۸۷۱۳۷۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

کُرد‌های سوریه ۸نفر را به آمریکا تحویل دادند

یکی از رهبران کردهای سوریه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، دو زن آمریکایی و شش کودک در شمال سوریه به ایالات متحده تحویل داده شدند.

ایسنا: یکی از رهبران کردهای سوریه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، دو زن آمریکایی و شش کودک در شمال سوریه به ایالات متحده تحویل داده شدند.

به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، درخواست بازگرداندن این افراد به آمریکا از شمال‌شرق سوریه توسط دولت واشنگتن مطرح و به کمک نیروهای کرد انجام شد.

کُرد‌های سوریه ۸نفر را به آمریکا تحویل دادند

آخرین اقدام در راستای تحویل خانواده‌ها و وابستگان داعشی‌ها هفته گذشته بود که ازبکستان ۱۴۸ کودک و زن از خانواده‌های داعش و نروژ نیز ۵ کودک یتیم از خانواده‌های وابسته به داعش را تحویل گرفتند.

دولت خودمختار کردها در شمال شرق سوریه روز یک‌شنبه از آزادی ۸۰۰ زن و کودک متعلق به خانواده‌های داعش در پاسخ به درخواست‌های بزرگان و عشایر منطقه خبر داد که در اردوگاه الهول واقع در حومه شرقی حسکه ساکن بودند. این افراد به دو شهر رقه و الطبقه منتقل شدند.

در اردوگاه‌های شمال‌شرق سوریه ۱۲ هزار خارجی سکونت دارند که ۴ هزار تن از آنها زن و ۸ هزار کودک وابسته به خانواده‌های افراطی‌های خارجی هستند که تحت نظارت امنیتی شدید قرار دارند. کشورهای دیگر از جمله فرانسه از پذیرفتن شهروندان داعشی خود امتناع می‌کنند و پاریس در این زمینه اعلام کرده که احتمالاً از بین تندروهای فرانسوی تنها کودکان را به کشورش بازخواهد گرداند. فرانسه در ماه مارس ۵ کودک یتیم را تحویل گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج