جاباما
۸۷۰۵۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نام ۷بازیکن در فهرست مهره‌های مازاد میلان

باشگاه میلان برای فرار از مجازات سنگین اتحادیه فوتبال اروپا مجبور به فروش گروهی از بازیکنان خود شده است.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه میلان برای تابستان امسال در نظر دارد یک خانه تکانی اساسی در تیم اصلی‌اش انجام داده و با چند بازیکنش که شمار آنها ممکن است به ۷ نفر برسد خداحافظی کند.

در دوره مدیریت مالک قبلی باشگاه یونگ‌هونگ لی، خرید بازیکنانی که به ندرت به کار میلان آمدند و نتوانستند هدف این باشگاه برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا را محقق کنند، عواقب بدی برای این تیم به همراه داشت. میلان برای خرید این بازیکنان مجبور به دریافت وام‌های پربهره‌ای شد که ناتوانی‌اش در بازپرداخت آنها موجب انتقال مالکیت آن به مؤسسه مالی الیوت شد با این حال هنوز هم باشگاه با عواقب خرید بازیکن بیش از درآمدهایش که موجب برهم خوردن تراز مالی روسونری و به تبع آن تخلف از قانون بازی جوانمردانه مالی شده، دست و پنجه نرم می‌کند.

گفته می‌شود که میلان به خاطر این تخلف یک سال از شرکت در رقابت‌های اروپایی محروم می‌شود اما این باشگاه برای فرار از مجازات‌های بعدی باید دخل و خرجش را مطابق معیارهای یوفا تراز کند.

نام ۷بازیکن در فهرست مهره‌های مازاد میلان

حالا باشگاه میلان در صدد قطع همکاری با بازیکنانی مانند دیه‌گو لاکسالت، سامو کاستی‌یخو، هاکان چالهانوغلو و آندره‌آ برتولاچی است. ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی باشگاه صریحاً اعلام کرده است که قصد دارد تغییراتی را در ساختار مدیریتی میلان اعمال کند که این شامل کاهش چشمگیر حقوق‌های پرداختی بازیکنان می‌شود. برخی از تصمیمات او قطعی هستند از جمله آزاد گذاشتن بازیکنانی مانند ایگناتزیو آباته، کریستین زاپاتا، خوسه مائوری، ریکاردو مونتولیوو و آندره‌آ برتولاچی برای رفتن از تیم در پایان قرارداد‌های‌شان.

طبق ادعای کوریره‌دلواسپورت، چالهانوغلو و لاکسالت نیز در فهرست فروش تیم قرار گرفته‌اند. روسونری امیدوار است با فروش چالهانوغلو 15 تا 18 میلیون یورو درآمد کسب کند به خصوص که او از تیم‌هایی در بوندس‌لیگا پیشنهاد دارد. این نشریه همچنین نوشته در صورتی که از محل فروش این دو بازیکن نتواند بودجه موردنظرش را تأمین کند، آن وقت جان لوئیجی دوناروما هم در فهرست فروش میلان قرار می‌گیرد، بازیکنی که فروش او می‌تواند رقمی در حدود 60 میلیون یورو برای قرمزومشکی‌پوشان درآمد داشته باشد. پپه رینا و آلساندرو پلیتزاری هم جزو گزینه‌های بعدی فهرست مهره‌های مازاد میلان هستند.

جذب یک مربی کم هزینه نیز بخشی دیگر از سیاست‌های گازیدیس است که در همین راستا شبکه‌های اسپورت مدیاست و اسپورت ایتالیا اعلام کرده‌اند مارکو جامپائولو سرمربی سامپدوریا در آستانه توافق با روسونری قرار دارد. این دو شبکه مدعی شده‌اند که جامپائولو دو بازیکن سامپدوریا یواخیم اندرسن و دنیس پرائت را هم قصد دارد با خودش به سن‌سیرو ببرد. میلان پس از استعفای گتوسو اکنون بدون مربی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج