جاباما
۸۷۰۵۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نادال و فدرر در یک‌چهارم نهایی رولان گاروس

مردان شماره دو و سه تنیس جهان با شکست حریفان آرژانتینی خود به مرحله یک چهارم نهایی تنیس رولان گاروس صعود کردند.

ایسنا: دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی تنیس رولان گاروس یکشنبه در بخش مردان و زنان برگزار شد.

رافائل نادال برابر لوندرو قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره دو تنیس جهان در ست نخست ۶ بر ۲ تنیسور آرژانتینی را شکست داد و ست دوم و سوم را با نتایج مشابه ۶ بر ۳ به خود اختصاص داد تا در جمع هشت تنیسور برتر قرار بگیرد.

روجر فدرر به مصاف لئوناردو مایر رفت و ۳ بر صفر حریف آرژانتینی‌اش را شکست داد. مرد شماره سه تنیس جهان در ست نخست ۶ بر ۲ پیروز شد و توانست دو ست بعدی را با نتایج مشابه ۶ بر ۳ به نفع خود تمام کند.

در دیگر بازی این مرحله استانیسلاس واورینکا برابر استفانوس سیتسیپاس رفت و پس از پنج ساعت رقابت تنیسور سوئیسی ۳ بر ۲ حریف یونانی اش را شکست داد.

نادال و فدرر در یک‌چهارم نهایی رولان گاروس

در ست نخست در حالی که همه چیز برابر پیش می‌رفت سیتسیپاس با دو خطای سرویس با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب حریف سوئیسی اش شد. او در ست بعد جبران کرد و سه بر صفر پیش افتاد اما بازی خوب واورینکا باعث شد همه چیز مساوی شود. در نهایت مرد شماره ۶ جهان پس از ۷۷ دقیقه توانست با نتیجه ۷ بر ۵ پیروز ست دوم شود.

در ادامه واورینکا برتر از حریف یونانی اش ظاهر شد و ۶ بر ۴ پیروز شد تا بازی ۲ بر یک شود. سیتسیپاس در ست چهارم مانند ست دوم ۳ بر صفر پیش افتاد و این بار توانست برتری اش را حفظ کند. او در نهایت با نتیجه ۶ بر ۳ واورینکا را شکست داد تا برنده در ست پنجم مشخص شود. در آخرین ست بازی نزدیک دو تنیسور ادامه یافت.

این رقابت تماشایی در گیم پنجم به اوج خود رسید. زمانی که بازی پنج بر پنج شد باز هم دوئل جذاب دو تنیسور دیده شد. واروینکا این گیم را نیز مانند گیم ششم به خود اختصاص داد. با این حال سیستسیپاس بازی را ۶ بر ۶ برابر کرد. در ادامه واورینکا دو ست آخر را با پیروزی پشت سر گذاشت تا به دور بعد صعود کند. تنیسور سوئیسی در حالی امتیاز آخر را به دست آورد که سیتسیپاس تصور کرد توپ به بیرون خواهد رفت و آن را رها کرد اما توپ روی خط فرود آمد و مرد شماره ۲۸ جهان حریف فدرر در یک چهارم نهایی شد.

در بخش بانوان مارکتا وندروسووا با پیروزی ۲ بر صفر برابر آناستازیا سواستووا به دور بعد صعود کرد. پترا مارتیچ ۲ بر یک کایا کانپی را شکست داد و در جمع هشت تنیسور برتر دومین گرنداسلم سال قرار گرفت. همچنین جانا کونتا ۲ بر صفر دونا وکیک را مغلوب کرد و به یک چهارم نهایی راه یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج