۸۷۰۹۶۵
۱۷ نظر
۵۰۰۲
۱۷ نظر
۵۰۰۲
پ

شجاع: تحریک نکردم؛ دوست داشتم با جام بخوابم

مدافع پرسپولیس طی دو فصل حضورش در این تیم موفق به کسب سه جام شده تا روزهای شیرینی را در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ دنبال کند.

ورزش سه: شجاع خلیل زاده که در روز فینال جام حذفی به دلیل محرومیت قادر به همراهی بازیکنان هم‌تیمی اش نبود، با حضور در استادیوم فولاد آره نا، جو سکوها را کاملا تحت تاثیر قرار داد. او در جریان بازی نیز کاملا مشخص بود که علاقه‌ای به خروج از زمین ندارد و حتی این مساله نزدیک بود با توجه به محرومیتش به دردسری برای تیم تبدیل شود که با مداخله خمارلو و درخواست او برای خروج از زمین برطرف شد.

مدافع شمالی و موفق پرسپولیس البته در پایان بازی و در جشن قهرمانی نفر اول تیمش در کنار علیرضا بیرانوند در برگزاری جشن و کری خوانی بود.

او بار دیگر در پایان این بازی با جام قهرمانی سریال شادی‌های خود را در کنار سروش رفیعی شکل داد تا به سوژه تبدیل شود. شجاع خلیل زاده اما مدعی است این خوابیدن با جام و شعرخوانی‌هایش کری و تحریک نبوده و تنها به دنبال این بوده از فصل خوبی که پشت سر گذاشته‌اند و تلاشی که داشته‌اند در پایان لذت ببرند و آن را با هواداران تیمش به اشتراک بگذارد.

شجاع: تحریک نکردم؛ دوست داشتم با جام بخوابم

شجاع خلیل زاده در این باره می‌گوید: چه تحریکی؟ جام را گرفتیم و می‌خواهیم با خودمان به رختخواب ببریم. این شادی‌ها را هم برای هواداران انجام می‌دهیم تا از موفقیت پرسپولیس لذت ببرند و کیف کنند. چون جام می‌گیریم و قهرمان می‌شویم، باید فحش بخوریم؟

وی درباره ادامه حضورش در باشگاه و تمدید قرارداد نیز گفت: من فصل گذشته برای کار دیگری به باشگاه رفته بودم اما صحبت از شرایط تیم شد. اینکه محرومیت نقل و انتقالاتی داریم و هواداران نگران آینده باشگاه هستند. فقط یک جمله گفتم که کجا را باید امضا کنم.

نه درباره مبلغ و نه چیز دیگری صحبت نکردم. من فقط ادعا نمی‌کنم و پای حرفم هم هستم. وقتی می‌گویم در کنار این هواداران شاد و راضی هستم باید آن را در عمل هم نشان دهم. امسال هم خودم پیش قدم شدم و گفتم تمدید می‌کنم. آقای برانکو ایوانکوویچ خودشان شاهد هستند که پیشنهاد از قطر داشتم اما نه بازارگرمی کردم و نه حرف دیگری زدم و دوست دارم برای هواداران و تیمم هر کاری کنم. فعلا که صحبتی از سوی باشگاه نشده و بازی‌ها تمام شده و ما هم استراحت می‌کنیم تا بعد ببینیم چه می‌‎شود.

خلیل زاده که در دو فصل گذشته نمایش موفقی در تیم پرسپولیس داشته و جزو مدافعان تاثیرگذار و موفق لیگ محسوب شده، درباره عدم دعوت به تیم ملی با توجه به حضور مارک ویلموتس نیز می‌گوید: خب من ناامید نیستم. همان زمان که آقای کی‌روش هم بودند گفتم عذرخواهی می‌کنم و حضور در تیم ملی را افتخارم می‌دانم و هنوز و همیشه هم این اعتقاد من است.

اکنون آقای ویلموتس تازه به فوتبال ما آمده و شناختی ندارد. این لیست هم مربوط به نفراتی است که در جام جهانی و جام ملت‌های گذشته حاضر بوده‌اند و انشاالله تلاش خواهم کرد تا خودم را اثبات کنم و افتخار پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی نصیبم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      واقعا خوب گفتن یارب روا مدار که گدا معتبر شود .اونییکه ریشه و اصالت دارند هرگز نه کسی را تحقیر میکنند نه .... همیشه متعادل هستن اما افرادی که کمبود داشته و دارند در موقعیت های مختلف عکس العمل های زننده و.... دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوختی؟ آبو بریز همونجا که میسوزه کیسه جان

    • بدون نام

      جام دورفین البته با کمک داور بی وژدان آقا شجاع

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق دارین حرث بخورین الان چندین ساله زیرپرسپولیس هستین.درضمن اگه بهتون فشاراومده ماچکارکنیم کیسه جان

    • بدون نام

      به کمک فدراسیون و داوران گرامی جام مبارکتان باشد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پماد بدممممممم

      • بدون نام

        کور شود هرانکس ک نتوان دید

    • آریان

      تو مردی دمت گرم لوطی

    • بدون نام

      بی جنبه

    • امین

      زنده باد شجاع با تعصب

    • صدر جدول بستس

      دشمنامون چند ساله جام نبردن چ حرصی میخورم،شجاع و سروش جان ادامه بدین حال میده

    • بدون نام

      آینده ای مجتبی محرمی.میناوند.طارمی.مسلمان .رضایی .احمدزاده ودیگران برای خودرقم زدند ورانتظارته. زیاددورنیست.ولی کلا میگن هرکی روش زیاده بچگیش مشکل داشته.

    • کیان سعادت

      دسخوش داری شجاع عزیز

    • بدون نام

      شخصیتت نشانه فرهنگ خانواده ت وباشگاهته شجاههههههههه

    • حمید چاو

      شجاع جون ناراحت نباش بعضی بد جوری سوختند به همه چی گیر می دن

    • شلبول باندی

      یه موقعه بد نباشه با داور ورئیس جمهور و وزیر قهرمان میشیم شما نه

    • بدون نام

      من استقلالی دوآتیشه هستم وازخلیل زاده هم متنفرم اماایشان واقعیت راگفته شادی وجشن وپایکوبی حق تیم قهرمانه حالاهرتیمی میخوادباشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج