جاباما
۸۷۱۰۶۹
۴۸ نظر
۵۰۱۰
۴۸ نظر
۵۰۱۰
پ

توضیح درباره افزایش حقوق‌ها در سال ۹۸

تسنیم به نقل از عضو کمیسیون برنامه وبودجه نوشت: بخش اعظم کارکنان دولت و بازنشستگان ۴۰۰ هزار تومان اضافه حقوق را دریافت کرده و ضریب افزایش حقوق از سوی اکثر دستگاه های دولتی لحاظ و با حقوق اردیبهشت ماه پرداخت شده است.

تسنیم به نقل از عضو کمیسیون برنامه وبودجه نوشت: بخش اعظم کارکنان دولت و بازنشستگان ۴۰۰ هزار تومان اضافه حقوق را دریافت کرده و ضریب افزایش حقوق از سوی اکثر دستگاه های دولتی لحاظ و با حقوق اردیبهشت ماه پرداخت شده است.

محمد حسینی با بیان اینکه دولت تا کنون به بند مصوب مجلس مبنی بر اضافه حقوق های ۴۰۰ هزار تومانی کارمندان در سال جدید جامه عمل پوشانده است، گفت: «دولت می گوید ۱۸ درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شود ولی اگر این مبلغ کمتر از ۴۴۰ هزار تومان باشد، باید بالغ بر ۲۰ درصد افزایش حقوق داشته باشیم.»

وی ادامه داد: «این احکام در حال اجراست و مصوبه هیئت وزیران در مجلس نیز مورد تایید قرار گرفته است.»

حسینی با بیان اینکه مصوبه دولت برای بازنشستگان هیچ ایراد قانونی ندارد، افزود: « دولت در رابطه با کارکنان شاغل مصوبه ای داده و ضرایب را اعلام کرده است.»

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه اضافه کرد: «مجلس دولت را مکلف کرد برای اعمال ۴۰۰ هزار تومان حقوق، بگونه ای ضرایب را تعیین کند که افزایش حقوق کمتر از ۴۰۰ هزار تومان برای هیچ کس اتفاق نیفتد که مورد تایید نیز قرار گرفت.»

حسینی گفت: «تمام دستگاه های اجرایی می توانند نسبت به افزایش حقوق کارکنان در سال ۹۸ اقدام کنند؛ مگر اینکه قانون یا حکمی دیگر ابلاغ شود.»

وی اضافه کرد: «آقای حاجی بابایی این مسئله را مد نظر دارند که افزایش حقوق برای حقوق بگیران با مبالغ بالا خیلی زیاد نباشد؛ حکم قانون نیز اینگونه نیست و در جلسه کمیسیون تایید شد که مصوبات دولت با قانون منطبق است ولی اگر دستگاهی غیر از قانون عمل کند، دیوان محاسبات باید برخورد قانونی را با این روند داشته باشد.»

حسینی با اشاره به تشکیل کمیته مشترک مجلس و دولت در راستای تعیین حقوق اظهار کرد: «در بررسی های انجام گرفته دو ابهام وجود داشت؛ یکی بند ۱۵۸ بود که عده یا می گویند در مجلس قرائت نشد و این موضوع باید بررسی شود. بحث بعدی نقطه نظر رئیس دیوان محاسبات بود و استدلال های سازمان برنامه و بودجه نیز دقیقا بر اساس اعداد و ارقام پیش بینی شده در بودجه است.»

وی خاطرنشان کرد: «بخش اعظم کارکنان دولت و حتی بازنشستگان ۴۰۰ هزار تومان اضافه حقوق را دریافت کرده اند و ضریب افزایش حقوق از سوی اکثر دستگاه های دولتی لحاظ و با حقوق اردیبهشت ماه پرداخت شده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگرقرارنشد ۴۰۰هرارتومان به اضافه ده درصد اضافه گرددچرا اینقدر دروغ میگید

      پاسخ ها

      • ZZOORROO

        تا دولت روحانی ابزاری مثل نوبخت دارد بعید میدانم آب خوشی از گلوی بازنشستگان بالا رود
        حال باز بازنشستگان کشوری و لشکری صاحب دارند ولی این بازنشستگان نگون‌بخت تامین اجتمایی چه خاکی به سرشان بریزند.

      • بدون نام

        مگه گاهی هم راست گفته اند که حالا بخوان راست بگن

      • عامو

        من از بچگی آرزو داشتم دکتر بشم شب و روز درس خواندم و دعا هم میکردم نشد، کارمند شدم دعا کردم جایی کارکنم که خدمت درستی کرده باشم و دعام کنند نشد، بعد نزدیک بازنشستگی دعا کردم هنگام پیری دستم پیش کسی حتی فرزندم دراز نباشد نشد، حالا که سر نخ این دست دراز کردن به دیگران طوری که میگن نیک بخت است آخرین دعام اینه که او هم روزی مثل دیگران که رسوا شدند این هم سیه بخت بشه تا کمی احساس آرامش کنیم آخرین دعایم را مستجاب بفرما آمین یا رب العالمين،

    • ع.ن

      چرا دروغ تحویل ملت میدین من یک بازنشسته کشوری با حساب و کتاب ساده باید 730 اضافه میشد در صورتیکه حکم امسال 520 شده این کجای 400 + 20% در حکم بازنشسته کشوری یه رقم کلی نوشته شده که ضریب 20% به این عدد اعمال میشه خیلی ساده محاسبه میشه پیچیدگی هم نداره هر ساله هم همینجوری عمل میشد حالا امسال از کجاشون درآوردن خدا میدونه لطفا بنویسید که بدونن دروغ به ملت تحویل ندن

    • غلامرضا خوشی

      برای کارگران هیچ خبری نیست.

    • ر

      ولی هنوز به کارمندان رسمی شهرداری تهران نه ۴۰۰ هزارتومان را دادن نه ۱۰ درصد حکم نزدن و ما هنوز حقوق ۹۷ میگیریم .

      پاسخ ها

      • as

        پرسنل توانیر هم افزایش حقوقی نداسته اند و مثل سال 97 دریافت کرده اند

    • بدون نام

      آخرش با 400تومن که در برابر تورم هیچه سر کارمندان کلاه گذاشتن

    • جعفر

      تمام
      خدالعنت کندشماهارا
      پس این بگیروببند مجلس ودولت چه بود.آخرش این بودکه دولت مصوبه ی حقوق درست اجرانموده
      است.

    • بدون نام

      زحمت کشیدی خسته نباشی برای تامین اجتمایی هم ی نظری لطف کنید

    • علیرضا احمدی

      چرا عایله مندی بازنشیتگان اعمال نشده

    • بدون نام

      حالا منظورت چیه بنفع مردم گفتی یا به ضرر باز نشستگان تامین اجتماعی.تاحالا باوجود بدهکاری چندین میلیاردی دولت به صندوق تامین اجتماعی هنوز بعد 10سال طرح همسان سازی حقوق را روی زمین میکشد وعمل نکرده

    • محمد افخمی نیا

      سلام برا دران نظر برادر عزیز. جناب حمید رضا حاج بابایی ازقانون در مورد اضافه حقوق باز نشسته گان که زیر سه میلیون در یافت مینما یند آن ده درصد به اضا فه چهار صد تو مان به این قشر. زحمت کش اضا فه گردد این اصل قا نون است ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه زیر ۲۵۰۰ نه سه میلیون

    • محمد

      تا الان باید افزایش حقوق هم انجام میشد تازه میگی توضیح میدیم

    • بدون نام

      حقوق رو افزایش دادید ولی تاثیری نداشت ای کاش حقوق یک ماه ما رو در اختیار شما بزارن ببینم میتونید باش اموراتتون رو در حد زیر متوسط بگذرونید ، کرایه خونه ، مواد غذایی ، دکتر ودارو ، لباس ، مواد شوینده ، میوه و تره بار ، اقساط بانکی ووووووووو

    • بدون نام

      چرا دولت وخصوصا آقای نوبخت با همسان سازی حقوق ما بازنشستگان با شاغلین مخالفت می کند

    • بدون نام

      آخه چقدر دروغ بخورد ملت میدهید. من خودم کارمند رسمی علوم پزشکی هستم و تا این تاریخ خبری از احکام جدید و اون ۴۰۰ هزار تومان کذائی نبوده . لعنت بر دولت تزویر و نا امیدی .
      اگه نون خور این دولت فریب نیستی کامنت مرا بزارید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

    • بدون نام

      بابا برید بمیرید با این افزایش حقوقتون بیشرفا!

    • محسن

      دولت کذاب ودروغگو است در حقوق اردیبهشت آن 400000تومان علی الحساب فروردین از حقوق فرهنگیان کسر شد و همینطور آن 10درصد هم که در حقوق اردیبهشت اعمال شد نه فروردین آنهم جز مقرری ماه اول رفت .

      پاسخ ها

      • شکری هستم بازنشسته تامین اجتماعی

        بازنشسته تامین اجتماعی کشوری چه فرق می کند وام پنج میلیونی بازنشستگان کشوری وام بیست میلیونی کشوری ولی بازنشستگان تامین اجتماعی پنج میلیون وام تقاضا کندبایددومیلیون ودیه به گذارد این چه قانون یک بام دوهوا

    • استاد دانشگاه

      دانشگاه ازاد بعد از نزدیک 3 ماه از اغاز سال جدید هنوز حکم افزایش حقوق را نزده حقوق ها رو هم با 10 روز تاخیر پرداخت کردند

    • بدون نام

      زرتی برای حقوقتان بااین بازار بدترکفر

    • بدون نام

      مجلس هیچ کاره است واین نوبخته که حرف آخر رو میزنه کار هرسالشه خدا ازتون نکذره بر باعث وبانی وضع فلاکت بار مردم لعنت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وزارت صمت اصلا توجهی به مصوبه مجلس نکرده و حدود 20 درصد اضافه شدهکه 10 درصدش مالیات میره و خالص 18 درصد و تورم هم 400 درصده

    • بدون نام

      افراد در رأس را حقوق آنها را بالا ببرید .
      به مردم هم بگوید نفت فروش نمی رود .
      و در آینده پول نفت را سر سفره مردم تحویل می دهیم .

    • بدون نام

      دروغگوها

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه
      بعد این همه جنگ روان که واسه کارمندا راه انداختید آخرش کار خودتونو کردید...
      پس ده درصد علاوه بر 400 تومن کجا رفت...
      مگه تو مجلس تصویب نشده بود؟؟
      بابا درشو گوه بگیرید.... بی همه چیزااا

    • بی نام

      حق مردم و بهشون بدین ،همین مسافرت که مسئولین برای یه سری بازنشسته وشاغلین براه انداختن حالا گیرافتادن که پول تالارها وایاب وذهاب رو بپردازند یعنی اختلاس ودزدی تو خودمون که به خودمون هم رحم نمیکنید اقای میعاد صالحی مچش ون رو گرفت.

    • بدون نام

      چرا حقوق کارکنان شرکت نفت بالای ۱۵ میلیون تومان می گیرن مگه خون اونا از بقیه ملت رنگین تر چرا این همه بی عدالتی چرا مگر بقیه ملت جنایت کردن فقط کارکنان شرکت نفت ادم هستند چرا یه کارگر ساده شرکت نفت باید ۱۵ میلیون تومان بگیره با اونی که همه امتیازها معیشتی برای خودشون وخانواده هاشون هست پاداش هایی که میگیرند بالای ۴میلیون تومان ولی بقیه کارکنان دولت هیچ.بقیه کارکنان حقوق شان شاید به ۵ روز هم نکشه تا کی بی عدالتی تا کی حق کشی مگر عدالتو تو این کشور موش خورده یا موریانه ای خدا به داد این ملت بدبخت برس .از این همه بی عدالتی .ای خدا دیگه امام زمانتو بفرست که بداد این ملت مظلوم برسه .به امید برابری و برادری

    • بهزاد

      مردم فهیم ایران آی مردم ایران آی کارمندان وکارگران زحمتکش و آی بازنشستگان تا کی میخواهید این دروغها را تحمل کنید چندین سال است مسئولین به ما دروغ میگویند آیا این دروغها به ملت توهین نیست چرا اعتراض نمکنید اینها دارن روز روشن به سر ما ملت شیره میمالند ودروغ پشت دروغ تحویلمان میدن الان چندین سال است برای همسان سازی بازنشستگان به ما دروغ میگن و هی اینسال وآنسال میکنند ولی خبری نیست چند روز پیش برای همسانسازی جدول بندی کردن از 24درصد تا 40درصد طبق جدول بندی اضافه باشدولی بازهم به آن عمل نکردن و دروغ گفتن چرا باید به شعور ما ملت توهین بشه چرا آیا شعور ما ملت مظلوم همین است که اعتراض نمیکنید من یکی دیگر از زندگی بریدم همش دروغ همش دروغ دروغ دروغ چرا چرارااااااااااااااااا خدا ازشما مسئولین دروغگو و از خدا بیخبر نگذرد به خدا واگذارتان کردم آقای خبری شما را قسم میدم به باب الحوایج چاپ کنید شاید آن مسئولی که به ما ملت دروغ وتوهین میکندبه گوشش برسد

    • بدون نام

      اضافه نشده دروغ است . کارمند وزارت صمت هستم حکم جدید حدود 20 درصد اضافه شده و جایی در حکم هم 400000 تومان درج نشده . با مسئول دریافت و پرداخت تماس گرفتم گفت دستور همینه. گفتم کار شما تخلف است گفت برو مجلس از معاون مالی وزارتخانه شکایت کن.

    • حیدر

      بازنشسته تامین اجتمایی هستم با ۱۰ روز حقوق کارمندی ولی چیزی اضافه نکردن دروغه دروغ

    • بازنشسته

      خداازتون نگذره دروغگو های کثیف. کجا رفت ۴۰۰تومان و ۱۰ درصد؟ جواب خیلی ساده است.نخواستن بدن چون به خودشان کم می‌رسید.

      پاسخ ها

      • بازنشسته

        من نفهمیدم اینا ۱۸ درصد رو طبق کدام مجوز وبا اجازه کی که بیشتر به نفع حقوق های بالا است اعمال نموده اند. مگر مجلس در راس امور نیست ؟ مگر مجلس مصوبه نداده. ۴۰۰ هزار تومان+ ۱۰ درصد. ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • خلیل بازوند

      با سلام از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام هستم . حقوق اردیبهشت ماه 98 مانند اسفند 97 دریافت کردیم و 400 هزار تومان واریز نشد . لازم به ذکر است که فقط با حقوق فروردین امسال مبلغ مذکور واریز شد مراتب جهت اطلاع و یا هر گونه اقدام مقتضی به حضورتان ارسال میگردد. با سپاس فراوان

    • بدون نام

      دادن وعده های دروغین یعنی ترویج بی اعتمادی....‌لطفا مصوبه ی مجلس اجرا شود....

    • بدون نام

      دروغ گو ترازاین دولت نبوده، شاید دراینده باشد

    • محمد باباکرمی

      سلام .حقوق مت 2800000تومان بود باید حداقل بدون همسلن سازی 680000تومان اضاف
      ه میشد والی 510000تومان اضافه شده و همسان سازی شامل مت نشده . پس مصوبه مجلس اجرا نشده است.

    • ابراهیم زره برمکی نژاد

      با سلام تا تعداد صندوقهای بازگشتی در کشور بصورت نوع های مختلف مثل . لشکری و کشوری بیمه‌های اجتماعی و شرکت نفت و پتر شیمی اختلاف پرداختها که یکی ماهیانه یک کیلو سیب میتوانست بخرد و یکی دیگر ضد کیلو درصورتیکه دارای یک مدرک تحصیلی هستند این هم تفاوت هست برای هیج وقت عدالت بر قرار نمی شود

    • بدون نام

      نوبخت دروغ گو

    • بدون نام

      من یکی از نیروهای شرکت ملی خدماتی تدارک تو بانک‌ملی هستم سیزده سال سابقه کاری دارم الان برج ۳ هستش دارم حقوق سال ۹۷ رو میگیرم منه کارگر ایا تو این مملکت ادم حساب نمیشم چرا باید شرمنده زن و بچم بشم ۱۳ ساله هیچ جا نرسیدم دوتا بچه دارم خرجشون و نمیتونم برسونم بخدا انقدر نون و تخم مرغ خوردیم شبیه تخم مرغ شدیم چرا انقدر دروغ میگین چرا افزایش حقوق ماکارگرارو نمیدین به دین به پیغمبر تا حقوق و میگیریم تا دو روز دوام‌نمیاره اقای مسعول ایا شما با یه میلیون و صد هزار میتونین هم اجاره خونه هم مول قبضا هم خرج دوتا بچه هم خرج خونه رو بدین تا کی میخوایین به قشر زحمت کش کارگرتو حقش ظلم کنین

    • بدون نام

      400 زیاد نیست

    • بدون نام

      با سلام قانون مجلس به صراحت بیان نموده 400 هزار تومان به اضافه 10 درصد به حقوق اضافه شود دولت 400 هزار تومان را به صورت درصدی به حقوق اصافه نموده ولی از اَضافه نمودن 10 درصد ی که در قانون مجلس امده است امتناع نموده است متاسفانه برخی از اعضای کمیسیون برنامه وبودجه مجلس مثل اقای حسینی به جای انکه از حق َتضییع شده شاغلین وبازنشستگان زیر خط فقر دفاع کنند توجیه گر تخلف قانونی اقای نوبخت وهمکاران او در سازمان برنامه وبودجه شده اند چرا اقای حسینی از اعمال نشدن افزایش 10 درصدی حقوق توسط دولت چیزی نمی گوید

    • بدون نام

      با سلام اقای نوبخت در سازمان برتامه وبودجه مسوول افزایش حقوق صاحبان حقوق های چند ده میلیون تومانی میباشد ودر قبال وضعیت اسف بار خیل عظیم بازنشستگان وشا غلین با حقوق زیر 2ونیم میلیون تومان ذره ای احساس مسولیت نمی نماید امان از دست مرفهین بی درد

    • بدون نام

      با سلام اقای نوبخت وتوجیه گران اقدام اقای نوبخت در کمیسیون برنامه وبودجه مجلس می گویند مصوبه افزایش 400هزار تومانی حقوق کارکنان توسط دولت اجرا شده است پرسش این است که چگونه اجرا شده است انکه 20 میلیون تومان در ماه حقوق میگرفته است به جای 400 هزار تومان بالای 3میلیون تومان به حقوقش اضافه شده ودر حقوق های بالای 20 میلیون تومان به جای 400 هزار تومان تا 5 میلیون تومان هم اصافه شده است ولی در مقابل فردی که حقوق ماهانه او زیر 3 میلیون تومان بوده است تنها 440 هزار تومان به حقوقش اضافه شده است اگر این 400 هزار تومان مصوبه مجلس را به اب موجود در 1 لیوان تشبیه کنیم وقتی توسط سازمان برنامه وبودجه در ظرف کوچک کارمند زیر خط فقر ریخته شده تقریبا در حد همان 1لیوان اب بوده ولی این 1 لیوان اب وقتی توسط سازمان برنامه وبودجه در دیگ بزرگ یک کارمند بالای 20 میلیون تومان حقوق ریخته شده این دیگ بزرگ را پر از اب در حد سر ریز نموده است ایا این عدالت است توجه اقای نوبخت و همکاران او را به این حدیث ارزشمند از سالار شهیدان جلب مینمایم امام حسین علیه السلام می فرمایند بترسید از ستم بر کسی که پناهی جز خداوند ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج