۸۷۱۳۲۳
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

امام جمعه اهواز: خسارت سیل‌زدگان جبران می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این‌که همه در کنار یکدیگر خسارت وارده به سیل‌زدگان را باید جبران کرد، گفت: جبران خسارت و توجه به سیل‌زدگان را در دستور کار خود قرار داده‌ام.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه نماز عید سعید فطر اهواز که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به این‌که رسیدن به مقام تقوا ثمره یک ماه عبادت و بندگی است، اظهار داشت: تقوا به معنای پاکیزگی از همه چیز است.

وی با اشاره به این‌که ثمره ماه مبارک رمضان تطهیر و پاکیزگی است، بیان کرد: پاک شدن مقدمه رسیدن به مقام طهارت است که انسان دست خود را در دست انسان کامل‌تر قرار می‌دهد. باطن تمامی خوبی‌ها امام معصوم است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به این‌که برای رسیدن به مقام قرب الهی تنها یک مسیر و معبر باز است، ادامه داد: اهل بیت عصمت و طهارت تنها این مسیر هستند و انسان باید خود را در این مسیر قرار دهد.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت همراهی با امام، افزود: این همراه تنها با پاکیزه شدن انسان از درون ممکن است و برای رسیدن به قرب الهی راهی نیست مگراینکه در این مسیر قرار گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت: در سیر و سلوک انسان، شیطان تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرد و طوفان‌هایی ایجاد می‌کند که اگر انسان خود را در کشتی نجات اهل بیت(ع) قرار ندهد، بزرگ‌ترین افراد محال است که به مقام قرب الهی راه پیدا کنند.

امام جمعه اهواز در بخش دوم خطبه‌ها با تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: خداوند متعال به همه توفیق کرامت عنایت کند که خود را برای سال آینده آماده کنیم. خداوند متعال نتیجه زحمات ماه مبارک رمضان را امروز کرامت می‌کند.

وی با اشاره به این‌که مهم‌ترین دستورالعمل عید سعید فطر توجه به امام است، ادامه داد: به همین دلیل از جمله اعمال این روز دعای ندبه و زیارت سید الشهدا(ع) معرفی شده است و انسان بر توجه به امام باید به طور ویژه حساب باز کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان این‌که مسئله سیل همچنان اولویت اول استان خوزستان است، خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته بخش قابل توجهی از مردم درگیر سیل شدند. مناطق سیل‌زده زمین زراعی، باغات و منزل آنها دچار آسیب شده و در همین راستا تمام توان خود را باید بسیج کرد که آرامش را بازگردانیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این‌که همه در کنار یکدیگر خسارت وارده به سیل‌زدگان را باید جبران کرد، اظهار داشت: جبران خسارت و توجه به سیل‌زدگان را در دستور کار خود قرار داده‌ام.

وی با اشاره به توجه ویژه به مناطق محروم استان خوزستان، عنوان کرد: رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه‌ای به افراد غیربرخوردار دارند. عدالت مقدس نظام اجتماعی اقتضا می‌کند که توجه ویژه به محرومان داشته باشیم.

موسوی‌فرد به بازدید از مناطق محروم و حاشیه به ویژه شهر اهواز اشاره و تأکید کرد: در این بازدیدها شاهد کم‌آبی و قطعی آب بودیم. برخی از روستاها یک ماه از نعمت آب محروم بودند که از مطالبات به حق مردم آب و فاضلاب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وعده سر خرمن االه برکت اله

    • بدون نام

      من یه کشاورزم خوزستان هر چی که تو رسانه میگن با چیزی که اینجا میبینیم. کاملن متفاوته. همش دروغ هیچ خسارتی بابت. کشاورزی ندادن به خداااا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا میگی بخدا... دروغ نگو

    • بدون نام

      بزک نمیر بهار میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج