌های «رؤیای بلند»، «ماه در آغوش خورشید»، «افسانه خورشید و ماه»، «تو از ستاره‌ها آمدی» و «دزد‌ها و مخفیانه» به دست آورده‌است. یکی از دلایلی که باعث شد در همان ابتدای راه، تهیه کنندگان زیادی به سمت کیم سو جذب شوند، چهره جذاب اش بود. او با قد بلند و پوست صاف و بدون لکی که دارد، جای خودش را در میان جذاب‌ترین ستاره‌های کره‌ای ثبت کرده است.

جانگ گیون سوک

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

جانگ گیون سوک بازیگر، خواننده و مدل اهل کشور کره جنوبی است که توانایی اش را با بازی در فیلم «switch» نشان داد. او که تنها فرزند خانواده بود، در سن ۵ سالگی کار خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد. هنگامی که والدین او قصد فروش منزل خود را داشتند، خریداری که به منزل آن‌ها آمده بود وقتی گیون سوک را دید به پدر و مادرش توصیه کرد که او می‌تواند به عنوان یک مدل، آینده درخشانی داشته باشد. او نیز از همان زمان فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان یک کودک مدل آغاز کرد و تا سالیان سال ادامه داد. اما گویا مدل بودن به تنهایی برایش کافی نبود، زیرا تصمیم گرفت که خود را به یک بازیگر ثابت تبدیل کند. در سال ۲۰۰۵ نقش گیون سوک به عنوان پسر رئیس‌جمهور در درام «lovers in parague» باعث شد که او بتواند خود را به عنوان چهره‌ای خاص در نگاه طرفداران درام‌های کره‌ای مطرح کند. اگر چه او عاشق رستوران و غذا خوردن است، اما این عادت ذره‌ای از تناسب اندام و جذابیت ظاهری اش کم نکرد. نام جانگ گیون به عنوان یکی از جذاب‌ترین ستاره‌های کره‌ای در تاریخ ثبت شده است.

جی چانگ-ووک

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

جی چانگ-ووک بازیگر مرد و خواننده اهل کره جنوبی است. او فعالیت بازیگری خود را از سال ۲٠۰۶ آغاز کرد و به واسطه ایفای نقش اصلی دونگ-هه در سریال «Smile again» به شهرت و محبوبیت دست یافت. علاوه بر موفقیت‌ها و جوایزی که او در زمینه بازیگری به دست آورد، زیبایی چهره و اندام V شکل و ورزشکارانه اش، یکی از علت‌های شهرت و محبوبیت او بود.

سونگ سیونگ هون

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

سونگ سیونگ هون هنرپیشه، بازیگر سینما و مدل اهل کره جنوبی است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته می‌توان به «سرنوشت»، «سایمدانگ» و «خاطرات درخشان» اشاره کرد. از زمانی که او پا به عرصه بازیگری گذاشت، تا زمانی که به شهرت و محبوبیت رسید، زمان زیادی طول نکشید. در واقع او با توانایی و جذابیت ظاهری که داشت، خیلی زود توانست جای خودش را در میان ستاره‌ها باز کند. او نه تنها در کره که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

سو کانگ جون

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

سو کانگ تنها ۲۶ سال دارد، اما با همین سن کم، توانسته توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند. او با بازی در بهترین فیلم‌های کره ای، نام خود را در میان بازیگران مطرح این کشور ثبت کرده است. علاوه بر توانایی‌های هنرمندانه، او هواداران بسیاری را به دلیل چهره اش، به خصوص چشمان قهوه‌ای زیبایش، جذب کرده است. از شو‌های واقع نمای معروف کره‌ای که موجب شهرت او شد می‌توان به «Roommate» اشاره کرد. در حال حاضر، او نه تنها در کره، بلکه در تمام جهان نیز شناخته شده است.

وون بین

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

وون بین بازیگر اهل کره جنوبی می‌باشد که پس از ایفای نقش در سریال «پاییز در قلب من» در سال ۲۰۰۰، به محبوبیت چشم‌گیری دست یافت و پس از آن در فیلم‌های «ته‌گوکی»، «مادر» و «مردی از هیچ‌کجا» ایفای نقش کرد. علاوه بر چهره زیبا، این بازیگر اندام متناسبی نیز دارد که برای جذب هواداران بیشتر، بی تاثیر نبوده است. او شخصیتی سخت کوش و با انگیزه دارد که گویی هیچوقت از کار کردن سیر نمی‌شود. همین تلاش او موجب شد که نامش در میان موفق‌ترین بازیگران کره ای، ثبت شود.

سونگ جونگ-کی

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

سونگ جونگ-کی بازیگر اهل کره جنوبی است که با ایفای نقش در سریال «رسوایی سونگ‌کیون‌کوان» و حضور در برنامه «مرد دونده» به شهرت رسید. اولین حضور چشم‌گیر او در سال ۲۰۱۲و در ملودرام «مرد بی‌گناه» بود. او همچنین در فیلم موفق «پسر گرگ‌نما» نیز به ایفای نقش پرداخت و درخشید. او در سال ۲۰۱۶ و پس از اتمام خدمت سربازی، با بازی در سریال «نسل خورشید»، به حرفه خود بازگشت. در اکتبر همان سال او با سونگ هی-کیو (بازیگر سریال نسل خورشید) ازدواج کرد و تیتر روزنامه و مجلات شد. اگرچه او یکی از موفق‌ترین بازیگران کره‌ای ست، اما این شهرت را ساده به دست نیاورد. در حال حاضر نام او در فهرست پردرآمدترین بازیگران کره‌ای قرار دارد.

لی مین هو

جذاب‌ترین بازیگران مرد کره‌ای؛ چشم‌بادامی‌های پرطرفدار!

لی مین هو بازیگر مرد و خواننده اهل کشور کره جنوبی است. او بازیگری را در سریال‌های درام کوتاه از سال ۲۰۰۶ آغاز کرد و پس از آن به دلیل بازی در نقش گو جون پیو در مجموعه تلویزیونی «پسران فراتر از گل‌ها» شناخته شد. او همچنین برای بازی در مجموعه تلویزیونی کمدی عاشقانه «ذائقه شخصی» و مجموعه اکشن و عاشقانه «شکارچی شهر» به عنوان بازیگر درام مطرح شد. علاوه بر بازیگری، او در خوانندگی نیز فعالیت دارد و جزو یکی از پردرآمدترین بازیگران کره‌ای شناخته می‌شود. لی مین هو در فهرست جذاب‌ترین ستاره‌های کره ای، رتبه یک را از آن خود کرده است.

منبع: trendrr

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی خوشگله

      جومونگ پس چی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من عکسای اینارو میبینم حس همجنسبازی بهم دست میده:|

      • بدون نام

        عکس آن جائه هیون رو اشتباه زدی برترین ها

      • بدون نام

        مشکل از توعه

      • بدون نام

        13:05 لنتی :))) خیلی خوب گفتی

      • کی پاپر

        باشه شما خوبین شمایی خوبین که ابروهاتون موکته و سیبیلاتون دسته دوچرخست و پوستتون چاله چوله و جوش داره و صورتتون پشمیه باشه شما ها خوبین فقط اینو بدونین که خیلی زشته ادم هر چی از دهنش در میاد بگه بدون اینکه اطلاعاتی داشته باشه و به بقیه افراد احترام نزاره با اینکه سلیقه ها متفاوته ولی باید احترام گذاشت با اینکه من از بازیگرای هندی و ترکی که طرفدار زیادیم دارن خیلی خوشم نمیاد ولی تا اینجای زندگیم هیچ وقت بهشون توهین نکردم که فلانن و بهمانن اینم بدونین اینکه ادم خدادای پوست صافی داشته باشه یا موهای صورتش کم باشه یا چهره اش شبیه زنا باشه دلیلی نداره که مورد تمسخر قرار بگیره چون اونطوری افریده شده و ارثیه حالا شما هر چهقدر میخوایین مسخره کنین ولی مهم اینه که اونا دارن به زندگی خودشون ادامه میدن و دارن هر روز موفق تر از روز قبلشون میشن و این تمسخر شماها هیچ تاثیری رو اونا نداره به جز اینکه نشون بده جامعه ما چقدر بیسوادی فرهنگی داره

      • بدون نام

        ۱۳:۰۵ شاید
        همجنس گرا هستی

      • بدون نام

        لی جونگ سوک و پارک هیون شیک رو یادتون رفته چرا

      • Aileen

        جدا میشه لیست مردان جذاب کره باشه و نو مین وو توشون نباشه ؟؟!!!!!!!!!!ا

      • بدون نام

        پارک سئو جون یادتون رفته

    • بدون نام

      اینا که همشون یکین ://
      فقط بازیگرایع خودمون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلیقت افتضاحه داداش بازیگرای خودمون دوهزار نمی ارزن

      • بدون نام

        اینا صد هزار برابر به بازیگرای ما می ارزن

      • نیلوفر

        نمیدونم واقعا اینهمه تعصب واسه چی آخه؟!!
        حق دارن خیلی ها اینارو از هم تشخیص ندن چون حتما باید چندین سال سریال هاشون و موسیقیشونو دنبال کرده باشی ینی فن کره ای باشی تا بتونی تو نگاه اول از هم تشخیصشون بدی یا حرفاشونو بدون ترجمه بفهمی!
        من خودم کلی طول کشید تا اعضای اکسو از هم تشخیص بدم هرجا میدیمشون هی باهم اشتباه میگرفتم.
        حتی تو معرفی گروهاشون خودشون قیاقه هاشونو با جزییات میگن ک مردم خودشون یادشون بمونه دیگه ما که...

        کره ای ها خودشونم میدونن خیلی شبیه هم هستن نمیدونین امار جراحی زیبایی تو کره چند برابر دنیاس؟!!! امار لوازم ارایشی؟!! آمار ارایش بین مردا؟!!
        سیبیل و ریش عموما بهشون نمیاد چون صورت های کوچیکی دارن.
        کشوری رو دوس دارین لااقل ی امار های ساده مثل اینو باید بدونین بعدش بیاین جبهه بگیرین.

      • بدون نام

        چون خوشگلن شبیه همن.الان گنجشک ها هم شبیه همن و جزو خوشگلا محسوب میشن.
        کره ای ها هم شبیه همن و همشون یه جور خوشگلن.
        ولی بازیگرای خودمون هم سیاه ان و هم چاق.از نظر تو اینا خوشگلن پس جای بحث نیست.

    • بدون نام

      اینا مردن؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر نکنم

      • بدون نام

        به نظرم شما یع لطفی کن فکر نکن

      • بدون نام

        آره دیگه
        کوری مکه

      • بدون نام

        بله هستن کورید مگه؟

      • بدون نام

        اینها اگر ایرانی بودند و توی این کشور زندگی میکردند دخترها اصلا محل بهشون نمیدادن ولی چون مشهور شدند به نظرشون خیلی قشنگ و رویایی میان.

      • بدون نام

        نه .مردها حتما باید زمخت و پشمالو و بی ریخت باشند.هه

      • بدون نام

        په نه په

      • Bts

        اگه میومد ایران من خودمو براشون میکشتم

    • بدون نام

      شماره 1،2 واقعا جذاب هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا ک اکثرشون شکل هم بودن.

      • بدون نام

        چون خوشگلن شکل همن.مثل گنجشک ها که از هم تشخیص نمیشه داد.

    • صباا

      فقط جانگ گیون سان و لی مین هو

      پاسخ ها

      • .

        واقعا که اخه کجای اینا شبیه هم هست

    • ثَبآ

      وای خدا من عاشق سونگ جونگ کی هستم وقتی تو فیلم نسل خورشید دیدمش عاشقش شدم

      پاسخ ها

      • پرس پولیس

        با هاش ازدواج کن

    • خانم سیناترا

      چشم بادومی های پوست زرد.کجا جذابن؟
      فقط مردان تورک...اینا مفتم نمی ارزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هم چین هم زرد نیستنا، ترکا هم که فرق زیادی با اینا ندارن چی میگی الان؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        شما دهمتو ببند

      • بدون نام

        خودت دهنتو ببند.
        ترکا بهترینن

      • بدون نام

        شما تورررکهای اصیل با این زردا از یه نژادین

      • بدون نام

        زر نزن

      • بدون نام

        خخخخخخ ترکها.
        شما نظر ندی بهتره.اینها زیباترین مردان دنیا هستن.

    • علی

      عحب اینا چرا سبیل ندارن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون دوس ندارن داشته باشن

      • بدون نام

        این په سوالیه
        ای خدااااااااااا

      • Parivash

        حتما ک قرار نیس مثل ترکای فیلیم چهار صد قسمتی بازی کنی بعدم ک کره ای ها خیلی بهتر ظاهر بشن شما باید اینو بدونین ک مردای کره جزع زیباترین مردای جهانن و در این بین رتبه های نخست رو دارن و البته اصلا دلیل نمیشع ب علایق هم توهین کنین ب نظر منم مردا بدون ریش بهترن شما ی بازیگر ایرانی یا هندی یا ترکی بگو از اینا خوشگل تر باشعععع

    • نوشین

      کجای کیم سو هیون جذابه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پلاتیپوس

      از همشون بدم میاد مزخرف ترین سریالها رو دارن مزخرف ترین سلبریتی ها از همه این چشم بادومیا بدم میاد صدا سیمام ک صب تا شب نشونشون میده چون بودجش فقد ب همینا میخوره

      پاسخ ها

      • ۰۰۰

        تو خوشت نمیاد چرا اومدی و نگاه کردی و نظر دادی؟

      • بدون نام

        واااقععااا برامون مهم نیس که ازشون بدت میاد

      • بدون نام

        به ما چه مربوط

    • m

      ماه در آغوش خورشید همون افسانه خورشید و ماه بود

    • فرناز

      تفاوتشون چیه اینا!؟همه مثل زنان،بی مو،آرایش کرده ورژزده؛حس مردونگیم نمی بینیم!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جنس باب طبع شما هم داریم منتها نه در این صفحه

      • بدون نام

        بعضیا اینجوری دوس دارن
        تو برو یجایی که عکس پشمک گذاشتن

      • بدون نام

        همه جا خاورمیانه نیست که حس مردانگی با زمختی و پشم و پیل بروز کنه

      • بدون نام

        تو خوبی داداش

      • Parivash

        شاید اونجوری باشه ولی همشون وقتی ی مشکل واسع کشورشون پیش بیاد همه ثروتشون رو میذارن ب علاوه بازیگرای کره ای طرفدار فرا کره ای دارت

      • بدون نام

        ولی من مردانگی رو در تو و بازیگرای خودمون نمی بینم ولی همین ها صد تا مرد رو می ارزن.
        اگه شبیه زن بودن ایراده پس چرا شما پسرای لعنتی از صب تا شب دنبال دختراییید؟

    • بدون نام

      لی مین هو عشقه

      پاسخ ها

      • لی مین هو

        مال منه دل بهش خوش نکن

    • بدون نام

      کره ایا اکثر بازیگراشون بخاطر عمل قشنگن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا هیچکدومشون عمل ندارن، من همشونو میشناسم

      • بدون نام

        شما که میگی میشناسی ببخشید نسبتتون با اینها چیه؟؟ بعد اینها چند نفرن مگه با چند نفرشون فامیلی؟ چقدر تعصبات الکی دارین آخه

      • بدون نام

        شما نمیفهمی زر نزن گلم، منظور من از شناختن این بود که طرفدارشونم، برعکس چهره های مملکت ما، اینا نمیان انکار کنن عمل زیبایی رو چون چیز عجیبی نیس براشون برعکس ما، یه کیپاپر لابد بیشتر در مورد اینا میدونه تا شماها که حتی نمیتونین اسمشونو تلفظ کنین، هرکدوم از ایدل هایی که عمل جراحی داشتن گفتن، یا طرفدارا فهمیدن، ولی اینا اصلا عمل صورت نداشتم و تصور شما از قیافه های شرق اسیا اشتباهه

      • کی پاپر

        کاربر ۱۸:۱۹ آفرین جوابت عالی بود

      • بدون نام

        یه مشت دختره دهه شصتی هفتادی که شوهر گیرشون نمیاد از حسادت مثل سگو گربه افتادن به جون هم وای ک چقد خندیدم دلم براتون میسوزه دعا میکنم نفری یه شوهره حتی چاقه پیره کچله بی پولم که شده گیرتون
        بیاد چون میدونم که به همونم راضی هستین طفلیا چقدر بدبختین شما دخترا اخه چقدررر خدایا ی نگاهیی هم بنداز به این قشر مونث جامعه ایران

      • بدون نام

        اگه عمل کرده بودن صورتشونو هیچ کمپانی قبولشون نمیکرد بخ نظر من یه آفریدهای خیلی خوشگلن

      • zahra

        کره ای هیچ هم زیبا نیستن ،فقط عمل زیبایی زیبا شون می کنه اگه باور نمی کنید بری گوگل عکس لی مین هو یی قبل از عمل زیبایی رو نگاه کنید.ام خودم طرفدار شونم

      • مليكا

        مگه نميگي كره ايا با عمل خوشگلن. تو اگه جرأتشو داري برو عمل كن

      • بدون نام

        شمایی که میگی لی مین هو عمل داشته داری میسوزی بیب از شدت زیبایی لی مینهو ؟؟ پس بسوز بیب بسوز
        تویی که از مینهو هیچی نمیدونی خفههه

    • بدون نام

      پس بهرام رادان چی؟

    • بدون نام

      خدایا همشون عین هم هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو شمات کوره تشخیص نمیدی اگه همه شبیه هم هستن من از کجا تشخیصشون میدم؟

      • بدون نام

        عزیزم جنابعالی که کور مادرزادی نظر مفت نده

      • بدون نام

        احمقهای کودنه الکی تعصبی، این بنده خدا فقط یه جمله بیطرفانه گفت که چقدر همه اینها شبیه هم هستن که واقعا هم همینطوره ببین چقدر شماها کثیفو بی فرهنگ بار اومدین که به ی شخصی که بی منظور ی نظری رو میده با فوحش ازش انتقاد میکنین صد درصد مطمعنم که چندتا دختره دهه هفتاد هشتادی هستین که اینجور هار شدین ریختین تو جامعه هه مادرهای اینده ما رو باش هه طرفدارای چارتا ترنس کره ای خدا شفاط عاجل عنایت بفرما

      • هانیه

        ۱۸:۰۷
        با اینکه دخترم حرف تو قبول دارم من هم خودم با اینکه از کره خوشم میاد اما وقتی دقت کردم دیدم یا با آرایش قشنگ میشن یا با عمل کم تر کسی بی نشون هست که قشنگ که اون هم اصلا بدا من مهم نیست

    • بدون نام

      خیلی خوب بود بازم از این مطالب بزارین

    • مهدی

      وقتی دخترای ما اینجوری پسند شدن، پسرای ما بایدم ابرو بردارن !! خدایا داریم کجا میریم..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ کدوم ابروهاشونو برنداشته بودن.
        ابروهای طبیعی خودشون بود.

      • بدون نام

        هر جا که دلمون بخواد و بهتره شما دخالت نکنی تو سلیقه ما

      • Lili

        شما باید بری ژن هاتو تغییر بدی با ابرو برداشتن نمیشه.

      • بدون نام

        تو هم میتونی ابرو برداری

      • بدون نام

        حالا فرض که ابروهات هم برداشتی. با بوی گند زیر بغل و کله کچل و قد کوتوله و پشم و پیلی و باسنی که به تنهایی نصف هیکلت را به خودش اختصاص داده چه میکنی؟

      • بدون نام

        بوی گند زیربغل رو خوب گفتی:)))
        د لامصبا بزنین اون پشم ویپلو بو سگ میده خو:))))

      • بدون نام

        شماها با بوی ماه یکباری که ایجاد میکنید چی؟فکر نمیکنین بوی زیر بغل خیلی قابل تحملتره تا اون بو؟

      • بدون نام

        اگه اون بوی ماهی یکبار ما نبود نسل انسان الان منقرض شده بود بدبخت

      • بدون نام

        چه ربطی داره کره اییا واقعن خوشگلن

      • بدون نام

        خخخخ از بدبخت گفتنت معلونه ک بدجور چزوندمت با این حرف ببین گلم آبو بریز اونجاییت که میسوزه
        عمویی خوشم میاد که خودتونم اعتراف میکنین که ماهی یکبار چه بوی گندی میده اووووق د لامسبا یفکری بکنین بحالش خو حاضرم نسل انسان منقرض بشه ولی این بو دیگه نباشه خخخخ

    • بدون نام

      فقط ووکی

    • بدون نام

      فقط سئو کانگ جون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روممیت دیدی؟؟

      • بدون نام

        فقط کانگ جون و جانگ گیون سوک o (∩ ω ∩) o

    • طاهره

      تو اینا همه جومونگ یخته مردونه میزد که اونم نزاشتین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا منظورت از یخته چیه؟

      • طاهره

        منظورم از یخته یه خرده هست

      • بدون نام

        مرسی از راهنماییت طاهره جان

      • بدون نام

        به ترجمه نیاز داشته

    • بدون نام

      صورتشون مو نداره و زنانه ست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مو داره گاو ولی میزنن

    • بدون نام

      پس لی جونگ سوک چی؟

      پاسخ ها

      • نسترن

        دقیقا لی جونگ کجاس لی جونگ سوک و سو کانگ جون از همه بهترن

    • بدون نام

      فقط لی مین هو

    • بدون نام

      مگه افسانه ماه و خورشید همون ماه در آغوش خورشید نیس ؟ صدا سیما برای پخش اسمشو سانسور کرده بود

    • بدون نام

      پیشنهاد میکنم اگر به سریال تاریخی و باستانی علاقه دارین سریال سرگذشت آسدال که به تازگی شروع شده رو ببینین سونگ جونکی فوق العاده ست تو این فیلم.

    • بدون نام

      فقط لی مین هوو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک داری فقط لی مین هو

    • بدون نام

      باز صد رحمت به این اسکل مسکلای خودمون
      اینا همشون عین زنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مدلشونه همینجورین و همینجوری از تو و امثال تو صد برابر موفق ترن

      • بدون نام

        هیچ ام اینجوری نیست کره ای ها هم خوشگلن و درضمن شبیه دخترا نیستن در مورد کره ای ها درست صحبت کن

    • مجیا

      یو سئونگ هو ،پس کو
      خیلیاشون ک اصلا خوب نبودن

    • بدون نام

      همه این بازیگرها زشت هستن باور کنید چهره واقعی شون این نیست اگه هر مردی موهاشو رنگ کنه خودش ارایش کنه مثل اینا جذاب میشه گول چهره اینا رو نخورین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا ه گفتی اوکی اخه میدونی منتظر بودیم تو بیای بهمون بگی چیو دوس داشته باشیم چیو دوس نداشته باشیم

      • بدون نام

        بیشتر این عکسها فتوشاپ هستند باید از نزدیک کره ایها رو ببینید که چقدر زشتن حالا زشتی هیچی قیافه هاشون اصلا عجیبه

      • بدون نام

        وای خدایا شماها چقدر نفهمین، قیافه مردم کره با سلبریتی هاشون فرق داره، تو کره اونایی که قیافه هاشون نسبتا بهتره سلبریتی میشن، چون طرفدارای کره ای یکم زیادی به قیافه اهمیت میدن

      • بدون نام

        بوووروووو بابااااااا

    • بدون نام

      این مردها اصلا جذاب نیستن سریال های کره همه شون با موضوع تکراری ارزش دیدن نداره

    • بدون نام

      اینها باید مراقب باشند نیفتن زندان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زندان بهت سخت گذشته؟ خخخخخ

    • بدون نام

      اووووقققققققق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیماری معده داری
        برو پیش یه متخصص

    • بدون نام

      فقط مین هو

    • بدون نام

      جانگ گیون سوک واقعا جذاابه

    • گیتا

      چقدر شبیه هم هستن!!!
      البته نژادها متفاوتن
      اما مرد باید چهره مردانه داشته باشه
      اینا زیادی صاف و صوفن :))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه شرطی وجود داره که مرد باید چهره زمخت داشته باشه؟

      • بدون نام

        مرد باید قلب بزرگ داشته باشه
        این مردها قلب بزرگ دارن چون در بحران کرونا کمکم های زیادی کردن
        برخلاف هنرپیشه های ما

    • بدون نام

      پارک هیونگ شیک و جانگ ایل وو کوشن پس

    • طراوت

    • فاطی

      خیلی هم خوبن،شما اینارو که نمیشناسین ،ما که طرفدار کره و کیپاپ و بازیگراشون هستیم تشخیص میدیم،شما رو دیگه نمیدونم هیکی از راه میرسه میگه اینا شکل همن،د آخه اگه شکل هم بودن ما چه طور تشخیص میدیم:)اینا هموشون عالیییییننن
      شما کلاستون فقط به ترکی و هندی ها میخوره:/

      پاسخ ها

      • 시바

        اخخخخ دقیقا با حرفت موافقمممم اینا اصن چ میفهمن کره چیه کیپاپ چیه چون نمیدونن چقد فوق العاده هستن کره ایا فک میکنن باید مرد حتما ریش و پشم داشته باشه مرد خوشگل ندیدن تاحالا شماها فقط لیاقت اون سریالای ترکی ک سروتهشون ملوم نیس دارین با اون هندیا ک انگار بچه تن همش تو سریالاشون دست همو گرفتن بالا پایین میپرن اهنگ میخونن با اون صداهاشون اه اه اه حالم بهم میخوره ما ب شما توهین نمیکنیم ولی شما شعور ندارین و ب سلیقه ما احترام نمیزارین ما هم مجبور میشیم
        اینجوری بگیم شما چ میفهمین زیبایی مردای کره ایو

    • فاطی

      خیلی هم قشنگن شما خوشتون نمیاد..این ها خیلی جذابن دیگه ببخشید مورد پسند واقع نشده:/برین همون ترکی هارو نگاه کنین شما که با اینا کیف نمیکنین

    • نیلو

      فقط سو کانگ جون :))))))عالیه

    • نیلو

      و البته لی مین هو

    • جانگ گیون سوک

      یه چیزی اشتباه شده لی مین رتبه یک نداره درواقع هرسال یک نفر انتخاب میشه کسی رتبه همیشگی نداره ایناهمشون جذابن وهرسال هرکدومشون رتبه میارن

    • بدون نام

      خخخخ خواستم ببینم بازیگر سریال سرنوشت کی هست ولی همه شبیه هم هستن نفهمیدم بین اینا بود یا نه
      این آخری کمی شبیهش هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همونه

      • بدون نام

        لی مین هو هست

      • بدون نام

        نسل شما خخخ ها هنوز منقرض نشده؟ :/

    • ممد

      جووون از دختر ایرانی خوشکل ترن

    • armita

      تعجب میکنم که طرفدارای کره ای ها چقدر تعصب های بیجا دارن
      جدا چی به شماها میرسه
      این یه حقیقته
      توی همه جای دنیا مردا حداقل یه ریشی یه سبیلی یه چیزی دارن ولی اینا ن تنها اینارو ندارن بلکه ارایش و ...هم میکنن دقیقا عین زنها هستن
      نظر خیلیا هم دقیقا همینه(ب حز شماهایی ک کورکورانه طرفداری میکنید)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زمانای قدیم هم رسم بر این بود مردا موهاشونو بلند میکردن اما الان براشون کار زنانه ست،مد و لباس و تیپ و استایل تو هر زمان و هر دهه متفاوته تا بیست سال پیش خانوما سبیلاشونو نمیزدن کسی هم چیزی نمیگفت ولی الان اگه نزنن کلی حرف میخورن

      • بدون نام

        یه چیزی هست به اسم سلیقه

      • بدون نام

        نه که شما تعصب نداری؟!
        اگه همه دنیا ریش و سبیل دارن پس چرا ریش و سبیل شون رو می زنن؟
        چون میخوان شبیه کره ای ها بشن ولی نمیشن

    • Lili

      برا آن جه هیون عکس یو آه این رو گذاشتید.

    • بدون نام

      مردانگی به ریش نیست ولی قیافه این کره ها حس مردونه به ادم منتقل نمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردونه میخوای؟ بیا حسشو بهت منتقل میکنم بهت سخت نگذره

      • بدون نام

        حس مردونه رو بیا پیش خودم بهت بدم جوجو

    • ژاکلین

      قابل توجه دوستان باید بگم که اینا به خاطر سنت و فرهنگشون موهای صورتشونو میزنن و در فرهنگ کره ریش و سبیل داشتن خیلی مرسوم نیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان همه مردهای دنیا ریش و سبیل شون میزنن.نمونه اش ترامپ

    • بدون نام

      هیون بین جذابمون کجاست پس؟

    • M

      مینهو شینی چیه!؟؟؟
      اسمش Choi Minho عه عضو گروه کیپاپه shinee

    • بدون نام

      اینا که همه شکل هم هستن من بایدچند قسمت یک سریا ل کره ای رو نگاه کنم تا بفهم هر کدومشون کی هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب نگاه نکن

    • بدون نام

      فاطی کوتاه بیا مُردی...اینازنن،اَه

    • Mahdi

      سلام خدمت مدیریت برترینها
      اصطلاح چشم بادامی، یک اصطلاح کاملا نژادپرستانه و تمسخر آمیز است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از اون بدتر اصطلاح پوست زرده!

      • بدون نام

        برداشت شما اینچنین است و شاید هم حق با شما باشد اما خودم به عنوان یک غیرچشم بادامی، هیچوقت این اصطلاح را به منظور تحقیر و توهین به کار نبرده ام و به نظرم فرمِ چشمِ بادامی بسیار هم زیبا و جذاب است. اصطلاح توهین آمیزی که در این زمینه وجود دارد، اصطلاح زننده و زشتِ چشم ک..ن خروسی است.

      • بدون نام

        اون که دیگه فحشه:)))

    • من

      با سلام
      برترین ها عکس آن جائه هیون رو اشتباه زدی!

    • سمانه

      فقط کیم سو هیون و کیم وو بین

    • girl

      وای اگه اینا بفهمن چه دعوا و بحث و جدلی تو همین اپ برترینها بخاطرشون درجریانه چی مییییشه.خو کاربر عزیز که از کره ای ها خوشت نمیاد این صفحه رو باز نکن نخون نبین نتت اضافس اخه؟ بعدش میای نظر میدی اینا چقد شبیه همن یا شبیه زنان. والا ما خانوما هیچ شباهتی به اینا نداریم ضمنا این انسانها رو درست مثل ما خدا آفریده متوجه که هستین؟؟؟؟؟؟ و خدا مصمئنم که ناراحت میشه وقتی مارو اینطوری نژاد پرست میبینه بعله دوست عزیز این دقیقا همون نژاد پرستیه درس مثل اون سفید پوستهای ده هفده هجده میلادی و حتی قبل و بعد از اون که سیاه پوستا رو مورد تمسخر قرار میدادن و اصطلاحات بی ادبانه ای در موردشون به کار میبردن حالا شما هی به اینا بگید زنمای همجنس باز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نشستی مقاله نوشتی؟ معلومه که جوان هستی. بعد از چهل سال تجربه بهت میگم: امروز طوری شده که اگر یاسین درِ گوشِ خر بخونی بصرفه تر از اینه که با ایرانی جماعت از عقل و منطق حرف بزنی. الان بالای هشتاد درصدِ اینها از لحاظ ضریب هوشی دقیقا همپایه خر و گاو هستند (بیست سال پیش حدود چهل درصدشان اینطور بودند). خودت را الکی خسته نکن.

      • بدون نام

        واقعا درست گفتی بدون نام

    • بدون نام

      حالا من کاری ندارم ...ولی متاسفم واسه معیار هامون که یه ریش سیبیل نشونه مرد بودنه به کجا داریم میریم:-\ :-\

    • بدون نام

      من از صفحه های مربوط به هنرپیشه های کره ای خیلی خوشم میاد نه واسه اینکه طرفدارشون باشم. نه. چون از من دیگه گذشته. زمان نوجوونی من یانگوم و جومونگ و دونگ یی مُد بودند. هیچکدوم این جدیدا رو نمیشناسم. منتها چون طرفدارای اینا بیشتر نسل جدید و نوجوون هستند و کل و کل اندازیهاشون با همدیگه خیلی بامزه است از خوندن نظرات و بحث و جدلها و حاضرجوابیهاشون لذت میبرم. برخلاف نظر رایج، به نظر من این نسل دهه هشتادی نسل باهوش و بانمکی هستند. نسل من زوارشون دررفته.

      پاسخ ها

      • 시바

        واقعا شما درک میکنین ما دهه هشتادیارو لذت میبرم همچین افراد فهمیده ایو میبینم

    • بدون نام

      هزار تا از اینها را با هم جمع کنید باز هم به کریستین بیل و تام هاردی نمی رسند التماس تفکر

    • مری

      متاسفم ما اونقدر باهوشیم که بتونیم این ها رو از هم تشخیص بدیم کسی که به ما گفتی ایرانی جماعت خره تو کی پس تو با چه عقلی این ها رو میگی بیچاره ما همون خنگایی هستیم که الان دانشمندامون رو میکشند یا میدزند فک کنم تو یکم کم عقل باشی و مغزت مثه خر البته دور از جون خر البته اینها زیاد زیبا نیستن فقط زیادی بزرگشون کردن باور کنید مردونگی ندارن

    • بدون نام

      وذقعا لی مین هو خیلی قشنگه عشق منه

    • فاطمه

      چرالی جونگ سوک عشقم نیست

    • بدون نام

      ولی ای کاش یه ذره با ادب باشیم اخه خواهرمن برادر من توکه بهقول خودت اینا زنن اصن چرا میزنی که این جورصفحه ها برات باز شه تو خودت کارو بار نداری

    • مهسا

      من عاشق پسرای چشم بادومی ام ریش اگ نمیزارن چون دوست ندارن بزارن بنظر من اوج جذابیت و مردونگی رو دارن من همیشه تو رویاهام ی مرد جذاب چشم بادومی مثل اینا هست ک روش کراش دارم

      پاسخ ها

      • 시바

        واقعا خ جذابن و مردونگی توشون موج میزنه و رویایی ان

    • زهرا

      پس لی جونگ سوک به اون جذابی چیشدo--o

    • بدون نام

      فقط جی چانگ ووک خدایی قشنگه

    • علیرضا

      اینا جذاب نیستن فقط پول دارن

    • Army

      اینا خیلی بازیگرای خوبی هستن لطفا در موردشون بد حرف نزنید

    • black days

      الان دخترا میان اینجا خیال پردازی میکنن با خودشون،در ضمن وقتی کل دنیا قیافه های جذابو مردانه داره،چرا ما فقط به کره ای هاشون گیر میدی؟دخترای کره ای خوشگلن ولی پسراشون نه،قیافه های بهتری مث برد پیت،بن افلک،جرمی رنر تو جوونیاش،ال پاچینو چرا ما چیزی نمیگیم به اونا،دخترای عزیز اگ دنبال شوهر هستید اول به خودتون نگاه کنین که اندازه عن به خودتون ارایش میمالید بد فک میکنید خیلی خوشگلین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب کره هم جزو همین دنیاست.
        شما ها چرا اینقدر گیر میدیدکه ما طرفدار کره ای هاییم.غیر از اینه که شما مشکل دارید؟

    • luya

      عشق فقط و فقط لووووووهان

      پاسخ ها

      • 시바

        ارهههههههههه

    • بدون نام

      لی جونکی رو نمیبینم چراااااااااااااا؟

    • mira

      عکس ان جاعه هیون رو اشتباه زدید 0-0

    • بی نام

      اصلا نظر احمقایی مثل شما مهم نیست اینا همشون خوش قیافه ان وکسایی که حسودن وهمچین قیافه هایی رو حتی تو خوابشونم ندیدن قیافه شونو مسخره میکنن خواهشا یه نگاه به خودتون بندازین بعد بیاین قضاوت کنین شما حتی درحد این نیستید که بیاید قضاوت کنین

    • Ri young park

      دوستان عزیز ای کاش به جای این کل کل ها و فش دادنا یکم نظرتو نو مودبانه می گفتین .امید وارم یاد بگیرید ماتو قرن بیست و یکیم و اجباری در کار نیست .هر کسی سلیقه ای داره ونظرش محترمه ولی قرار نیست عقیده تونو به هم تحمیل کنین.به هم احترام بزارین من خودم هم طرفدار پروپاقرص کره ای هام ولی به خاطرشون خودمو در حدی کوچیک نمی کنم که فش وناسزا بگم .جانگ گیون سوک خیلی باحاله

    • Mt

      والا من که خیلی از مردای کره ای خوشم میاد اوج جذابیتن

    • بدون نام

      فقط و فقط جی چانگ ووک تو سریال ملکه کی خیلی نقشش خوب بود. و کلا خیلی زیباست

    • anna

      من عاشق کیپاپ و کیدراما هستم هرکیم داره میگه شبیه دختران لطفا صفحه رو بازنکنن هرکس یه سلیقه ای داره انقدر به سلیقه هامون بی احترامی نکنین

    • Parivash

      کلا در مورد کره ای ها موافقم اونا بی نهایت زیبا خوشگل جذاب هستن وووو جیمین از btsهم تمام این ویژگی هارو داره هم خیلی خواننده ی محبوبیه اصلانم شبیه زنا نیس اگرم ابرو بر میداره یا ارایش میکنه خوب میکنه

    • سه روه

      جی چانگ بازیش فوق العاده ست و لی مین هو خوش نقشه

    • امنه*کبری*دخترعمواکبر*دختربلوط

      سلام. شما*ناز*هستی

    • سوزی لی مین هو جانم

      واقعا همه کره ای ها خیلی خوشگلن

    • یانگ جون

      لی مین هو باحاله

    • دختر ترک

      اینا اکثرا مثل همن ایششششش

    • یونیکا

      هر کسی یه سلیقه ای داره.یکی چشم بادومی دوست داره یکی نه.یکی پوست زرد دوست داره یکی سفید یکی سرخ یکی تیره یکی سیاه مثل شب.یکی چشم رنگی دوست داره یکی تیره.یکی ریش و سیبیل و پشم دوست داره یکی صاف.هر جای دنیا با هر ملیت و نژاد و دینی که باشی، بخاطر متفاوت بودن بهت خرده میگیرن.قرار نیست همه شبیه هم باشن.مردانگی هم به باطنه هم ظاهر. هر کسی یه ایده آلی داره.مثلا من هم از لی جونکی هم آجای دوگن هم بندیکت کامبرپتچ خوشم میاد.اونها هم ما رو شبیه هم میبینن!!

    • اوا

      پس چا ایون وو کوشش ؟؟؟

    • Bts

      کیم تهیونگ کجاستتتتتتت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج