جاباما
۸۷۱۲۹۲
۲۳ نظر
۵۰۰۱
۲۳ نظر
۵۰۰۱
پ

کاری که با کی‌روش کردید، با ویلموتس نکنید!

انتقاد از لیست تیم‌ملی و یا برنامه‌هایی که سرمربی جدید تازه آنها را شروع کرده، بزرگ‌ترین آفت برای تیمی است که با کادرفنی جدید می‌خواهد سمت اهداف بلند قدم بردارد.

خبرآنلاین: انتقاد از لیست تیم‌ملی و یا برنامه‌هایی که سرمربی جدید تازه آنها را شروع کرده، بزرگ‌ترین آفت برای تیمی است که با کادرفنی جدید می‌خواهد سمت اهداف بلند قدم بردارد.

مدت زیادی از خداحافظی کارلوس کی روش با فوتبال ایران و انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا نگذشته. در همین زمان کوتاه اما خیلی ها یکی از اصلی ترین دلایل چالش های مربی پرتغالی با مربیان داخلی و فوتبال ما را متوجه شدند. یکی از چالش هایی که در آخر تبدیل به دعوا، درگیری و حتی ناکامی در کسب قهرمانی جام ملت های آسیا شد. نه اینکه دعواهای کارلوس کی روش با فوتبال داخلی ایران دلیلی بر ناکامی تیم او در امارات باشد اما چه کسی می تواند انکار کند که همه این مسائل روی فضای فوتبالی کشور تاثیر منفی گذاشتند؟ اینکه هرروز جبهه جدیدی علیه تیم ملی درست شود، فضای مجازی کمپین های مجازی به خودش ببیند و هواداران تیم باشگاهی شان را به تیم ملی ترجیح دهند. این ها اتفاقاتی هستند که اگر در زمان حضور مارک ویلموتس بلژیکی هم تکرار شوند بدون شک تیم ملی ایران به این زودی ها رنگ موفقیت در آسیا و حتی جام جهانی را نمی بیند.

اینکه هنوز کار ویلموتس با تیم ملی شروع نشده دوباره خیلی ها نسبت به لیست انتخاب شده از سوی او برای حضور در اردوی تیم ملی انتقاد داشتند. دقیقا بخش اصلی دعوای کی روش با فوتبال ایران هم از همینجا و از همین اظهارنظرهای شخصی شروع شد. از جایی که هیچکس نمی توانست تحمل کند هر مربی عقیده، سلیقه و اختیاری دارد. همانطور که در بزرگ ترین باشگاه های دنیا مربیان بازیکنان خودشان را انتخاب می کنند. اینجا ولی همه چیز در لفظ قشنگ است و هیچکس توان تحمل چنین چیزی را ندارد.

با این حال اما مگر مارک ویلموتس در این مدت زمان کوتاه چاره ای جز اعتماد به لیست قبلی کارلوس کی روش داشت؟ مگر غیر از این است که تیم قبلی کی روش با ۴ امتیازی و با سری بالا از جام جهانی حذف شد و بین ۴ تیم برتر آسیا در جام ملت ها قرار گرفت؟ آیا چنین اتفاقاتی برای اعتماد مربی جدید به لیست مربی قدیم کافی نیست؟ ضمن اینکه ویلموتس لحظه آخر دو تغییر دیگر هم انجام داد. او بلافاصله بعد از درخشش علی علیپور در فینال جام حذفی، آقای گل فصل گذشته لیگ را به تیم ملی دعوت کرد.

به نظر حساس شدن روی بعضی مسائل که کاملا در حیطه تصمیمات شخصی سرمربی تیم است، می تواند بزرگ ترین آفت به فوتبال ملی باشد. نه اینکه هواداران که سرمایه اصلی تیم های باشگاهی و ملی هستند نقشی نداشته باشند اما الان و به این زودی انتقاد کردن هیچ چیز را طبق برنامه جلو نمی برد. حداقل کار این است که ضمن احترام به برنامه های سرمربی جدید، او تا زمان اولین محک جدی که معیاری برای قضاوت خواهد بود کار خودش را پیش بگیرد و رو به جلو قدم بردارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا حافظی نه برادر ‌اخراج .دیپورت کیروش .

    • بدون نام

      خوب است

    • بدون نام

      باز هم ساز ناکوک را پرسپولیسی ها نواختند .!

    • بدون نام

      قاتل نوجه دلالان کروات .بعضی از لیدرهای وطن فروش پرسپولیسی و وزارت ورزش

    • بدون نام

      کاملا درسته

    • بدون نام

      همین که کیروش لمپن نیست خدا را صد هزار مرتبه شکر

    • بدون نام

      ویلموتس باشخصیته و مثل اون لات کوچه های خلوت نیست ما همه حمایت میکنیم

      پاسخ ها

      • پرس پولیس

        خجات نمی کشی؟کیروش مارو بعد ۴۷سال به این مرحله رسوند

      • آرمین

        قدر نشناس...

      • پرسپولیس سرخ آسمان

        نه خجالت نکیکشم

    • بدون نام

      کیروش خودش به خودش کرد .
      یک مربی نباید کینه توز باشد .

    • بدون نام

      کیروش خودخواه ، کینه توز و مغرور و دشمن پرسپولبس بود !

    • بدون نام

      چه متن چرت و پرتی
      آخه کی روش به کلمبیا نرفته هم داره اونجا دعوا راه میندازه ربط به انتقاد از تیم ملی داره؟ دلال موزامبیکی کلا ی چیزیش میشد که خداروشکر رفت

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      لنگیا و مافیای دلال کروات و رسانه هاش اینم تخریب میکنن

    • بدون نام

      اگر دلال کروات اجازه بده ..........

    • بدون نام

      این شتری هست که در خونه هر مربی میخوابه هر که بیاد باید از این کوسه گلین بازیها سرش بیارند ومردم راهم خر کنند

    • انتقاد سازنده

      جناب آفلاین . اولا که ملت حق دارن انتقاد کنن چون حقشونه . انتقاد از همه چیز و همه کس جزو وظایف شما جراید است ولی چه کنیم که شماها کلا کارتون حمله به مردمه . خوشحالم که بازم یه مربی خارجی اومد و امثال تو دوباره پیداتون شد . اختلاف بین کیروش و منتقدین از جایی شروع شد که جراید بیسوادی مثل تو بعد از چهار حذف ، چهل هزار قصه حماسی از کیروش و بازیکنان بی کیفیتش ساختین و توی بوق و کرنا کردین . با دسته گل به فرودگاه رفتین و هزارتا کار مزخرف دیگه که مرغ پخته توی قابلمه خنده اش میگرفت . مشکل ما اینه که چرا از آدم توخالی مثل کیروش بت میسازین . حالا هم همینه . اگر دوباره بخواین امثال شماها دوباره اسطوره الکی بسازین بازهم انتقاد شدید میشین . لطفا بجای نصیحت مردم ، خودتونو اصلاح کنین و یادتون باشه که انتقاد کار شماهاست . باید از خطای فدراسیون و وزارت و مربی انتقاد کنین و به موقع هم فقط حمایت کنید نه حماسه سازی .

    • ااااا

      هیچکی اندازه کی روش به درد تیم ملی نمیخورد

    • ااااا

      هیچکی اندازه کی روش به درد تیم ملی نمیخورد

    • بدون نام

      با کی روش هم میشد بهترین فوتبال هجومی رو ارائه کرد مثل مقدماتی جام جهانی ،اما وقتی مدیران فوتبال ایران نتیجه گرا هستند و در آخر هم اخراج و ...به بدون توجه به کیفیت، هر مربی هم که بیاد دنبال حفظ پست هست وصرف نتیجه گرفتن

    • بدون نام

      کی روش مقصره.
      همزمانی بازی تیم.ملی با تیم وزیر نباید انجام میشد

    • N

      اینقد ک من از این سرمربی جدیده بدم میاد ک حد نداره البته اندازه رئال ازش متنفر نیستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پشت ناکامی ایران وکیروش وزیرورزش ومسولین بودن ودوست نداشتن ایران جام ملتهاوجام جهانی نتیجه بگیربادعواهای الکی ونداختن بازی تدارکاتی وچوب لای چرخ گذاشتن بازی باژاپن چرابازیکنان ترامادول مصرف کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج