۸۷۱۳۹۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اعلام محدودیت‌های جاده‌ها تا روز ۱۸خرداد

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، جزئیات آخرین محدودیت های ترافیکی راه ها و مسیرهای مواصلاتی کشور را تا روز شنبه ۱۸ خرداد جاری اعلام کرد که براساس آن زمان های تردد موتورسیکلت، وسایل نقلیه سنگین و تریلرها مشخص شده است.

ایرنا: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، جزئیات آخرین محدودیت های ترافیکی راه ها و مسیرهای مواصلاتی کشور را تا روز شنبه ۱۸ خرداد جاری اعلام کرد که براساس آن زمان های تردد موتورسیکلت، وسایل نقلیه سنگین و تریلرها مشخص شده است.

تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۸ خرداد جاری از محورهای کرج به چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران به سمنان و مشهد و بالعکس ممنوع است و فقط تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۱۵ خرداد جاری تا بامداد روز پنجشنبه ۱۶ خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع ، و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه مورخ ۱۵ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز پنجشنبه ۱۶ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

براساس اعلام پلیس راهور ناجا، همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه مورخ ۱۷ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۸ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۷ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۱۸ خرداد از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

اعلام محدودیت‌های جاده‌ها تا روز ۱۸خرداد

بنابر اعلام پلیس راهور، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۷ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۸ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع، و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۷ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۸ خرداد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه انجام می شود.

حائز اهمیت اینکه در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، محدودیت یکطرفه شدن محور هراز از پلیس راه لاریجان به سمت رودهن اعمال خواهد شد و در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب یا جنوب به شمال محور های هراز و کرج - چالوس به مورد اجرا درمی آید.

همچنین تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی) - (تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت) از محور کرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است و در محور هراز نیز تردد تمامی تریلرها کماکان ممنوع، و نکته حائز اهیمت اینکه در این محور تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۸ خرداد جاری نیز ممنوع شده است.

بنابر اعلام پلیس راهور ناجا، تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۷ خرداد جاری از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر - فیروزکوه - تهران ممنوع، و در محورهای قدیم رشت به قزوین و بالعکس نیز تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه به ترتیب ۱۵ و ۱۷ خرداد در محور یادشده ممنوعیت دارد.

بر اساس اعلام پلیس راهور، همچنین تردد کلیه تریلرها و کامیون ها در محور آستارا به اردبیل و بالعکس به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهار شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۷ خرداد جاری در محور فوق ممنوع ، و در محور قدیم ساوه به همدان و بالعکس نیز تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ خرداد و از ساعت ۷ تا ۲۴ روز جمعه ۱۷ خرداد در محور یادشده ممنوع است.

همچنین در محور سلفچگان به قم (باند رفت به سمت قم) تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه ۱۷ خرداد در محور مزبور ممنوع، و مسیر آزاد راه ساوه به تهران جایگزین شد.

پلیس راهور ناجا افزود: در محورهای مشهد - قوچان - شیروان - بجنورد - آشخانه - جنگل گلستان و بالعکس نیز تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه تا جمعه ممنوع است و در محورهای اهواز - هفتگل - باغملک - ایذه- شهرکرد و بالعکس نیز تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۷ خرداد ممنوع و مسیر جایگزین محور اهواز - اندیمشک - خرم آباد - اصفهان - شهرکرد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج