۸۷۰۹۴۷
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

حبیب‌زاده: با استعفای «عرب» مخالفت شد

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: «ایرج عرب» از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا داد، اما وزارت ورزش با این موضوع مخالفت کرد.

ایرنا: مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: «ایرج عرب» از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا داد، اما وزارت ورزش با این موضوع مخالفت کرد.

«سهند حبیب زاده» امروز (دوشنبه) اظهار داشت: عرب به دلیل برخی مشکلات از مسئولیت خود استعفا داد و با وجود مخالفت وزارت ورزش همچنان به جدایی از تیم تاکید دارد. عرب همین الان با وزیر جلسه دارد و در خصوص مشکلات و ادامه همکاری صحبت می کنند.

وی ادامه داد: برخی اتفاقاتی که در هفته های اخیر رخ داد باعث شد که عرب چنین تصمیمی بگیرد. متاسفانه برخی جریان های زرد هواداری به شایعات دامن می زنند و این مساله به ضرر تیم است.

حبیب‌زاده: با استعفای «عرب» مخالفت شد

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از روز نخست حضورمان در باشگاه با استراتژی آرامش آمدیم و برای همین با آرامش کار را پیش بردیم. اطمینان داشته باشد اگر غیر از این بود می توانستیم خیلی راحت با مصاحبه های فریب دهنده خود را محبوب کنیم و از برخی مسائل دور باشیم.

وی تصریح کرد: در بحث جذب بازیکن همین جریان های ضد هواداری رفتارهایی از خود بروز می دهند که باعث خجالت است. آنها با برخی کارهای پشت پرده قیمت بازیکنان مد نظر ما را چندین برابر می کنند و سپس می خواهند ما را مقابل هواداران قرار دهند.

حبیب زاده در خصوص اینکه گفته می شود یکی از اعضای هیات مدیره به زودی جانشین عرب خواهد شد، اظهار داشت: آن چیزی که در ذهن همه در مورد هیات مدیره باشگاه شکل گرفته بسیار اشتباه است، زیرا هیات مدیره باشگاه بسیار هماهنگ است و کسی نمی خواهد جای دیگری را بگیرد.

وی با رد شایعه مدیرعاملی «مهدی محمدنبی» در پرسپولیس گفت: جالب است بدانید هماهنگ ترین عضو هیات مدیره با عرب خود ایشان است.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: زمانی که ما باشگاه را تحویل گرفتیم در حساب فقط هفت میلون تومان پول بود و بازیکنان ۱۰ درصد از قراردادهای خود را گرفته بودند، اما امروز بازیکنان ما ۷۰ درصد از مبالغ خود را دریافت کرده اند.

وی در مورد احتمال جدایی برانکو از پرسپولیس گفت: جریان این مربی خیلی مفصل است اما جالب است بدانید که در روزهایی که بازی حساس داریم همواره حرف از پیشنهادات برانکو مطرح می شود. به اعتقاد من این مساله بیشتر یک بازی رسانه ای است.

حبیب زاده گفت: برانکو یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و هیچ بندی در قرارداد او برای جدایی وجود ندارد و مطمئن باشید با پرداخت مطالبات این مربی تمام شایعات پایان خواهد یافت. متاسفانه این روزها بحث تمدید قرارداد بلند مدت با برانکو هم مطرح شده که این مساله فشار زیادی به ما وارد کرد. باید بدانید زمان تمدید قرارداد با یک مربی ۶ ماه قبل از پایان قرارداد فعلی او است.

وی ادامه داد: در مورد عرب این را بگویم که حقوق او از حقوق و حتی پاداش های اعضای تدارکات تیم هم کمتر است و این مدیر هرروز به عشق هواداران از کرج راهی تهران می شود تا تیم را در آرامش مدیریت کند.

حبیب زاده تاکید کرد: این فوتبال نیاز به مدیران آرام، منطقی و تحصیلکرده ندارد و بیشتر مدیر لمپن می خواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نوشدارو پس از مرگ سهراب بابااین سیاه بازیا فقط براخودتون خوبه

    • کامران

      وزیر که همه چیز را دراختیارش گذاشته دیگه چی می خواهد.
      گرفتن جام بدون مسابقه!؟

    • بدون نام

      وزارت چه غلطی میخوادبکنه پرسپولیس باعرب وبدون عرب برامون مهم نیست مهم برانکو وتفکراتش هست که باید باشه هرکی میتونه پروفسوروبرامون نگه داره برای ما مدیره

    • بدون نام

      امیدوارم آقای عرب بمونه

    • بدون نام

      ناهوادارا میخوان عرب رو بد جلوه بدند.

    • بدون نام

      آقای عرب قبل از مدیر عاملی دستیار گرشاسبی بود کارش درسته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج