۸۷۰۸۳۷
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس در آستانه تغییرات مدیریتی جدید

اعتراض هایی که سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به مشکلات مالی این باشگاه داشتند و خواستار دریافت مطالباتشان شدند، مدیرعامل سرخپوشان را به سمت در خروجی باشگاه راهنمایی کرد!

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس با کسب قهرمانی در جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور موفق شد دومین کاپ قهرمانی را پس از تکرار قهرمانی اش در لیگ برتر فصل جاری بالای سر ببرد.

سرخپوشان پایتخت در حالی به قهرمانی‌های متوالی خود در فوتبال ایران می رسند که برانکو ایوانکوویچ نقش بسزایی در آن داشته است اما شرایط نامطلوب مالی وی و سایر بازیکنان باعث بروز برخی اختلافات بین آنها و تیم مدیریتی شده است. سرمربی سرخپوشان در حالی بامداد چهارشنبه تهران را برای تعطیلات به قصد زاگرب کرواسی ترک می‌کند که نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو از پرسپولیس طلب دارد.

بازیکنان پرسپولیس تاکنون نزدیک به هفتاد و پنج درصد از قراردادهای فصل جاری خود را دریافت کرده اند اما با وجود پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر باقیمانده مطالبات خود را دریافت نکرده اند تا صدای اعتراض آنها به گوش وزارت ورزش و جوانان برسد.

اوج نارضایتی بازیکنان پرسپولیس از نحوه مدیریت باشگاه توسط ایرج عرب در بازی شب گذشته بود. آنها با اظهار گلایه از نبود عرب در کنار خود می‌خواستند مانع از حضورش در جشن قهرمانی شوند. اتفاقی که بار دیگر با وساطت برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی عملی نشد تا مدیرعامل سرخپوشان در توزیع مدال‌ها نقش داشته باشد.

برخی بازیکنان پرسپولیس مشکل اصلی بی پولی این تیم را عدم ورود پول به باشگاه عنوان کرده‌اند. همچنین آنها از رفتارهای عرب در قبال خودشان راضی نیستند و معتقدند وی در جلسات خصوصی و تیمی دلایل قابل قبولی را برای پرداخت مطالبات اعلام نمی‌کند و وعده‌های زیادی را که عملی هم نشده به آنها داده است.

مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس در حالی به گوش وزیر ورزش رسیده است که مسعود سلطانی فر به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس تصمیمات جدیدی را برای حل مشکلات این تیم گرفته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه در مدت زمان کوتاه حضورش در این تیم موفق شد دو جام را به لطف عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی در کارنامه مدیرتی خود به ثبت برساند در آستانه برکناری قرار دارد تا یکی دیگر از اعضای هیات مدیره بر مسند کار بنشیند.

شوک مدیریتی به پرسپولیس در حالی به جریان افتاده است که عرب دوست ندارد دوران مدیریتی‌اش در پرسپولیس کوتاه باشد. از این رو به فکر تامین پول برای پرداخت بخش قابل توجهی از طلبکاران فصل به پایان رسیده است.

در این بین برخی عوامل داخلی باشگاه هم بی میل نیستند که این تغییر رخ بدهد و در آتش تغییرات می دمند. با این حال عنوان شده یکی از اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل بعدی سرخپوشان فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hm@

      این دوتیم ازقدیم دولتی بوده اند ولی فرقش اینه که قدیم دولت فقط تامین کننده بودجه بود وافراد اصیل باشگاه مثل فتح اله زاده اولیایی.... وعابدینی وانصاریفر و...بعنوان مدیر وحجازی وپورحیدری ...و پروین اشتیانی خوردبین و...بعنوان مربی بودند که هوادار خودش رو در موفقیت وسکست تیمش دخیل میدونست ولی الان صفر تاصد باشگاه دست وزیر هست ودخوشبینانه ترین حالت اگر گرایشی هم به یه سمت نداشته باشه باید یه تیم خوش شانس باشه که مدیر یا مربی خوبی نصیبش بشه.اگرچه این سالها نشون داده شده که چربش به یه سمت بیشتر هست وازدست هوادارکاری برنمیاد اینجاست که وزیر باید ازخودش بپرسه که وقتی اختیار دوتیم تماما دست خودشه چرا اینقدر تفاوت درنتیجه وچرا فقط دراین دوره؟

    • x

      لنگ با یک چوب خشک به عنوان مدیر عامل و یازده چوب کبریت به عنوان بازیکن هم قهرمان می شود چون بازی را در وزارت انجام می دهند نتیجه را در زمین تحویل می دهند

    • بدون نام

      چرا حکومت دست از سراین دو تیم پایتخت بر نمی دارد،چقدرپول صرفه هزینه خریدبازیکن،ومربی خارجی می شود.

    • بدون نام

      اره خوب پرسپولیس صاحب دارد تا یه مدیر یه کم نشون میده نمبتونه تیم رو سر وسامون بده سریع صاحب تیم دست به کار میشه ولی برا استقلال بی صاحب مدیران بی عرضه ودست پا چلفتی مثل توفیقی وافتخاری وافشار زاده دوسال نابودش میکنن تا بازور هواداران برکنار میشن مدیر بعدی هم بی لیاقت تر میاد پشت میز

    • ایران

      واقعا آقای عرب یک بی عرضه به تمام معناست ،استقلال با وجود اینکه چند سالی است که نتیجه نمی گیره کلی ریخت وپاش اضافی داشته و نیم فصل به نیم فصل به انداره دو تیم بازیکن می گیره و با پرداخت کلی مبلغ اونا رو اخراج می کنه ،40میلیارد هزینه بازیکنای خارجیش بوده ،600هزاردلار فسخ شفر براش آب می خوره ولی با این وجود با تمام توان به دنبال مربی تراز اول خارجی هستند وکلی حمایت میشن ولی پرسپولیس با وجود کلی درآمد مختلف و همچنین نایب قهرمانی آسیا وچندین قهرمانی لیگ وسوپر جام وقهرمانی جام حذفی و نتایج درخشان برانکو وتیمش آقای عرب توانایی جذب سرمایه های باشگاه از پول های فیفا گرفته تا پاداش لیگ قهرمانان و اسپانسرینگ و... نداشته و همچنین قصد تمدید قرداد با برانکو و بازیکنان رو نداره و داره تیم رو به قهقرا می کشونه

    • بدون نام

      انشاا... گرشاسبی برگرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج