۸۷۰۶۱۱
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش متفاوت کواکبیان به قتل همسر دوم نجفی

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با اشاره به ماجرای قتل همسر شهردار پیشین تهران، گفت: اقدام شهردار اسبق تهران قابل دفاع نیست، اما عملکرد صداوسیما و برخی رسانه‌ها نیز ناجوانمردانه و ضداخلاق است.

خبرگزاری تسنیم : مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم افطاری تشکل مردمی معتمدان جنوب تهران که جمعی از اقشار مختلف مردم مناطق ۱۶ و ۱۷ و ۱۹ شهرداری تهران و نیز تعدادی از نمایندگان مجلس حضور داشتند با اشاره به ضرورت حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان بر رسیدگی به مطالبات عامه مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه تأکید کرد.

کواکبیان با تأکید بر اینکه حتما «تقوای ستیز» و «صیانت نفس» برای سیاستمداران بسیار واجب‌تر از اقشار معمولی است، گفت: برخی می‌گویند مخالفان شهردار اسبق تهران پس از افشاگری ایشان از فساد مالی شهردار سابق برنامه‌ریزی کرده و برای وی دام گذاشته بودند و به اصطلاح پرستویی را به کار گرفته بودند؛ بنده می‌گویم بر فرض صحت این ادعا، سؤال این است که چرا ایشان از اول می‌بایست در این دام بیفتد؟! راستی اگر آشیانه‌ای وجود نداشته باشد، آیا به‌کارگیری پرستو امکانپذیر است؟! لذا همه ما از خداوند باید عاقبت بخیری خودمان را بخواهیم.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با تأکید بر اینکه هر چند اقدام شهردار اسبق تهران هرگز قابل دفاع نیست، گفت: البته عملکرد صداوسیما و برخی رسانه‌ها هم قطعا ضداخلاق و ناجوانمردانه است، مسخره‌تر آن است که چنین موضوعاتی را به مثلا همه وزرا و یا جناح اصلاح‌طلب بخواهیم نسبت دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه «رانت‌خواری»، «فساد مالی»، «فساد اخلاقی»، سوءاستفاده وابستگان سببی و نسبی، هرگز اصلاح‌طلب و اصولگرا نمی‌شناسد، اظهار داشت: انشاءالله از طریق کیمسیون امنیت ملی مجلس موضوع ادعایی وجود «تله‌های اخلاقی» را حتما پیگیری خواهیم کرد.

کواکبیان با تأکید بر اینکه اگر دست‌اندرکاران هر سه قوه با تمام وجود و مخلصانه در خدمت به مردم باشند، حتما اقدامات امثال ترامپ و جان‌بولتون و پمپئو و آل‌سعود و نتانیاهو بی‌ثمر خواهد بود، افزود: نشست‌های مختلف آل‌سعود علیه منافع ملی ایران فایده چندانی نخواهد داشت و آقایان خودشان را خسته می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نماینده کواکبی وجنجالی وعجول مان هم بااین طرزاستدلالش شان خودونمایندگی راخدشه دارنموده که بااحتمالات غیرموثق ودهن بینی مثل"برخی میگویند"نطق فرمایی کرده وکمی صبرنمیکندخانواده واولیادم ودادگاه ازفرصت شفافسازی ودفاع ممکن استفاده کنندوبعدداوری بیطرفانه کند!

    • بدون نام

      خداپدرت رابیامرزدگل گفتی کارصادقی ورزدن وخودرانخودهرآش کردنه

    • بدون نام

      کواکبیان هم مثل سایر اصلاح(افساد)طلبان سنگ خودش زا به سینه میزند.

    • زارع

      عوامفریبی شروع شد نزدیک به انتخابات وحرف های مردم پسند!!...

    • حامد

      قتل میترا استاد و اصل ماجرایی که نباید فراموش شود.

    • بدون نام

      همه دوزدند فرقی نمیکند اصولی یا خصولی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج