جاباما
۸۷۱۴۲۲
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

خبر یورونیوز عربی درباره برانکو و الاهلی

یک منبع نزدیک به باشگاه الاهلی فاش کرده، برانکو ایوانکوویچ فصل بعد مربی این تیم عربستانی خواهد بود.

ورزش سه: به نقل از" یورواسپورت عربی" برانکو ایوانکوویچ از سال ۲۰۱۵ هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده داشته و سال گذشته توانست با این تیم به فینال آسیا برسد که در فینال مغلوب کاشیما آنتلرز نماینده کشور ژاپن شد، ولی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا آنها پائین تر از السد قطر، الاهلی عربستان و پاختاکورازبکستان در مرحله گروهی چهارم شدند و از صعود به مرحله بعدی باز ماندند.

مدیران باشگاه الاهلی مدتی است در فکر انتخاب مربی فصل آینده خود هستند تا برای اردوی آماده سازی اشان که در جولای و در کشور استرالیا برنامه ریزی شده است، شرایط مناسبی داشته باشند و با آمادگی به دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال تیم هموطن و رقیب دیرینه برسند.

مدیران الاهلی در فوریه پائولو گوئده آرژانتینی را از کار برکنار کردند مربیگری و یوسف عنبر را به عنوان مربی موقت انتخاب کردند و سپس فوساتی به عنوان سرمربی بعدی تیم انتخاب و معرفی شد. با این حال فوساتی هم حضورش دوامی نداشت و این عنبر بود که بار دیگر هدایت الاهلی را به صورت موقت در دست گرفت و تیم را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رساند.

خبر یورونیوز عربی درباره برانکو و الاهلی

فوساتی 66 ساله در 15 بازی هدایت الاهلی را برعهده داشت؛ 8 باخت، 5 پیروزی و 2 تساوی اما نتایجی نبودند که او را در تیم حفظ کنند.

برانکو ایوانکوویچ در سال 2011 هدایت تیم فوتبال الاتفاق را در لیگ عربستان در اختیار داشت ولی مدیریت باشگاه پس از اینکه او رتبه چهارم را در فصل 2012-2011 کسب کرد، حکم اخراجش را صادر کرد.

برانکو ایوانکوویچ با دستیاری در تیم ملی کرواسی در سال 1989 کار خود را آغاز کرد و سپس به عنوان مربی تیم فوتبال هانوفر انتخاب شد. او سپس در تیم ملی ایران، تیم فوتبال دیناموزاگرب، شاندونگ، الاهلی و درنهایت پرسپولیس فعالیت داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه برانکو بره مشکلی نیس
      در صورتی که آقای مومانا موگاژوگا مربی تیم لازامونپاخ قهرمان لیگ ماداگاسکار بیاد پرسپولیس

    • بدون نام

      خدا کنه دوروغ باشه

    • عشقپولیس

      اینقدر جوسازی نکنین !! برانکو باید احمق باشه جایی که پنجاه میلیون هوادار میخوانش و همه گوش به حرفش هستن رو ول کنه بره جایی که نه هوادار داره وبا دوتا باخت اخراجش میکنن مربی بشه ....

    • بدون نام

      او یک روانشناس ورزشی هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل حسن روشن
        خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج