جاباما
۸۷۱۳۷۷
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

حمله زنبورهای عسل به منزل مسکونی در ملایر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر تجاوز انبوه زنبورهای عسل به منزل مسکونی در ملایر خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵، حمله تعداد بیش از ۲۰۰۰ زنبور عسل به منزل مسکونی گزارش شد.

ایسنا: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر تجاوز انبوه زنبورهای عسل به منزل مسکونی در ملایر خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵، حمله تعداد بیش از ۲۰۰۰ زنبور عسل به منزل مسکونی گزارش شد.

وحید جوادی اظهار کرد: به محض اطلاع سریعا یک دستگاه خودروی امداد نجات همراه امدادگران آتش‌نشانی با تجهیزات کامل به سمت محل اعلام شده حرکت کرد و به محض رسیدن مشاهده شد به‌دلیل رها شدن ملکه کندوی عسل از داخل کندو به بیرون و به دنبال آن دیگر زنبورهای تحت امر آن ملکه از کندوها به بیرون رفته‌اند.

وی با بیان اینکه زنبورها به دنبال آن ملکه به روی شاخه‌ای از درخت داخل منزل تجمع کردند که در این میان امدادگران با تجهیزات مخصوص شاخه مربوطه را از درخت جدا و به داخل گونی هدایت و در منطقه‌ای آزاد رها کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر در ادامه به بروز حریق در یک انبار متروکه اشاره و اظهار کرد: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵، آتش‌سوزی در محلی از شهر اعلام شد و به محض اطلاع یک دستگاه خودرو همراه آتش‌نشانان با تجهیزات کامل به محل مورد نظر اعزام گردید.

جوادی خاطرنشان کرد: به دلیل وجود یک کارخانه تولیدی قدیمی که به دلایلی مدت زمان طولانی متروکه شده بود اهالی محل مربوطه برخلاف قوانین بهداشتی زباله‌ها را به آن محل ریخته بودند و توسط افراد رهگذر و ناشناس مورد حریق قرار گرفته بود، در این رابطه نیروهای عملیاتی با استفاده از دو حلقه شیلنگ با آب تحت فشار اقدام به اطفاء حریق فوق کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رادین

      وای خدای من چ کار بزرگی چقد خطرناک

    • شمشادی

      اولا چه جور زنبورها رو شمردین که شد ۲۰۰۰ تا!!!؟؟؟ ودر ثانی یک کلنی زنبور عسل در همان حوالی اقدام به تکثیر کرده و یک بچه که به نام پوره با بره نامیده میشود حاصل کار بوده که در نزدیک ترین شاخه درخت سکنی گزیده لذا آن را باید داخل یک کندوی خالی تکان داد تا ایجاد یک کلنی زنبور عسل گردد.. این کار اتش نشانی نمیخواد.. این همه قیل و داد چرا؟؟

    • بدون نام

      رزق خوبی آمد خانه شما قدر ندانسیی

    • بدون نام

      عسل به صورت رایگان اومده توخونتون. برا چی آخه؟؟!

    • بدون نام

      ها دیه میه چیه

    • تاج محمد

      کاش باسمپاشی نابودشان می کردیدتابه مردم حمله نکنند.

    • بدون نام

      آخه چه خبره این همه خبراختلاص ودزدی خبرنمیدی خبر مش عسل میدی دیگه خبرنبود

    • بدون نام

      مردم دارند در به در دنبال عسل طبیعی میگردند اونوقت این پشه ها اومدند تو خونه شما وروی شاخه درخت برای تولید عسل ایتجوری رزق و روزی ازخودت دور کردی
      وقتی ملکه از کندو جدا شد جایی دیگر را پیدا میکنه برای تکثیر و تولید عسل وتا زنبورهای تحت فرمانش جمع شوند ممکن است مدتی طول بکشه
      من خودم بارها شاهد این صحنه هابودم
      حالا این آقا هم فکر کرده زنبورهای عسل بهشون حمله کردند که با آتش نشانی تماس گرفته
      ولی حیف که از دستشون دادی وگرنه میتوانستی حداقل یک کیلو واگر ترفندش بلد بودی تا چندکیلو عسل بگیری

    • Fireman

      بلاخره ملکه خروج کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج