۸۷۱۰۱۱
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

ابوترابی‌فرد: امنیت کشور را مدیون نیرو‌های مسلح هستیم

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ازخودگذشتگی و ایثار نیروهای مسلح کشورمان گفت: امنیت کشور را مدیون نیروهای مسلح هستیم.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد عصر امروز دوشنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) در تبریز گفت: انبیا برای تربیت انسان‌ها در حیات اجتماعی و فرهنگی مبعوث شده اند و حوزه مدیریت انبیای الهی، انسان سازی جامعه پردازی و تمدن سازی است که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به اشاره شده است.

وی با بیان اینکه ما نیازمند نظام سیاسی هستیم، گفت: برای این نظام نیازمند رهبر صالح هستیم. مهمترین رکن برای این کار، عنصر رهبری است.

ابوترابی فرد ابراز داشت: برای هر قدمی به قدرت نیاز داریم. اگر نیروهای رزمنده قدرت نداشتند، دفاع مقدس برای ما عزت نداشت. اگر نیروهای مسلح نبودند، الان مگر می‌شد احساس امنیت داشت؟

وی گفت: گاهی منشأ قدرت سر نیزه است که این قدرت ماندگار نیست. آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان محکوم به شکست هستند چون بر روی سرنیزه نشسته اند.

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: قدرت واقعی، برآمده از علم و ایمان و عدالت و تقوا است. امام علی (ع) و امام حسین (ع) نماد قدرت هستند.

وی سپس با اشاره به دوران غیبت گفت: در زمان غیبت باید برترین را شناسایی کرد. در زمان غیبت امام معصوم، ولایت و مدیریت باید بر عهده عالم مدیر و صالح و مدبر باشد. ملت ایران مقتدر است چون رهبری مقتدر برگزیده است.

وی افزود: نظام اسلامی شکوه دارد چون از رهبری آگاه و مقتدر بهره مند است. دشمنان تمام قدرت خود را برای ایجاد ناامنی در برابر دنیای اسلام به کار گرفته اند.

وی خطاب به مردم ایران گفت: شما ملت ایران نماد امنیت هستید، رهبر انقلاب بر حضور مردم تاکید دارند و این حضور را رمز موفقیت نظام می‌دانند. رأی مردم و تصمیم ملت، فصل الخطاب و نقشه راه است.

ابوترابی فرد سپس در خصوص امام راحل گفت: تفکر امام به اندیشه سیاسی مردم منطقه تبدیل شده است. ثمره حضور ملت ایران، استقرار حاکمیت کشورهای اسلامی همسو با مردم ایران است.

وی با اشاره به وظابف مهم مسئولان نظام گفت: مدیران ارشد و مدیران میانی بدانند این نظام ما اسلامی است و باید براساس آموزه‌های دینی و اسلامی مدیریت شود. استقلال ملت ایران از ارکان نظریه امام است و امروز ایران نماد یک نظام سیاسی مستقل است.

وی گفت: امروز هیچ قدرتی جسارت تعرض به زمین و هوای ایران را ندارد. کسانی که می‌گویند ما با آن طرف کاری نداریم توجه ندارند که آن طرف آبی‌ها با ما کار دارند. امروز آمریکای خونخوار نماد استکبار است.

وی افزود: از سال ۴۲ که ایستادگی ملت ایران در برابر سلطه گران به ویژه آمریکا کلید زده شده ملت ایران هیچگاه شکست نخورده و همواره بر دنیای استکبار پیروز شده است.

وی گفت: مطالبه مردم از مسئولین کشور این است که با انگیزه و عقلانیت مشکلات را رصد و حل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر نیرو های مسلح

    • محمدعرب پور

      حالا که اینطوریه چرا حق و حقوق بازنشستگان ارتشی را پایمال می کنید.

    • بدون نام

      چه فائده داره فقط حرف کمترین حقوق را همین نیروهای مسلح درایران دارد که همیشه شرمنده زن وبچه هاشون هستن مخصوصآ نیروی زمینی ارتش

    • ZZOORROO

      خوب سپاه و ارتش و بسیجیان امنیت را برقرار کردن
      شما مسعولان وزرا و نمایندگان با خیال راحت جیب مردم را خالی کردین
      وزیر کشور و جهانگیری که دیگه هیچی

    • بدون نام

      افزایش قدرت نظامی و اطلاعاتی از ضروریات کشور هست.خدا را شکر ما از هر دوی اینها نیروهای پاک و مومن و متعهد به آرامانهای انقلاب و دلسوز برای کشور داریم. خدا حفظشون فرماید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج