۸۷۱۴۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حریق در بندر شهید رجایی تحت کنترل است

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: حریقی که عصر امروز در بندر شهید رجایی اتفاق افتاده در محوطه تحت مدیریت منطقه آزاد قشم در این بندر بوده و هم اکنون تحت کنترل است.

ایرنا: مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: حریقی که عصر امروز در بندر شهید رجایی اتفاق افتاده در محوطه تحت مدیریت منطقه آزاد قشم در این بندر بوده و هم اکنون تحت کنترل است.

الله مراد عفیفی پور شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر امروز (چهارشنبه ۱۵ خرداد) یک دستگاه ریچ استاکر فرسوده در زمین های تحت مدیریت منطقه آزاد قشم دچار سانحه آتش سوزی شد.

وی افزود: به دلیل همجواری این دستگاه با بشکه های روغن پایه و قیر، دامنه حریق افرایش یافت و به دلیل مشتعل شدن قیر، حجم زیادی دود از این محوطه به هوا برخاست.

عفیفی پور تصریح کرد: در زمان بروز حادثه، یک نفر از یگان حفاظت دچار مصدومیت شد که برای انجام خدمات درمانی بیشتر، به بیمارستان انتقال یافته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تاکید بر تحت کنترل بودن این سانحه آتش سوزی توسط تیم آتش نشانی بندر شهید رجایی، گفت: آتش نشانان بندر شهید رجایی هم اکنون در حال اطفای حریق و خنک سازی ریچ استاکر و بشکه های درگیر در حادثه آتش سوزی هستند.

به گزارش ایرنا، ریچ استاکر یکی از تجهیزات مورد استفاده در ترمینال های کانتینری است که برای انجام عملیات تخلیه، بارگیری، جابجایی و صفافی کانتینرها در فواصل کوتاه استفاده می شود و انعطاف پذیری بالایی در عملیات چیدمان این کالاها در محوطه های کانتینری دارد.

بر اساس گزارش دریافتی عملیات اطفا و سرد کردن محوطه آتش سوزی در بندر شهید رجایی در حال انجام است اما با توجه به وضعیت فیزیکی و شیمیایی این مواد، امکان اشتعال و شعله ور شدن مجدد آتش وجود دارد.

بندر شهید رجایی بزرگترین بندر کانتینری ایران است و در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج