۸۷۰۹۸۰
۳۲ نظر
۵۰۰۳
۳۲ نظر
۵۰۰۳
پ

استعفای عرب؛ از پرسپولیسی‌ها اصرار، از وزیر انکار

مشکلات مالی پرسپولیس که منجر به عدم پرداخت به موقع دستمزد مربیان و بازیکنان خارجی این تیم شده است باعث افزایش فشار بر کادر مدیریتی این باشگاه شده است.

برترین ها: مشکلات مالی پرسپولیس که منجر به عدم پرداخت به موقع دستمزد مربیان و بازیکنان خارجی این تیم شده است باعث افزایش فشار بر کادر مدیریتی این باشگاه شده است.

بازگشت برانکو و بعضی از اعضای کادرفنی و بازیکنان خارجی این تیم از جمله بودیمیر به تمرینات این تیم در سال جدید به علت انجام نشدن تعهدات مالی در هاله ای از ابهام قرار دارد. سرمربی پرسپولیس صبح فردا تهران را به مقصد زاگرب ترک خواهد کرد.

حتی شایعه کنار گذاشتن یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس (احتمالا زلاتکو ایوانکوویچ)، در صورت ماندن برانکو برای کاهش هزینه ها وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس هم هیچگاه نتوانستند ارتباط خوبی با ایرج عرب برقرار کنند که نمونه آن شب گذشته بود که بازیکنان در رختکن و به خاطر نبودن مدیرعامل پرسپولیس در کنار آنها به شدت از او انتقاد کردند. این امر حتی عصبانیت برانکو را هم در پی داشت.

استعفای عرب؛ از پرسپولیسی‌ها اصرار، از وزیر انکار

این فشارها باعث شد تا بالاخره شایعه استعفای عرب که از قبل از بازی سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی مطرح شده بود، امروز رنگ واقعیت به خود بگیرد و مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش، استعفای عرب را تائید کرد. او در توییتر خود نوشت: استعفای ایشان رسیده است ولی قطعا مخالفت می شود و با قدرت به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد.

بعد از این خبر، سهند حبیب زاده، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس طی مصاحبه ای اعلام کرد «ایرج عرب» از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا داد، اما وزارت ورزش با این موضوع مخالفت کرد.

وی اظهار داشت: عرب به دلیل برخی مشکلات از مسئولیت خود استعفا داد و با وجود مخالفت وزارت ورزش همچنان به جدایی از تیم تاکید دارد. عرب همین الان با وزیر جلسه دارد و در خصوص مشکلات و ادامه همکاری صحبت می کنند.

وی ادامه داد: برخی اتفاقاتی که در هفته های اخیر رخ داد باعث شد که عرب چنین تصمیمی بگیرد. متاسفانه برخی جریان های زرد هواداری به شایعات دامن می زنند و این مساله به ضرر تیم است.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از روز نخست حضورمان در باشگاه با استراتژی آرامش آمدیم و برای همین با آرامش کار را پیش بردیم. اطمینان داشته باشد اگر غیر از این بود می توانستیم خیلی راحت با مصاحبه های فریب دهنده خود را محبوب کنیم و از برخی مسائل دور باشیم.

وی تصریح کرد: در بحث جذب بازیکن همین جریان های ضد هواداری رفتارهایی از خود بروز می دهند که باعث خجالت است. آنها با برخی کارهای پشت پرده قیمت بازیکنان مد نظر ما را چندین برابر می کنند و سپس می خواهند ما را مقابل هواداران قرار دهند.

حبیب زاده در خصوص اینکه گفته می شود یکی از اعضای هیات مدیره به زودی جانشین عرب خواهد شد، اظهار داشت: آن چیزی که در ذهن همه در مورد هیات مدیره باشگاه شکل گرفته بسیار اشتباه است، زیرا هیات مدیره باشگاه بسیار هماهنگ است و کسی نمی خواهد جای دیگری را بگیرد.

وی با رد شایعه مدیرعاملی «مهدی محمدنبی» در پرسپولیس گفت: جالب است بدانید هماهنگ ترین عضو هیات مدیره با عرب خود ایشان است.

استعفای عرب؛ از پرسپولیسی‌ها اصرار، از وزیر انکار

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: زمانی که ما باشگاه را تحویل گرفتیم در حساب فقط هفت میلون تومان پول بود و بازیکنان ۱۰ درصد از قراردادهای خود را گرفته بودند، اما امروز بازیکنان ما ۷۰ درصد از مبالغ خود را دریافت کرده اند.

وی در مورد احتمال جدایی برانکو از پرسپولیس گفت: جریان این مربی خیلی مفصل است اما جالب است بدانید که در روزهایی که بازی حساس داریم همواره حرف از پیشنهادات برانکو مطرح می شود. به اعتقاد من این مساله بیشتر یک بازی رسانه ای است.

استعفای عرب؛ از پرسپولیسی‌ها اصرار، از وزیر انکار

حبیب زاده گفت: برانکو یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و هیچ بندی در قرارداد او برای جدایی وجود ندارد و مطمئن باشید با پرداخت مطالبات این مربی تمام شایعات پایان خواهد یافت. متاسفانه این روزها بحث تمدید قرارداد بلند مدت با برانکو هم مطرح شده که این مساله فشار زیادی به ما وارد کرد. باید بدانید زمان تمدید قرارداد با یک مربی ۶ ماه قبل از پایان قرارداد فعلی او است.

وی ادامه داد: در مورد عرب این را بگویم که حقوق او از حقوق و حتی پاداش های اعضای تدارکات تیم هم کمتر است و این مدیر هرروز به عشق هواداران از کرج راهی تهران می شود تا تیم را در آرامش مدیریت کند.

حبیب زاده تاکید کرد: این فوتبال نیاز به مدیران آرام، منطقی و تحصیلکرده ندارد و بیشتر مدیر لمپن می خواهد.

مازیار ناظمی هم در گفتگوی تلفنی با اخبار سیما، با تایید استعفای عرب، از مخالفت وزارت ورزش با رفتن عرب خبر داد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

استعفای عرب؛ از پرسپولیسی‌ها اصرار، از وزیر انکار

واکنش هواداران پرسپولیس هم در صفحه شخصی مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش به این خبر در نوع خود جالب است.

ایرج عرب که با پرسپولیس موفق شد دوگانه فوتبال ایران را کسب کند مورد وثوق هواداران این تیم نیست و آنها خواهان قبول استعفای ایرج عرب توسط وزارت ورزش هستند! باید دید سرانجام این داستان چه خواهد شد...

استعفای عرب؛ از پرسپولیسی‌ها اصرار، از وزیر انکار

استعفای عرب؛ از پرسپولیسی‌ها اصرار، از وزیر انکار

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Amir Habibi

      هیچ کار مثبتی نکرد بره گمشه

    • بدون نام

      ایشان آمده بود ماموریت خودش را که وزیر دستور داده بود انجام دهد لعنت بر فوتبال کثیف

    • ایرانی

      اینقدر گفتن وزیر پرسپولیسیه، ینده خدا جرات نمیکنه پول مورد نیاز این تیم رو تهیه کنه، ولی چیزی که مشخصه واسه استقلال کم نزاشتن،هر آدمی اگه هالو نباشه اینو میفهمه چقدر خرج استقلال شده فقط تعداد خارجیهای استقلال نمیدونم چند برابر پرسپولیس بوده،هوادارهای تیمای دیگه نمیگم فقط استقلال خوب بلد بودن راه ضربه زدنو،معلومه مدیر عاملم طاقنش حدی داره

    • مسعود شجاعی کیا

      سلام به همه قرمزهای عزیز
      دو جام مبارک شما باشه
      این مسائل مدیریتی را بگذارید بزرگترها حل کنن شما شاد باشین و از این همه نصرت لذت ببرید
      همه مسئولین باشگاه کادر فنی و بازیکنان خیلی باهوش هستن و حواسشان به همه چیز هست
      من مطمئنم از الان برای جام بعدی برنامه دارن
      یا علی

    • بدون نامممم

      هوادارای پرسپولیس جریانات ربطی به عرب نداره،حاشیه هایی که تیمای دیگه واسه پرسپولیس ساختن دلیلشه،وزیر فکر میکنه اگه مشکلات پرسپولیس برطرف کنه، متهم به طرفداری میشه،ولی استقلال چندتا چندتا بازیکن خارجی میاره و عوض میکنه،توپ رو بدجور تو زمین وزیر انداختن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وزیر نیازی نیست فکر کنه که متهم به طرفداری شده
        اتهام ایشون ثابت شدس

    • ایران سرافراز

      اینقدر گفتن وزیر پرسپولیسیه، بنده خدا جرات نمیکنه پول مورد نیاز این تیم رو تهیه کنه، ولی چیزی که مشخصه واسه استقلال کم نزاشتن،هر آدمی اگه هالو نباشه اینو میفهمه چقدر خرج استقلال شده فقط تعداد خارجیهای استقلال نمیدونم چند برابر پرسپولیس بوده،هوادارهای تیمای دیگه نمیگم فقط استقلال خوب بلد بودن راه ضربه زدن به پرسپولیس رو،مدیرم کاری نمیتونه انجام بده باید استعفا بده

    • ایران سرافراز

      مثلث ژاپنی خوب وزیر رو تحت فشار گذاشتن که مطالبات تیم پرسپولیس با اینکه تو اسیا خودش فینال رفت و درآمدزایی کرد پرداخت نمیشه،ولی شما نیومایر،گرو،شفر، ساشا شفر،ایسما،پاتوسی، تیام،جپاروف،منشاوغیره واسه استقلال میان و میرن، پرداخت میشه

    • مهدی.ج alireza9345@

      عرب گمشو

    • بدون نام

      ی کلام کیس کشها وبقیه افرادی که وزير هوای قرمز را داره با کدام مدرک این تهمتها راروا میدارن اینها از روی سوزش ویا خود را به خریت زده اینقدر بگویید تا جانتان درآید با دعای سگ زرد باران نمیاد شما هم عرضه دارید جام بیاورید حتی با زیر میزی هم نمیتوانید جام بیاورید

    • ایرانی

      تف به فوتبال که همه بر علیه پرسپولیسن، مگه اینکه جلو همه ببازه،وزیرم اینقدر گفتن لنگیه لنگیه،تحت فشاره، پرسپولیس تو آسیا بدون بازیکن وزیر طرفدارش بود آخه وطن فروشا پرچم ژاپن رو که تیم ایران رو برده علم میکنین،قلعه نو شروع کننده بود با پنجره های باز واسه پرسپولیس اونم تو آسیا،معلومه عرب هم نمیتونه پرداخت کنه باید استعفا بده،پرسپولیسیا هم همراهی میکنن چشم بادومیا رو که عرب بره

    • هر چه برانکو بگه

      گرشاسبی بایدبرگرده

    • بدون نام

      بابا مسعودو عشقه

    • بدون نام

      بابا این هم نقشه لنگ حکومتی وزیر لنگی هستش داره ناز میکنه. پول میخواد

    • بدون نام

      باقدرت به تخریب پرسپولیس ادامه دهد.همینکه ناظمی کیسه کش اینو میگه یعنی معلومه عرب از طرف کیا اومده

    • بدون نام

      وزیر جونشون پولارو میده نگران نباشین لنگیای مافیایی

    • بدون نام

      ببینین چطور به تکاپو افتادن واسه لنگ کثیف

    • بدون نام

      چرا نگفتی حالا چقدر پول تو حساب دارین
      از وزیر و رییس جمهور و امثال هدایتی خوب گرفتین

    • ناشناس!

      پرسپولیس مدیر عاملی مثل گرشاسبی را میخاد که همه هم ازش راضی بودند! صغیر و کبیر!

    • ایرانی

      بسلامت!!!

    • ایرانی

      مدیر عامل فقط گرشاسبی!!!

    • حامب

      موقعِ اهدایِ مدال بازیکنانِ پرسپولیس درجشن قهرمانی جام حذفی انگارآقایِ عرب زیادخوشحال نبودوبراش مهم نبودکه بازیکنادارن باگرمی باهاش روبوسی وخوشوبِش میکنندوجواب سردی به برخوردِ گرمشون دادونشون دادخیلی همدلی بلدنیست ولذابره گم شه بهتره

    • بدون نام

      اقا اینا میخوان پرسپولیس را بپاشونن.۴ تا جام تو فصل گرفته میگن بسه دیگه

    • بدون نام

      پاداش نایب قهرمانی کجا رفت؟؟؟پاداش قهرملنی لیگ و جام حذفی کجا رفت؟؟با این پولا میشه دوتا پرسپولیس را اداره کرد

    • نعمت الله افرا

      برود یا نرود مهم نیست ،مهم اینه که برانکو را نگه دارند و قرارداد برانکو وا تمدید کنن

    • بدون نام

      پاشو برو ناموسا
      بی عرضه تر از این آدم من مدیر عامل ندیدم
      در ضمن کیسه کش های محترم وزیر اگه پرسپولیسی بود استعفای این آقا رو قبول می کرد

    • بدون نام

      اقای ناظمی چراشماایفدرسرسپرده تیم پریپولبس هستی, تیم بزرگ پرسپولیس طرف داری مثل تونمی خواهد,, ما خیلی متاسفیم که.شماحامی تیم بزرگ پرسپولیس هستی,

    • احمد

      اینا که میگن آقای عرب باید برود اصلا پرسپولیسی نیستند
      این افراد به دنبال ضربه زدن به تیم مردمی پرسپولیس هستند

    • بدون نام

      این پولهای که واسه فوتبال خرج میشه بدین به مستضعفان اخه من که دیدم فوتبال ما در مقابل تیمهای خارجی بازیش صفره فقط والیبال و تمام فوتبال وقتی شروع میشه من تلوزیون رو خاموش میکنم بازی بلد نیستن بازیکنان هم بازیکنان دهه پنجاه و شصت ایران ادم لذت میبرد بازیشون رو نگاه کنه

    • علللللی ش

      گروه ۵ +۱ (کیسه ، شله زرد ، سوراختور ،ماشین سازی و کمیته داوران و فدراسیون ) دست به کار شدن تا جلوی موفقیت دوباره پرسپولیس رو بگیرن ،خیلی هم جدی دنبالش حتی ریاست این گروه رو به امیر مافیا داده شده ،،،خدا بخیر کنه همشون با هم فامیل شدن ،،،

    • لوییز ۳۳

      دوستان عزیز ارتش سرخ
      به نظر من هم عرب باید بره ،چون این کاره نیست
      ولی خوب تو این شرایط رفتن عرب خیلی دردی رادوا نمیکنه
      رسیدیم ی فصل نقل و انتقالات،باید همه با هم متحد باشیم
      تا تیم قوی تری واسه حضور در آسیا داشته باشیم.
      رئیس مافیا کیه ؟ امیر قلعه نوعیه.

    • علی مقدسی

      میدونی چرا میخواد بره چون وزیر و فتاحی دارن کله پا میشن میدون که بمونه هیچکس نیست طرفداری کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج