۸۷۱۲۹۶
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

کلاهبرداری در پرداخت آنلاین زکات فطره

رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: در آستانه عید سعید فطر مراقب کمین کلاهبرداران به بهانه جمع آوری زکات فطره باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: در آستانه عید سعید فطر مراقب کمین کلاهبرداران به بهانه جمع آوری زکات فطره باشید.

سرهنگ رجبلی رئیس پلیس فتا فارس در خصوص پرداخت زکات فطریه از طریق فضای مجازی به شهروندان، اظهار داشت: کمپین‌هایی در شبکه های اجتماعی برای جمع آوری کمک‌های مردمی ایجاد شده‌است، به کاربران عزیز توصیه میشود فریب این گونه کمپین‌ها را نخورند و برای کمک به افراد بی بضاعت، فطریه یا کفاره روزه خود را از طریق شرکت‌ها و مؤسسات شناخته شده معتبردر کشور، که توسط رسانه ملی (رادیو و تلویزیون) اعلام می‌شود پرداخت کنند و از پرداخت وجه به حساب‌های نامعتبر و شخصی افراد خودداری کنند.

وی با بیان اینکه کاربران برای پرداخت وجوهات زکات فطریه یا کفاره روزه خود ممکن است از بستر اینترنت استفاده کنند، افزود: روزه داران مراقب باشند که هنگام پرداخت، در دام سایت‌های فیشینگ گرفتار نشوند. وی تاکید کرد که کاربران هنگام وارد کردن اطلاعات بانکی خود، به آدرس سایت و درگاه بانک مورد نظر دقت و توجه داشته باشند که با https آغازشود.

سرهنگ رجبلی ادامه داد: به تازگی مشاهده شده است که کلاهبرداران برای جمع آوری زکات فطریه و کفاره روزه با هویت جعلی اقدام به ارسال پیام‌های خصوصی به کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌کنند تا از این طریق بتوانند کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و به دست نیازمندان برسانند در حالی که این کمک‌ها به دست نیازمندان نمی‌رسد. ازاین رو شهروندان در برخورد با این گونه پیام‌ها به آن اطمینان نکرده و به هیچ عنوان مبلغی به حساب این افراد واریز نکنند.

رئیس پلیس فتا فارس با هشدار به کاربران در خصوص نتیجه اعتماد به آگهی‌های دروغین در این خصوص و سوءاستفاده از نیات خیرخواهانه آن‌ها، از هموطنان خواست درصورت مشکوک شدن به صفحات جعلی با عناوین جمع آوری فطریه و زکات، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس https://www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهسا

      فطریه را به نهادها ندهید فقط به شخص فقیر بدهید برسونید به دست خودش

    • مهدی

      از مردم ایران میخواهم .برای هدفمند کردن کمک مردمی برای رفع محرومیت و معضلات در محله بصورت مستقل جوانان نسبت به احداث خیریه جهت انفاق این اصل بزرگ الهی اقدام نمایند.
      بدیهی است کار برد های آن فراوان است.نبایستی این خیریه ها به ابزار سیاسی و جریانی تبدیل گردد.و کسانی در آنها سیطره یابند.
      این خیریه ها مربوط به محلات بوده و استقلال آنها شرط اول است. هیچ گونه رابطه با دولتها هم نبایستی داشته باشد.
      این از اهم فرمان قرآن کریم میباشد و از دریچه ها به قرب الهی است. خیرین به جد اقدام کنند.و اصلی در وصیت نامه ها در شرایط توانائی باشد.

    • بدون نام

      مردم که زیر خط فقرهستن زکات هم باید بدن به کی ...

    • بدون نام

      شما کلاهبردار و غیرکلاهبردار را معرفی کنند تا مردم عمل کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج