۸۷۰۵۷۳
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

رجبی: آقای منتظری این رسمش نیست

مدافع اسبق باشگاه استقلال و یکی از پیشکسوتان این تیم با انتقاد از نحوه خداحافظی کاپیتان استقلال می گوید این شیوه خداحافظی فقط باعث ایجاد حاشیه می شود .

ورزش سه: پژمان منتظری، کاپیتان استقلال امروز با اعلام خداحافظی در صفحه شخص خود در اینستاگرام باعث شد تا نظرات مختلفی در این خصوص به وجود بیاید.

در همین ارتباط رضا رجبی کارشناس و پیشکسوت ملی پوش استقلال با انتقاداز نحوه خداحافظی پژمان منتظری اظهار داشت: «آقای منتظری شما به عنوان کاپیتان استقلال اگر این تیم را دوست دارید دیگر این چه طرز خداحافظی کردن است. من شخصا تو را دوست دارم اما در واقع درست نیست شما که دم از استقلالی بودن می زنید و به گمان خودت نگران این تیم هستید اگر در سن ۳۵ سالگی می خواهید بروید همراه خودت این همه حاشیه را ایجاد کنید.

چرا باید کسی که هیچ نقشی را در استقلال ندارد را روبروی مردم قرار دهید تا مردم بدون هیچ اطلاعی به خانواده او توهین کنند. آقای منتظری این رسمش نیست.»

وی با انتقاد از این موضوع که استقلال دوست دارد برای خودش مافیایی توهم گونه بسازد افزود: «یک روز می گوییم مافیا امیر قلعه نوعی است، روز دیگر واعظ آشتیانی را علم می کنیم، یک روز نام وزات ورزش و رحمتی و حالا هم همین فرد که هیچ کاری به استقلال ندارد و این روزها سیبل هواداران شده است.

این ادعا های بی اساس ناشی عدم مدیریت های صحیح است که با به راه انداختن اینگونه ادعاهای بی اساس سعی در منحرف نمودن افکار عمومی دارند. انها سعی می کنند اشتباهاتشان را بر گردن این افراد بیندازند. اگر اینگونه که می گویند باشد و یک جوان تا این حد در تیم نفوذ داشته باشد پس باید فاتحه این باشگاه را از همین الان خواند.»

رجبی با تاکید مجدد روی خداحافظی پژمان می گوید: «آقای منتظری لطفا بروید ببینید بعد از اینگونه خداحافظی شما چه حاشیه ای ایجاد شده است.»

رجبی درادامه اظهار داشت: «من با وجود اینکه عاشق ناصر خان بودم و همیشه از امیر قلعه نوعی حمایت کردم اما هیچ وقت حاضر نیستم چهل سال استقلالی بودنم را به کسی بفروشم. این موضوع را خوب می دانم که هواداران استقلال تنها چیزی که آرامشان می کند جام است و این در حالی است که آقایان به دنبال مربی ایتالیایی هستند. او تا بخواهد بیاید ببیند چه خبر است فصل تمام شده است.

من معتقدم تنها کسی که می تواند استقلال کنونی را به هدفش برساند کسی نیست جز امیر قلعه نوعی. او سرمایه باشگاه استقلال است و با هیچ کسی هم تعارف ندارد همان طور که آولین دوره به استقلال آمد و به هیچ کس هم تعارف نکرد. او در واقع در وهله دوم قربانی کسانی مثل جواد نکونام و آندرانیک تیمویان شد که مثل دو لبه قیچی پای او را از استقلال بریدند. این را بدانید که امیر قلعه نوعی به هیچ کسی باج نمی دهد وهیچ وقت حاضر نمی شود اصول خود را زیر پا بگذارد. او تنها کسی است که می تواند براین حاشیه ها فائق بیاید.»

وی درخصوص فرهاد مجیدی هم گفت: «فرهاد به اشتباه فکر می کند کسانی که اعتقاد دارند که در حال حاضر او مناسب استقلال نیست دشمن او به شمار می روند در حالی که فرهاد باید بداند برای اینکه بتواند در استقلال موفق شود باید برود از تیم های رده پایین تر کار را در دست بگیرد درست همان کاری که امیر قلعه نوعی انجام داد و در نهایت توانست استقلال را به مقام قهرمانی برساند.

فرهاد بداند که دوست می گوید گفتم و دشمن می گوید که می خواستم بگویم. من همیشه حرف هایم را زده ام و از هیچ کسی هم ابایی نداشتم چرا که برای من استقلال فقط اهمیت دارد و بس. همانطور در همان دوران به قلعه نوعی و فتح الله زاده گفتم اجازه ندهید بین شما شکاف ایجاد شود که در این صورت هر دو از استقلال کنار گذاشته می شود. به منصوریان هم روی پله های باشگاه گفتم نباید به پشتیبانی یک بازیکن به استقلال بیاید الان هم می گویم فرهاد باید برود از باشگاه های کوچک تر آغاز کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      تو بااین حرفها خودت را بهای نازل فروختی .تو خودت داری حاشیه درست میکنی قلعه نوعی قرداد دارد .واقعا تو استقلالی هستی

    • داوید

      اره مربی ایتالیای تا بیاد ببینه چه خبر فصل تموم شده به نظرم استقلال رو بدن به قلعه نوعی تا فصل تموم نشده با بازیکنای خوب استقلال ببنده برای تیم سال بعدش شاید سپاهان باشه شایدم تراکتور خخخخخخخخخخخخ

    • مسعود. الف

      تو یکی دیگه خفه شو! خودت داری با خراب کردن نکونام و آندو وحمایت از قلعه نوعی عملا مافیا رو حمایت میکنی، اونوقت از منتظری ناراحتی که چرا درمورد یه مافیای دیگه صحبت میکنی؟

    • بدون نام

      کار فرهاد همش

    • علی بیلکی

      هیأت مدیره افتضاح مدیریت ضعیف و اشتباه انتخاب های بد عدم مدیریت صحیح مالی نبود نظارت فنی دقیق چی بگیم از این همه ضعف و بی کفایتی بازیکنان حق دارن برن چیزی از استقلال نمونده حیا کنید و استقلال رو به صاحبان اصلی این تیم واگذار کنید ما طرفداران حقیقی استقلال میدانیم شما. منتخبین وزیر محترم چه خوابی برای استقلال دیده اید شما در خوابید ما بیداریم

    • بدون نام

      آقای رجبی عزیز خیلی از حرفهای شما صحیح است منصوریان آنقدر مغرور وجوگیر شده بود وغرور کاذب بهش دست داده بود که با لمپن بازیهایش کنار زمین شخصیت تیمی استقلال رو خراب کرد. مقصر مدیران وهییت مدیره نمایشی هستند که یک بچه آزمون پس نداده رو یهویی به یه تیم بزرگ میارن وبعدها حتی نمیتونند بیرونش کنند وعذرش رو بخواهند وحالا اشتباه مجدد با مجیدی وسناریو تکراری که نیومده به همه داره میتازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج