۸۷۱۱۵۷
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

پیش‌بینی حضور ۳۰۰هزار نفر در سالگرد ارتحال امام

مسؤول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از پیش بینی حضور بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر در مراسم بزرگداشت سی و امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: ۴۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی این مراسم را پوشش خواهند داد.

خبرگزاری فارس: مصطفی هدایی مسؤول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در گفت‌وگویی اظهار داشت: بیش از ۸۰ نفر خبرنگار، عکاس و گزارشگر همراه با کاروان‌های شهرستان‌های استان تهران راهی حرم مطهر امام(ره) هستند و شور و حال مردم و میزان عشق و ارادت به آرمان‌های انقلاب اسلامی را پس از این همه سال پوشش می‌دهند.

وی از پوشش بیش از ۴۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی در مراسم خبر داد و افزود: بخش اعظمی از خبرنگاران از صبح در آستان امام خمینی(ره) حضور یافته و مشغول تهیه گزارش از حواشی و آماده سازی حرم مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی و نیز گلزار شهدای بهشت زهرا (س) هستند.

مسؤول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه از ساعتی دیگر شاهد سیل خروشان مردم در این مراسم خواهیم بود، تصریح کرد: امسال هم همانند دو سال گذشته سالروز ارتحال امام راحل(ره) با ماه مبارک رمضان تقارن دارد و بسیاری از عاشقان و ارادتمندان به دلیل مشکل‌دار نشدن روزه خود بعد از اذان ظهر از مبدأ خود حرکت را آغاز و راهی حرم امام(ره) شدند و با نزدیک شدن به زمان مراسم در ساعت ۱۷:۳۰ شاهد حضور پر شور مردم خواهیم بود.

هدایی در پایان با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر از شهرستان‌های استان تهران پیش بینی حضور بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر در مراسم بزرگداشت سی و امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • avaanis

      پیشبینی نکنید چون همه رفتن شمال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج