۸۷۰۵۲۴
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

بیانیه پیشکسوتان پرسپولیس در حمایت از برانکو

پیشکسوتان پرسپولیس در حمایت از این تیم و سرمربی کروات سرخپوشان بیانیه‌ای را صادر کردند.

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوتان پرسپولیس در آستانه فینال جام حذفی در بیانیه‌ای که به امضای بالغ بر ۷۰ پیشکسوت رسیده است، ضمن حمایت از تیم و آرزو برای ‌‌ قهرمانی تیم، آمادگی خود برای هر کمکی در راستای ماندن برانکو، سرمربی موفق پرسپولیس، خواهان برخورد قاطع فدراسیون فوتبال با اتفاقات ناگوار که برای هوادران رخ داده است، تأکید کردند. در این بیانیه آمده است:

«به نام خدا
ما پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس مثل همیشه برای تیم محبوب‌مان در دیدار فینال جام حذفی امشب، آرزوی موفقیت و بهروزی داریم. از این رو با اطمینان از اینکه برانکو و شاگردان متعصبش دیدار امشب مقابل تیم سختکوش داماش را دست‌کم نخواهند گرفت، همراه با میلیون‌ها هوادار پرسپولیس در انتظار بالا رفتن جام دیگری هستیم، هوادارانی که مثل همیشه تا آخرین ثانیه‌ها تیم پرسپولیس را با عشق تشویق کرده و کاری هم با حواشی نخواهند داشت. بدون شک بعد از فتح پنج جام در سه فصل و کسب موفقیت‌های آسیایی کسب ششمین جام آنهم در جام حذفی شکوه خاص خودش را دارد.

بیانیه پیشکسوتان پرسپولیس در حمایت از برانکو

این افتخارآفرینی‌ها محصول اتحاد و همدلی خانواده بزرگ پرسپولیس در این سال‌ها، تلاش باشگاه، درایت کادرفنی و در رأس آن آقای برانکو و همت و غیرت بازیکنان و تمام اعضای تیم است و پیشکسوتان هم به‌عنوان عضوی از این خانواده که افتخار عضویت در آن را داشته‌اند، امیدوارند با برقراری عدالت و پایان یافتن کارشکنی‌ها شاهد رقابتی عادلانه و بدون اعمال فشار علیه پرسپولیس در فصل آتی باشیم.

در مورد تمدید قرارداد برانکو که دغدغه هواداران است هم ذکر این نکته را ضروری می‌دانیم که طبق اعلام باشگاه پرسپولیس مشکلی برای ماندن آقای برانکو طبق قرارداد وجود ندارد و مذاکرات برای تمدید بلندمدت هم در دستور کار هیئت مدیره و مدیریت قرار گرفته است.

با این وجود ما پیشکسوتان هرگونه کمکی را که به ادامه حضور برانکو در تیم منجر شود، انجام خواهیم داد و کنار باشگاه پرسپولیس خواهیم بود تا همچنان تیم پرافتخار و عزیزمان با پروفسور دوست داشتنی‌اش به قهرمانی‌ها و افتخارات خود ادامه بدهد. در پایان امیدواریم فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق برخورد قاطعی با متخلفانی که هواداران پرسپولیس را مورد ضرب و شتم قرار دادند، داشته باشند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود درود درود

    • بدون نام

      دم همه ی پیشکسوتان عزیز و دوست داشتنی ارتش سرخ گرم
      خدا قوت !!به عنوان یک هوادار دست تک تک همه ی شما عزیزان میبوسم و آرزوی موفقیت برای شماها دارم که کنار ارتش سرخ هستید.....سپااااس

    • بدون نام

      دمتون گرم

    • کامران

      بیا عمو وزیر وپدر بزرگ روحانی هرچی پول بخواهی می دهد باارز ۴۲۰۰تومانی
      خزانه دست ماوتدبیرامیده!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج