۸۷۰۶۹۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بلاتکلیفی ۳ماهه ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان

پس از استعفای محمدرضا اسدزاده از دبیری شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور در اسفند ماه سال ۹۷ هنوز دبیر جدیدی برای این مجموعه انتخاب نشده است.

خبرگزاری مهر: مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از استعفای محمدرضا اسدزاده از دبیری شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور در اسفند ماه سال ۹۷ هنوز مدیر جدیدی را برای این مجموعه انتخاب نکرده‌اند.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ بود که طی حکم جدیدی برای محمدرضا اسدزاده، وی را به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر و رئیس شورای عالی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور منصوب کرد. اسدزاده پیش از صدور این حکم، با حکم دیگری از سوی وزیر به عنوان دبیر شورا منصوب شده بود.

بر اساس آئین‌نامه داخلی و ضوابط اجرایی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یا نماینده تام‌الاختیار وی به عنوان رئیس، نماینده تام‌الاختیار وزارت علوم و تحقیقات و فن‌آوری، نماینده تام‌الاختیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، نماینده تام‌الاختیار فرهنگستان هنر، دبیر شورای ارزشیابی (با انتخاب رئیس شورا) و رؤسای کمیته‌های تخصصی اعضای حقیقی شورای ارزشیابی هنرمندان کشور هستند.

این در حالی است که دو نفر کارشناس خبره دارای گواهینامه درجه یک هنری و یا عضو هیأت علمی مراکز دانشگاهی معتبر هنری کشور با انتخاب رئیس شورا در چهار گروه تخصصی (گروه هنرهای زیبا- گروه شعر و داستان- گروه سینما- گروه هنرهای سنتی) اعضای حقیقی این شورا را تشکیل می‌دهند.

شورای ارزشیابی هنرمندان کشور، عالی‌ترین نهاد ارزشیابی هنرمندان کشور است که به منظور ارزشیابی آثار هنرمندان، تعیین مرتبه و درجه هنری و سنجش میزان تخصص و تجربه هنرمندان در جهت شناخت شأن و منزلت ایشان تشکیل‌شده و فعالیت می‌کند.

محمدرضا اسدزاده که کمتر از یک سال ریاست شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران را برعهده داشت، ۱۳ اسفند ماه سال ۹۷ از این سمت استعفا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج