۸۷۱۷۱۴
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

مجازات برخورد با کاندیدا‌های فریبکار در انتخابات

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه قوانین انتخاباتی ما در حوزه برخورد با کاندیدهای دروغ گو و فضا ساز خلاء دارد، گفت: در لایحه جامع انتخابات بخشی برای برخورد با تخلفات انتخاباتی و افرادی که در انتخابات با نشر اکاذیب فضاسازی می کنند دیده شده است که با بررسی و تصویب آن این خلاء قانونی نیز برطرف خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه قوانین انتخاباتی ما در حوزه برخورد با کاندیدهای دروغ گو و فضا ساز خلاء دارد، گفت: در لایحه جامع انتخابات بخشی برای برخورد با تخلفات انتخاباتی و افرادی که در انتخابات با نشر اکاذیب فضاسازی می کنند دیده شده است که با بررسی و تصویب آن این خلاء قانونی نیز برطرف خواهد شد.

محمد محمودی شاه نشین در گفت‌وگویی با اشاره به ضرورت اصلاح قوانین انتخاباتی در راستای برخورد با کاندیداهای دروغگو و تعیین مجازات برای آنان بیان کرد: همان طور که آقای کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اشاره داشتند و از آنجا که ایشان تسلط کافی بر انتخابات دارند قوانین انتخاباتی ما در خصوص برخورد با افراد فریبکار ضعف و خلاء دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون لایحه جامع انتخابات توسط وزارت کشور تهیه شده و اخیراً به مجلس آمده و در حال طی کردن مراحل خود در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها است.

نماینده مردم شهریار در مجلس تصریح کرد: در این لایحه بخشی برای برخورد با تخلفات انتخاباتی و افرادی که در انتخابات با نشر اکاذیب فضاسازی می‌کنند دیده شده است، علاوه بر تخلف بخشی به نام اعمال مجرمانه در این لایحه وجود دارد که ان شاءالله با بررسی و تصویب آن این خلأء قانونی نیز برطرف خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان چند روز گذشته، در توئیتی با عنوان محاکمه به دلیل دروغ‌گویی در تبلیغات انتخاباتی!، نداشتن قوانین مناسب در خصوص فریب مردم در تبلیغات انتخاباتی را ضعف قانونی در قوانین انتخاباتی ایران دانست.

بوریس جانسون به دلیل دروغ‌گویی در تبلیغات انتخاباتی به دادگاه فراخوانده شده است. موضوعی که در قوانین انتخاباتی ایران به‌درستی در نظر گرفته نشده است و راه فریب مردم را بازگذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودت هم یکی مثل بقیه

    • بدون نام

      قانونی به تصویب رسانده شود که رئیس جمهور نمایندگان و شوراها چنانچه دروغ بگویند وچنانچه وعده های خودرا عملی نکردند با حذف آراء مکتسبه بدون استیضاح بعلت حذف حدنصاب عزل و نفر بعد جایگزین شود

    • بدون نام

      رای یه نمایندگان=== بازخواست از نمایندگان

    • علی

      این روزنه فریبکاری باید با فوربت بسته شده و مکاران حرفه ای که بقیمت نابودی سرمایه های اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و و.. بر صندلی های مدیریت نشسته اند را به محاکمه کشانده و مانع آسیب زدن بیشتر به مملکت و اکثریت مردم شد. خبری نامردی اگر نچاپی.

    • بی نام

      پس باید با همگیشون برخورد بشه .

    • بدون نام

      اولا که اگه این قانون تصویب و اجرا بشه باید همشون مجازات بشن ، اما مجازاتشون اینه که بهشون میگن تو بدی تو بدی توبدی !!!!

    • بدون نام

      هر موقع کسی را دیدید رای داد متخلف را هم بگیرید

    • @@ قهرمان ابی @@

      ببین داداش خودتی
      چرا اینقدر دروغ میگویید فکر آن دنیا هم باش جواب ۸۰ میلیون را باید بدهید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روحانی مجلس بایدمحاکمه بشن بادروغ فریبکاری اینهاملت وحساب نمیکنن وگرنه شفاف سازی مجلس ودولت چرااجرانمیش نصف بیشترمجلس خانوم ابتکارریس محیطزیست بهشون توگردن حیران باتغیرکاربری زمین رایگان دادهمشون ویلا ساختن بعدتینابه فکرملت میخواهن باشن خود۲۰۳۰نشان دادخاینین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج