جاباما
۸۷۱۱۷۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اخطاریه آتش‎نشانی به ۷۰ هتل در مشهد

مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از صدور اخطاریه ایمنی برای ۷۰ هتل در سطح شهر مشهد خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از صدور اخطاریه ایمنی برای ۷۰ هتل در سطح شهر مشهد خبر داد.

امیر عزیزی با حضور در برنامه رادیویی «گفت‌وگوی شهر بهشت» صدای خراسان رضوی، در خصوص وضعیت ایمنی هتل‌ها، اقامت‌گاه‎ها و هتل‌آپارتمان‌‏های مشهد؛ اظهار کرد: از آن‌جا که مشهد مقصد زائران و مسافران زیادی است، بازدیدها به صورت دوره‌ای و مداوم از زائرسراها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در سطح شهر مشهد حدود ۱۴۰ هتل و مسافرخانه وجود دارد که برای بیش از ۷۰ هتل اخطاریه ایمنی صادر شده و ۱۱ هتل برای رفع نقص‌هایشان اقدام کرده‌اند.

عزیزی با بیان این‌که «توصیه‌های آتش‌نشانی اذیت کردن نیست و با هدف پیشگیری مطرح می‌شود»، بیان کرد: اگر هتل نوساز بوده و در سال‌های اخیر ساخته شده باشد، مطمئناً مسائل ایمنی را رعایت کرده است همچنین اگر ساختمان قدمت بالایی داشته باشد، سعی می‌کنیم مواردی مثل راهروها، کپسول‌های آتش‌نشانی و سایر موارد ایمنی را مورد بررسی دقیق قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد همچنین با اشاره به افزایش مسافرت‌ها در ایام تعطیلات به شهروندان توصیه کرد: حتماً پیش از خروج از منزل و مبادرت به سفر، تمام وسایل الکترونیکی که استفاده نمی‌شوند را خاموش کنید و تا حد امکان دو شاخه را از پریز بکشید.

وی افزود: همچنین وسایلی مانند بخاری و اجاق گاز را حتماً خاموش و قطع کنید و به هیچ عنوان تحت هیچ شرایطی مواد اشتعال‌‏زا در خانه نگه ندارید.

عزیزی در خصوص ایمنی خودروها در هنگام سفر، تصریح کرد: لازم است پیش از سفر خودرو را از نظر مباحث الکترونیکی و برق بررسی کنید تا دچار حریق و حادثه نشوید، علاوه بر این حتماً کپسول ۴ کیلویی پودری ضامن‌دار در صندوق عقب خودرو به همراه داشته باشید تا در مواقع لزوم با استفاده از آن از شدت حادثه بکاهید.

وی با بیان این‌که «تحت هیچ شرایطی مواد اشتعال‌زا را در منازل و خودرو نگهداری نکنید»، خاطرنشان کرد: رعایت نکات ایمنی در منزل و سفر کمک می‌کند آرامش را تجربه کنیم و هیچ گاه دچار حادثه یا حریق نشویم.

مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در خصوص آبگرفتگی‌‏های سطح شهر در پی بارش‌های رگباری اخیر، گفت: ما تمام سعی خود را برای رفع مشکلات به کار گرفته‌ایم. با این وجود از شهروندان تقاضا داریم با رعایت نکات کوچک کاربردی به کاهش حوادث در این روزها کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج