جاباما
۸۷۱۶۸۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

شادی آقای خوش‌قدم در آزادی

ما ایرانی ها در فرهنگمان به چیزی به اسم "پاقدم" زیاد تاکید می کنیم و از این منظر می توان گفت مارک ویلموتس پا قدمش در فوتبال ایران فوق العاده بوده است هرچند در این فرهنگ اصطلاحات تامل برانگیز و کاربردی دیگری نیز وجود دارد.

ورزش سه: ما ایرانی ها در فرهنگمان به چیزی به اسم "پاقدم" زیاد تاکید می کنیم و از این منظر می توان گفت مارک ویلموتس پا قدمش در فوتبال ایران فوق العاده بوده است هرچند در این فرهنگ اصطلاحات تامل برانگیز و کاربردی دیگری نیز وجود دارد.

سوریه تیم خیلی بدی است یا ما تیمی فوق العاده هستیم؟ قطعا باید روی مرز باریکی در میان این دو تفکر قدم برداشت چرا که عوامل بسیاری دست به دست هم دادند تا به قول پیمان یوسفی شبی به یادماندنی رقم بخورد.

شادی آقای خوش‌قدم در آزادی

به یادماندنی نه از آن نظر که از پیروزی پرگل در یک بازی دوستانه با سوریه که با تمام قوا هم به این مسابقه نیامده ، جو گیر شویم اما به نظر می رسید تیم ملی ایران و هواداران فوتبال بعد از گذراندن دوره ای که به خاطر جام جهانی و جام ملت ها پراز استرس و فشار بود، به بازی های شاداب و تهاجمی نیاز داشتند.

بازی با سوریه چنین شرایطی داشت و چون اولین مسابقه ای بود که مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی می نشست می توان گفت که او "پاقدم" خیلی خوبی در فوتبال ایران داشته است.

شادی آقای خوش‌قدم در آزادی

ویلموتس البته در اولین مسابقه همان تیم کارلوس کی روش را به کار گرفت اما به نظر می رسید ذهن بازیکنان تیم ملی از درگیری با تاکتیک های پیچیده رها شده و کمی آزادی عمل و بالطبع خلاقیت بیشتری در فوتبال بازیکنان و تیم ملی به چشم می آمد.

ویلموتس البته آزمون مهم و اصلی اش را در سئول و بازی برابر کره جنوبی خواهد داد اما این شروع همانقدر که به ما چسبید برای او نیز دلچسب بود.

شادی آقای خوش‌قدم در آزادی

گل سوم طارمی مرد بلژیکی را که از همان ابتدا در کنار زمین جنب و جوش بالایی داشت را نیز به جمع شادها و شاید جوگیرهای بعد از بازی امشب افزود.

شادی آقای خوش‌قدم در آزادی

او که هنوز فاصله زیادی با روزهایی که در زمین حضور داشت و در شالکه و تیم ملی بلژیک بازی می کرد ندارد و این به نوعی شور و انرژی را در اولین بازی تیم ملی با حضور او نشان می داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گفته بود شب درازه......

    • بدون نام

      مربیمون جنتلمنه

    • nrgs

      امیدوارم با کمک ویلموتس وتلاش بچه ها تیممون بیشتر از پیش بدرخشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج