۸۷۰۵۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

محمد صلاح: فتح لیگ برتر؟ فصل آینده

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در مورد قهرمانی مرسی سایدی ها در لیگ قهرمانان صحبت کرد.

ورزش سه: پنالتی لحظات ابتدایی محمد صلاح باعث شد لیورپول همانند ابتدای کار از تاتنهام پیش افتد و در دقایق پایانی این دیووک اوریگی بود که تیر خلاص را شلیک کرد تا لیورپول برای ششمین بار فاتح لیگ قهرمانان شود؛ افتخاری که محمد صلاح تاکید کرد شروع مسیر برای آنها خواهد بود.

محمد صلاح گفت: "من به تصویری از فینال سال گذشته قبل از این بازی نگاه کردم، ما پس از دیدار فینال سال قبل ناامید شده بودیم و حالا دوباره بازگشته و قهرمان شدیم، ششمین قهرمانی لیورپول دستاوردی فوق العاده است.

سال گذشته ناامید کننده بود، من آسیب دیده و بعد از ۳۰ دقیقه تعویض شدم و بازی را از دست دادم و آن اتفاق برای قهرمانی این فصل به من انگیزه می داد. من برای مدت طولانی به یک تصویر نگاه نمی کنم و فقط یک بار این کار را انجام دادم.

محمد صلاح: فتح لیگ برتر؟ فصل آینده

من ضربه پنالتی صعود مصر پس از 28 سال به جام جهانی را به ثمر رساندم و زدن این پنالتی آسان تر بود. شما باید قبل از بازی به خودتان اعتقاد داشته باشید و ما در این بازی به خودمان باور داشتیم.

این لیگ قهرمانان اولین عنوان با لیورپول بود و ما فصل آینده برای فتح لیگ برتر مبارزه خواهیم کرد. این اولین فصل ما بود که واقعا برای قهرمانی در لیگ برتر مبارزه کردیم و فصل گذشته برای لیگ قهرمانان جنگیدیم و سال قبل تر لیگ اروپا بود.

ما لیگ برتر را با یک امتیاز اختلاف در برابر منچستر سیتی از دست دادیم. تاتنهام نیز فوق العاده بوده و سزاوار حضور در فینال بود، آنها عملکردی باورنکردنی داشتند و من آرزوی موفقیت برای تاتنهام می کنم.

میانگین سن لیورپول 26 الی 27 است و بنابراین ما تیم جوانی داریم. همانطور که دیدید در فینال ما آرام تر از قبل بودیم و بعد از 86- 87 دقیقه دوباره گلزنی کرده و ما در جریان بازی صبور بودیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج