۸۷۱۳۵۲
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۱۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

فال روزانه چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، فعال و پرانرژی، عملگرا، پر شور و نشاط، جسور و به شدت مذهبی هستید. شما در زندگی شخصیتان نگاهی بسیار منطقی به مسائل و اتفاقات مختلف دارید و با مسئولیت پذیری فوق العاده ای با آنها روبرو می شوید، اما در عین حال بی احتیاط، کینه جو و ولخرج نیز هستید. شما امسال توانایی های مدیریتی خود را به خوبی به کار خواهید گرفت و در هر گروهی که قرار بگیرید مدیر و رهبر آن خواهید بود. شما پروژه های جدید و چالش برانگیزی را به عهده خواهید گرفت و در انجام آنها موفقیت های چشمگیری را به دست خواهید آورد. شما دارید وارد دوره ی بسیار خوبی از زندگی خود می شوید و نتایج فوق العاده ای را از تلاش و زحمات خود به دست خواهید آورد. با بالا رفتن درآمدتان ممکن است پول بیشتری را خرج رفاه خودتان و خانواده تان کنید و حتی چیزهایی را بخرید که نیاز چندانی به آنها ندارید.

در صورتی که قصد سرمایه گذاری دارید اما در انتخاب کردن دچار تردید و دودلی دارید شاید بهتر باشد فعلا کمی دست نگه داشته و پولتان را مدتی در بانک بگذارید. شما در جمع های مختلف در مرکز توجه قرار خواهید گرفت و اگر هنوز مجرد باشید در به دست آوردن دل شخصی که دوستش دارید با هیچ مشکلی روبرو نخواهید شد. دوستی های جدیدی که امسال آغاز می کنید می توانند روی زندگی تان بسیار تأثیر گذار باشند. شهریور، آذر و اردیبهشت بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما از روابط عاطفی عمیق موجود بین خودتان و دوستانتان آگاه هستید و این وابستگی عاطفی امروز ممکن است باعث شود نتوانید بی طرفانه در مورد آنها قضاوت کنید. متاسفانه حداقل در حال حاضر، تصمیم گیری کردن بر اساس این علایق نمی تواند به اندازه رفتار کردن بر اساس عقل و منطق شما را به ثبات و موفقیت برساند. در هر صورت سعی کنید در طول روز تغییراتی که در نظراتتان به وجود می آیند را به دقت تحت نظر داشته باشید، احساسات شما مدام تغییر می کنند، ولی حقیقت همیشه ثابت است. شما انرژی بسیاری در دسترس دارید، آن را حرام نکنید و با یک روش خوب و مناسب ترس های درونیتان را به انگیزه تبدیل کنید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز به حرف های دیگران به دقت گوش کنید، شاید یکی سعی داشته باشد به شما راهکارهایی برای رسیدن به آنچه که می خواهید ارائه بدهد. امروز از آن روزها است که حسابی لجباز شده اید، دست از لجبازی بردارید! به جای این رفتار با این همه انرژی و اعتماد به نفسی که در درون خود احساس می کنید توانتان را به کار گرفته و با قدرت تمام کار کنید. شاید احساس کنید نیرویی ناشناخته در مقابله با رسیدن شما به اهدافتان قرار دارد که خیلی قدرتمند و لجباز نیز هست، ولی هیچ چیزی جز ذهن خودتان نمی تواند شما را محدود کند. شاید احساسات خود را در ظاهر نسبت به عشقتان نشان ندهید، ولی عشقتان همچنان پابرجاست؛ نگذارید روزمرگی شما را به آن بی توجه کند.

فال روزانه ۱۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

انتقاداتی که امروز از شما می شود ممکن است باعث شوند که به خودتان و توانایی هایتان شک کنید، ولی خوشبختانه این موضوع شما را دلسرد نمی کند و با اراده تمام می خواهید به این کمبودها و مشکلات غلبه کنید. با این حال شاید با شنیدن این حرف ها خجالت زده شوید و گونه هایتان از شرم قرمز شوند و خودتان را کنار کشیده و در خلوت خودتان فرو بروید. اشکالی ندارد اگر بخواهید به درون خود نگاهی انداخته و ریشه این انتقاداتی که از شما شده است را در درونتان بیابید، ولی بد نیست با کسی که شما را مورد انتقاد قرار داده است هم حرف بزنید و دلیل حرف هایش را درک کنید، شاید فقط سوء تفاهمی به وجود آمده باشد.

فال روزانه ۱۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

درست است که از اتفاقی که افتاده خیلی پشیمان هستید، اما خیلی خوب می دانید که نمی توان در گذشته زندگی کرد، شما تنها می توانید از اتفاقات گذشته درس بگیرید و در آینده زندگی بسیار بهتری برای خودتان درست کنید، پس دست از حسرت خوردن بردارید و با آنچه یاد گرفته اید زندگیتان را در مسیری صحیح پیش ببرید .در ارتباط با غریبه ها با احتیاط گام بردارید و سعی کنید ببینید در پشت آن نقابی که به صورت دارند شخصیت واقعی آنها چگونه است. این مسئله در زمینه روابط عاطفیتان نیز صدق می کند؛ اگر به کسی علاقه مند شده اید اول او را خوب بشناسید، شاید او آن فردی که شما فکر می کنید نباشد.

فال روزانه ۱۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز برای شما روز بسیار خوشایندی خواهد بود. شرایط کیهانی موجود نشان می دهد که امروز یک روز پرانرژی و متفاوت با روزهای پر از فشار و استرس هفته ی گذشته خواهد بود. شما این فرصت را خواهید داشت تا در آرامش خیال برای رسیدن به اهداف جدیدی که برای زندگی حرفه ای خود تعیین کرده اید برنامه ریزی کنید. شاید حتی بتوانید دست به کار شده و برای عملی کردن برنامه هایتان تلاش کنید. شما از مدت ها قبل در انتظار فرا رسیدن چنین زمانی بوده اید و حالا باید تا جایی که می توانید از این موقعیت بهره ببرید. مهمان های خوانده و ناخوانده در راه هستند، خودتان و خانه تان را برای استقبال از آنها آماده کنید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

آیا آماده اید؟ آیا خودتان را برای آنچه قرار است اتفاق بیفتد حاضر کرده اید؟ شرایط کیهانی موجود حاکی از آن است که شما دارید وارد دوره ی جدیدی از زندگی خود می شوید که سراسر لبریز از کار و فعالیت، افراد جدید و موقعیت های متفاوت حرفه ای خواهد بود. به نفعتان است که این اواخر به اندازه ی کافی استراحت کرده باشید، اگر تا به حال وقت کافی برای استراحت نداشته اید در این تعطیلات چند روزه به خودتان یک استراحت درست و حسابی بدهید! امروز دوستی از شما برای شرکت در یک مهمانی دعوت خواهد کرد، اگر فکر می کنید دیگر افراد حاضر در این جمع از لحاظ شخصیتی خیلی با شما فرق دارند بهتر است از رفتن به این مهمانی امتناع کنید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

سعی کنید انتقادات سازنده دیگران را زیادی به دل نگیرید و به جای جبهه گرفتن و ناراحت شدن از آنها سعی کنید به آنچه دیگران می خواهند به شما یاد بدهند گوش فرا دهید. امروز با این همه اتفاقاتی که در اطرافتان جریان دارد و احساساتی که در قلبتان در غلیان هستند شاید اوضاع خیلی باب میلتان نباشد، اما اگر می خواهید آرامش داشته باشید آن را خیلی جدی نگیرید. اگر در کاری نیاز به کسب اطلاعات دارید امروز روز خیلی خوبی می تواند باشد، چرا که از منابعی که حتی انتظارش را هم ندارید می توانید این اطلاعات را به دست بیاورید. روز خوبی برای تجسس می تواند باشد ولی مواظب باشید به این بهانه در کارهای دیگران فضولی نکنید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز دنبال کردن یک برنامه مشخص برای شما تقریبا غیر ممکن است. شما هر لحظه ممکن است رفتارتان را بر اساس احساساتتان تغییر دهید. یک لحظه نسبت به کارتان و پروژه هایی که در دست دارید پر از شور و هیجان هستید و حاضرید هر مانعی را برای رسیدن به هدفتان پشت سر بگذارید، ولی یک لحظه دیگر احساس ناراحتی و دلسردی کرده و بیخیال کارهایتان می شوید. زندگی شما در حال حاضر به اندازه کافی غیر قابل پیش بینی است، خودتان هم با رفتارهای ضد و نقیض آن را بیشتر بهم نریزید. به نفعتان است که جدی باشید و در انتخاب حرف هایتان دقت کنید، شاید شما منظوری نداشته باشید، اما دیگران حرف هایتان را به دل خواهند گرفت.

فال روزانه ۱۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

به احتمال زیاد شنیدن این خبر که امروز آغازگر دوره ای از تغییرات در روابط عاطفی شما خواهد بود شما را خوشحال خواهد کرد. طی دوره ای یک یا دو ماهه، که از امروز هم آغاز خواهد شد، شما شاهد تغییراتی فوق العاده در روابط خود خواهید بود و این تغییرات در رابطه ی رمانتیک و اگر متأهل باشید، در روابط زناشویی شما، خیلی ملموس تر خواهند بود. افراد جدیدی وارد زندگی شما خواهند شد و در گروه های جدید عضو خواهید شد که می توانند مسیر زندگی شما را به کل تغییر دهند. اگر امروز برای انجام کاری همراه با خانواده تان برنامه ریزی کرده اید، یادتان باشد که این قرار قبلی را برای وقت گذراندن با دوستانتان به هم نزنید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما در یک ماه اخیر نسبت به همیشه خیلی برونگرا و اجتماعی تر شده اید و به ویژه در ارتباط با مسائل عاطفی خیلی راحت تر حرف ها و نظرات خود را به زبان آورده اید. اما از امروز اوضاع مسیر جدید را در پیش خواهد گرفت و رفتار و حالات شما تغییرات محسوسی خواهند داشت. شما به یکباره خیلی منطقی تر و آرامتر از قبل خواهید شد و افکارتان بیشتر روی آینده متمرکز خواهند شد. این روند می تواند تأثیرات قابل توجهی روی زندگی و آینده ی شما داشته باشد، پس از این فرصت استفاده کرده و برنامه ریزی دقیقی را برای خودتان در نظر بگیرید. اگر فکر می کنید افراد با تجربه و قابل اعتمادی در دسترستان هستند که می توانند به شما کمک کنند، حتما از آنها کمک بگیرید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

دوره ی جدیدی دارد در زندگی شما آغاز می شود که بدون شک، به عنوان شخصی که عاشق تجربه های تازه است و از ایده های جدید و آشنایی با افراد جدید لذت می برد، برای شما بسیار خوشایند خواهد بود. چند هفته ی آینده روابط اجتماعی، صحبت با دیگران و حضور در جمع های دوستانه برای شما از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار خواهند بود و می توانید با حضور در جمع های مختلف توانایی ها و استعدادهای خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید. امروز روز شادی شما خواهد بود، این شادی را با دیگران به اشتراک بگذارید و انرژی مثبت و حال خوبی که دارید را با آنهایی که برایتان عزیز هستند شریک شوید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

حال و هوای امروز به طور کلی برای شما بسیار خوب و خوشایند خواهد بود. امروز فرصت خیلی خوبی برایتان فراهم شده است تا به زندگی شخصی و خانوادگی خود توجه بیشتری داشته باشید و زمان بیشتری را به خانواده و عزیزان خود اختصاص دهید. امروز با بقیه ی اهل خانه همراه شوید و کارهایی را انجام دهید که به شما حس با هم یکی بودن و نزدیکی را می دهند. با هم دکوراسیون خانه تان را تغییر دهید و یا فعالیت های تفریحی جالبی را انجام دهید که می دانید بچه ها از آنها لذت خواهند برد. امروز همچنین فرصت بسیار مناسبی برای دیدار با بزرگترهای فامیل و به ویژه والدین تان یا پدربزرگ و مادربزرگتان خواهد بود.

فال روزانه ۱۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب آدم قضول گهی هستی؟ مگه خودت دوست و آشنا و فامیل نداری که بری تو کار اونا فضولی کنی؟ حتی به دامادت هم معرفیت کردم و گفتم میدونم که چقدر فضولی. منظورت از این فضولیها چیه؟دست بر می داری یا نه؟ البته این طینت ایرانیه وهمه دوستان و فامیلم میدونن که من چقدر از فرهنگ ایرانی علی الخصوص در مناطق مرکزی و جنوبی ایران متنفرم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج