۸۷۰۶۷۷
۱۵ نظر
۵۰۰۱
۱۵ نظر
۵۰۰۱
پ

شروط هیات‌مدیره استقلال برای تایید استراماچونی

این روزها اوضاع در استقلال هر روز بدتر و بدتر می‌شود و شکاف بین جناح‌های مختلف مدیریتی اوضاع را نگران‌کننده‌تر می‌کند. اعضای هیات‌مدیره ساز خود را می‌زنند و باشگاه علاوه‌بر اینکه درگیر مشکلات مالی فراوان خود مانده، در زمینه مدیریتی نیز دچار مشکلات زیادی شده.

فرهیختگان: این روزها اوضاع در استقلال هر روز بدتر و بدتر می‌شود و شکاف بین جناح‌های مختلف مدیریتی اوضاع را نگران‌کننده‌تر می‌کند. اعضای هیات‌مدیره ساز خود را می‌زنند و باشگاه علاوه‌بر اینکه درگیر مشکلات مالی فراوان خود مانده، در زمینه مدیریتی نیز دچار مشکلات زیادی شده. یکی از مهم‌ترین بحث‌ها عدم‌اعلام رسیدن به توافق نهایی با استراماچونی، مربی ایتالیایی است که قرار بود هفته قبل با او قرارداد امضا کنند، اما تا لحظه نوشته شدن این مطلب خبری از نهایی شدن قرارداد اعلام نشده است.

کار تمام شد، اما... !

مطابق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان»، دیدار و ملاقات طرفین در استانبول که سه‌شنبه گذشته صورت گرفت، موفقیت‌آمیز بود و قرار شد استراماچونی با قراردادی به ارزش ۶۰۰ هزار دلار و همچنین حضور سه دستیار به استقلال بپیوندد. قرار شد میرشاد ماجدی به‌عنوان نماینده دارای حق امضای قرارداد از طرف هیات‌مدیره عازم استانبول شود و قرارداد طرفین امضا شود.

در شرایطی که فتحی و خطیر منتظر حضور میرشاد در استانبول بودند، عضو هیات‌مدیره استقلال درنهایت تعجب و ناباوری چهارشنبه صبحش را صرف ایجاد حمله تمام‌قد به استراماچونی کرد! او در مصاحبه‌ای تند و تیز تمام‌قد به گزینه ایتالیایی استقلال تاخت و اعلام کرد به‌هیچ‌عنوان زیر قرارداد او را امضا نمی‌کند؛ اتفاقی که تعجب همه را برانگیخت و عقد قرارداد با مربی جدید را به تعویق انداخت. معلوم نبود دلیل حمله ماجدی به استراماچونی چیست و اگر او واقعا با این انتقال مخالف بود، چرا زودتر مخالفتش را بیان نکرد؟ آیا دلیل مخالفت او حضور سه دستیار استراماچونی بود که باعث جدایی برادر خودش از کادرفنی می‌شد؟

بازگشت فتحی به تهران و بن‌بست هیات‌مدیره فتحی پنجشنبه به تهران بازگشت و در جلسه هیات‌مدیره که در دفتر احمد سعادتمند برگزار شد، به رفتار ماجدی اعتراض کرد. در این جلسه اعضای هیات‌مدیره در انتخاب استراماچونی از فتحی حمایت نکردند تا مشخص شود که آنها با نظر مدیرعامل باشگاه موافق نیستند. اتفاقی که کار را به بن‌بست بدی کشاند.

صلح رومی در هیات‌مدیره

بعد از بحث و جدل‌های فراوان مشخص شد که در هیات‌مدیره نه فتحی کوتاه می‌آید و نه گروه سه نفره موافقان امیرقلعه‌نویی اجازه می‌دهند تا او تیم را آن‌گونه که می‌خواهد اداره کند. بهترین تصمیم یک صلح موقت و آتش‌بس کوتاه‌مدت بود تا استقلال بیش از این زمان نقل‌وانتقالات را از دست ندهد.

مقرر شد هیات‌مدیره در ازای دو امتیاز، به فتحی اختیار تام بدهد و از بابت نتایج استراماچونی از خود سلب مسئولیت کند؛ نخست اینکه سقف قرارداد مربی ایتالیایی ۵۰۰ هزار دلار باشد که این موضوع شالوده توافق قبلی و صورت‌گرفته با استراماچونی را به هم زد. دوم اینکه از تعداد دستیاران خارجی کاسته شود تا باشگاه صرفه‌جویی کند. این مورد هم از مواردی بود که با استراماچونی توافق شده بود و حالا باید مسیر از نو پیش می‌رفت. در ازای این دو محدودیت مذاکره به‌هم‌زن، فتحی نیز از اعضای هیات‌مدیره خواست به‌طور کلی در امور نقل‌وانتقالات دخالت نکنند و اجازه بدهند او کارش را پیش ببرد.

آغاز مجدد مذاکرات

بعد از پایان این مذاکرات، علی خطیر از سوی فتحی مامور شد تا اصلاحیه‌های قرارداد را به اطلاع استراماچونی برساند و با او مذاکره کند. کاهش صد هزار دلاری قرارداد و حذف یک دستیار خارجی مورد اعتراض مربی ایتالیایی قرار گرفت اما مذاکرات ادامه یافت و فتحی بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد فاز اول مذاکره انجام شده و طرفین مشغول نهایی کردن قرارداد هستند.

درحقیقت تاخیر پیش‌آمده به خاطر سنگ‌هایی بود که در هیات‌مدیره سر راه قرارداد با استراماچونی انداختند. مطابق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» قرار بود شب گذشته ایجنت یا وکیل استراماچونی در یکی از کشورهای حوزه جنوبی خلیج‌فارس با نماینده استقلال ملاقات کند.

فرهاد همچنان نامزد سرمربیگری

یکی از عجیب‌ترین اخباری که به گوش می‌رسد این است که هنوز در محافل رسانه‌ای استقلال از فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی این فصل نام برده می‌شود و خبرنگارانی هستند که با اطمینان از اجرایی نشدن قرارداد با استراماچونی و انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی تیم و حتی از یک قرارداد سه‌ساله صحبت می‌کنند. مجیدی بی‌توجه به این شایعات مشغول تلاش برای جمع‌کردن تیم فصل بعد است، اگرچه ماجرای منتظری و پست اعتراضی دیروزش و همچنین پست حمایتی خسرو حیدری و وریا غفوری برای او نیز، نشان می‌دهد که کار فرهاد در این زمینه دشوار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا زمان حضور اعضای هیئت مدیره نفوذی و دست نشانده وزیر رنگی اوضاع همینه.
      تا 1400تاج درگیر تنشها است.

      پاسخ ها

      • rira

        ببند بابا. همش توهم توطئه دارین. بازیکنهای به اصطلاح اسطورتون مثل تام و جری به جون هم افتادن، و دارن دست هم و دار دستشونو رو میکنن.اینم تقصیر وزیر و دولته؟

      • مسعود. الف

        بابا خجالت بکشین اینهمه توهم و کوص خول بازی عادی نیست! مافیا بازی درباشگاه کیسه نهادینه شده وربطی به این وزیر و اون وزیر نداره!

      • حمید

        چرند نگو عمو جان، مشکل باندبازیهای فرناز جونتونه. ماجدی هم سنگ اونو به سینه میزنه تا داداشش مربی باقی بمونه. وقتی موضوع به این روشنی رو نمی‌فهمی حتما باید مصرف نمک رو کم کنی و بجاش فسفر بخوری. برای درس و مشقت هم خوبه.

      • علی

        کیسه کش تمام اعضا کیسه کش هستند و تو حمام کیسه میکشند
        تا 1400 که هیچ انشاالله بعدش سقوطتون به دسته پایینتر و در نهایت به امید الهی محو شدن دوچرخه سواران کیسه کش

      • محسن

        دقیقا

      • ایرانی

        کی میشه این لنگی های بی اصل و نسب شرشون از سر فوتبال مملکت بردارن ، تمام ایران ازشون متنفرن و بوی تعفن تیمشون سراسر کشور گرفته خفه خون بگیرین ، کور مادرزاد مگه باشی نبینی چه کثافتکاریها برای دادن آفتابه لگن به لنگی های ۲زاری انجام دادن و میدن ، لکه ننگ فوتبال کشور

      • ایرانی

        تو روح سانسورچی لنگی بی شرف که نظرات لنگی آشغالی فقط پخش میکنه

    • rira

      لگن ترین تیم تاریخ. واقعا جای تعجب داره که چطوری با آینده یه باشگاه، که اتفاقا قهرمانی دسته سوم کشور رو هم تو ویترین افتخاراتش داره، بازی میکنن که آدم خودشونو بیارن.ادمین قشنگ مشخصه کیسه تشریف داری و نظرهارو کامل نمیزاری

      پاسخ ها

      • h.haghi

        عجیبه که چرا برترین ها نظرات توهین آمیزو مزخرف این طرفدارای عقده ای تو حسرت قهرمانی بین المللی مونده لنگه چرت پو لیسیای امثال تورو منتشر میکنه و باعث میشه همچین افرادی جامعه رو به لجن بکشن!!! دست از نظر دادنای آشغالتون بردارید، مریضهای بی فرهنگ... خدا نابودتون کنه ایشالله...

      • مانی

        لونگی خفه نزا خاطرات قدیمتو رو کنما...

    • sa

      شمابمونیددعواکنید توافق کردیم ونکردیم ازاون ورهم تیم حکومتی داره جام جمع میکنه خاک برس این استقلال بخداداره حالمون بهم میخوره یکم به فکرهواداران باشید

    • حمید چاو

      یه جوری می گن تاج
      تاج کجا بود اون تیم درباری سال ۵۸ برای همیشه منحل شد
      خواهشا از پرچم تاج بالا نرید

    • پرویز

      به احتمال زیاد فرهاد سرمربی می شود و این اخبار و برو و مذاکره کن فقط برای سرگرم کردن طرفداران و خارج شدن از فشار انان می باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا درسته این مدیرعامل ضعیف وهییت مدیره ضعیف وآدمهای ضعیفی مثل منزوی با سرمربی ضعیف میتونند کارکنند تاعنان اختیارش را داشته باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج