۸۷۰۸۲۱
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

محمدخانی: تاخیر ۲ساعته زشت بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در فصل جاری داشت و یکی از بهترین فصل‌های این تیم را در سال‌های اخیر مشاهده کردیم.

خبرگزاری فارس: ناصر محمدخانی در مورد قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی بدی نبود و عملکرد خوبی از دو تیم مشاهده کردیم اما اتفاقاتی که قبل از شروع مسابقه رخ داد وعامل ایجاد تأخیر دو ساعته در جریان مسابقه شد، باعث ناراحتی بود. اگر خدای نکرده برای یکی از هواداران اتفاق خاصی رخ می داد، چه کسی پاسخگو بود؟

به دلیل ازدحام زیاد ورزشگاه پر شده بود و می‌خواستند عده ای از هواداران داماش را در سکوهای مختص خود جای دهند، به همین خاطر قصد داشتند عده‌ای از هواداران را بیرون کنند تا آنها جایگزین شوند. اگر در این رفت و برگشت به دلیل ازدحام کسی دچار مشکل می‌شد چه کسی پاسخگو بود؟ باید از قبل برای این مسئله برنامه‌ریزی کنند. اتفاقات رخ داده بسیار زننده بود و امیدواریم در آینده از این مسئله کسب تجربه کنند.

وی افزود: در مجموع پرسپولیس در ادامه روند خوب خود توانست به مقام قهرمانی جام حذفی برسد. داماش هم تیم بسیار خوبی بود و آنها در نیمه دوم عالی کار کردند. وقتی تیمی توانسته به فینال جام حذفی برسد قطعا کیفیت خوبی دارد. در کل پرسپولیس موفقیت‌های خود را کامل کرد و بعد از سه فصل قهرمانی، همراه برانکو در لیگ برتر قهرمانی جام حذفی را هم به ویترین افتخارات خود اضافه کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دبل این تیم در قهرمانی تصریح کرد: این کار بزرگی بود. اینکه شما بتوانید تیم‌تان را حفظ کنید و هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی قهرمان شوید اتفاق بزرگی است که به راحتی به دست نمی‌آید.

محمدخانی در مورد اینکه خیلی از مسئولان مسئولیت روز گذشته را به گردن ارگان دیگر می‌اندازند، گفت: متأسفانه در این مواقع کسی جوابگو نیست. متولی فوتبال فدراسیون است و در نهایت مسئولیت برگزاری بازی‌ها با آنهاست. من نمی‌دانم چه کسی مقصر اصلی است اما برای برگزاری یک فوتبال نقش اول با فدراسیون است.

وی در مورد حواشی اخیر و اینکه شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی برانکو ایوانکوویچ مطرح شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه اکثر تیم‌های ایران با مشکل مالی مواجه هستند. باید راه‌حلی در این زمینه پیدا کرد و حقوق بازیکنان و مربیان پرداخت شود. امیدوارم مشکل پرسپولیس از این لحاظ حل شود و بتواند به مسیر خود در کسب موفقیت ادامه دهد.

وی در پایان گفت: باز هم به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. پرسپولیس امسال یکی از بهترین فصل‌های خود را پشت سر گذاشت و توانست اکثریت موفقیت‌های پیش رو را کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس!

      بیشترین سود را از قهرمانی پرسپولیس تیم های سپاهان و پدیده بردند سپاهان به کمک پرسپولیس سهمیه مستقیم آسیا را گرفت و پدیده بزرگ هم به کمک پرسپولیس سهمیه غیر مستقیم آسیا راگرفت! مبارکشان باشد

    • بدون نام

      ولی آخرش که اینا ملت و ریختن بیرون تا جا برای داماشی ها باز بشه،خیلی خوشگل و با درایت بود خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      واسه لنگ هیچی زشت نیست. ازبس که بی عار تشریف دارین حکومتیا

    • بدون نام

      واسه لنگ هیچی زشت نیست. ازبس که بی عار تشریف دارین حکومتیا

    • مجتبی ....

      زن گرفتن سه تا سه تای حضرتعالی به نظرتون زشت تر نیست ؟؟؟؟؟؟

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      باداوری قهرمان شد. بامدرک میگم. نمونش بازی جام حذفی با سپیدرود و نود ارومیه. همگان دیدن چطو لنگ رو اوردن بالا. مفت بری تاکی و کجا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج