۸۷۱۱۴۵
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

علاقه‌مندی صداوسیما به ساخت «بانوی عمارت ۲»

تهیه‌کننده مجموعه تاریخی «بانوی عمارت» گفت: صداوسیما علاقه‌مند به ساخت این مجموعه در این شرایط است و ما زمان کمی برای نگارش و ساخت این مجموعه داریم؛ در نتیجه تصمیم گرفته شد تیم جدیدی نگارش این مجموعه را بر عهده بگیرند.

خبرگزاری ایسنا: تهیه‌کننده مجموعه تاریخی «بانوی عمارت» از تغییر تیم نویسندگان این سریال برای نگارش فصل دوم خبر داد.

مجید مولایی- تهیه‌کننده مجموعه تاریخی «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد در گفت‌وگویی درباره روند نگارش و ساخته فصل دوم این سریال تاریخی توضیح داد: «بانوی عمارت» توسط تیم جدید در حال نگارش است، اما هنوز تصمیم مشخصی برای زمان ساخت این مجموعه گرفته نشده است.

علاقه‌مندی صداوسیما به ساخت «بانوی عمارت ۲»

این تهیه‌کننده با بیان اینکه ساخت فصل دوم مجموعه «بانوی عمارت» برای تلویزیون قطعی است، یادآور شد: با اراده خوب سازمان صداوسیما، تصمیم بر این شد که فصل دوم مجموعه «بانوی عمارت» ساخته شود. امیدواریم کارگردان کار آقای حمید نژاد به قصه‌ای که نوشته می‌شود علاقه‌مند شوند تا ساخت این مجموعه به کارگردانی ایشان اتفاق بیفتد.

مولایی درباره علت تغییر نویسندگان «بانوی عمارت» توضیح داد: آقای احسان جوانمرد به دلیل تعهد جدیدی که داشتند، برای نگارش فصل دوم مجموعه «بانوی عمارت» نیاز به یک سال زمان داشتند و از آن‌جا که زمان ما کم بود، اگر صبر می‌کردیم، ساخت این پروژه به تأخیر می‌افتاد. صداوسیما علاقه‌مند به ساخت این مجموعه در این شرایط است و ما زمان کمی برای نگارش و ساخت این مجموعه داریم؛ در نتیجه تصمیم گرفته شد تیم جدیدی نگارش این مجموعه را بر عهده بگیرند.

این تهیه‌کننده در پایان در پاسخ به پرسشی درباره تیم جدید نویسندگان بانوی عمارت، توضیح داد: تیمی که قصه بانوی عمارت و طرح کلی آن را می‌نویسند در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر جایزه گرفتند و این روزها مشغول نگارش هستند.

محسن قرائی و محمد داوودی، نویسندگان فیلم «قصرشیرین» به عنوان تیم جدید نویسندگان این سریال هستند که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته جایزه دریافت کردند.

به گزارش ایسنا، به گفته‌ی این تهیه‌کننده فصل دوم مجموعه «بانوی عمارت» در ۳۵ یا ۴۰ قسمت در شبکه سوم سیما تولید و پخش خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قرار نشده هر سریالی دیده میشه دو و سه اون هم ساخته بشه متاسفانه کمبود سوژه و همچنین نبود سریال باعث این قضیس که باعث میشه همه کلا از اون سریال زده بشن مثل بچه مهندس یا ستایش تنها سریال پایتخت وسعت پرداخت موضوع رو داره بگردید دنبال موضوعات خوب شد این تفکر قدیم نبود وگرنه ما الان پس از باران 1_2_3داشتیم خط قرمز 1_2_3 مسافری از هند 1_2_3 و غیره هرسریالی هم که دو اون رو ساختن سه اون هم ساخته شد بزور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول رو هدر ندید، خیلی افتضاح بود، گریم ، نمایشنامه ، لباس

    • محمد

      بدترین سریال عمرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج