جاباما
۸۷۱۷۴۷
۳۰ نظر
۵۰۰۱
۳۰ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا کابوس رفتن برانکو، گریبان پرسپولیس را گرفت؟

مرد کروات در آستانه جدایی از پرسپولیس است و می‌گویند در چند قدمی چالش دوباره در فوتبال عربستان است. برانکو که پرسپولیسی‌ها عاشقانه دوستش دارند بعد ازهت تریک قهرمانی به سمت خروج از تهران گام بر می دارد.

خبرآنلاین: مرد کروات در آستانه جدایی از پرسپولیس است و می‌گویند در چند قدمی چالش دوباره در فوتبال عربستان است. برانکو که پرسپولیسی‌ها عاشقانه دوستش دارند بعد ازهت تریک قهرمانی به سمت خروج از تهران گام بر می دارد.

گلایه هایی که در ده ماهه گذشته آغاز شده بود به نظر می رسد برانکو را به نقطه جدایی از پرسپولیس رسانده است. سفر او به امارات از مسیر تهران به زاگرب با ملاقاتی ویژه روبرو شده است. مذاکره با مدیران باشگاه الاهلی. که پیشتر هم برانکو را دوست داشته اند. او در ۴ سال هر آنچه را در ایران می توانسته بدست آورده است. کلی عنوان و جام و کلی جنگ با کی روش که به نظر می رسد در پایان پیروزشان بوده.

اگر چه برخلاف آنچه انتظارش را داشت ، نتوانست سرمربی تیم ملی ایران شود.

برانکو در این مدت چند باری با مسئولان ورزش ایران مذاکره کرده بود اما سیاست مزرعه سوخته کی روش در نهایت جواب داد و اگر خودش از ایران به کلمبیا رفت، جوی ایجاد شد که برانکو هم روی نیمکت تیم ملی ننشیند.

بی شک نیمکت تیم ملی ایران جایگاه وسوسه انگیزی بود برای او پس از سه قهرمانی در لیگ. کاری با درآمد مناسب و فشار کاری کمتر.

جایی که آن حاشیه ها و ترس از تداوم دوقطبی دعواهای سال قبل امکانش را از برانکو گرفت. حذف از لیگ قهرمانان و دوگانه قهرمانی داخلی دیگر برانکو را به نقطه ای رساند که تصمیم به رفتن بگیرد.

او در ده ماهه گذشته به خاطر تحریم ها ، تقریبا بیشتر مطالباتش را نگرفته و این مشکلات را برای قرمزها بیشتر کرده است. خلف وعده مدیران جدید تیم و هر بار مکاتبات رسمی و بی جواب این مربی در کنار قراردادهای جدیدی که با قیمت های چند برابری پیشنهاد می شدند، برانکو را در شرایطی قرار داده بود که در سومین دوراهی ماندن و رفتن ، به اختیار رفتن را تجربه کند. بر خلاف دوبار قبلی که کارفرمایانش در فدراسیون قراردادهایش را تمدید نکرده بودند. یک بار پس از قهرمانی بوسان قرارداد پیشنهادی به او اصلا جذاب نبود و رفت وجایش را شاهرخی گرفت و بار بعد هم که رسما برای ناکامی در جام جهانی ۲۰۰۶ کنار گذاشته شد و از اوشکایت هم کردند!

این بار اما برانکو در اوج است، برخلاف سال ۲۰۰۶ که می گفتند ویچ ها فوتبال ایران را نابود کرده اند او نماد یک ویچ موفق است که ادعا داردموفق ترین مربی تاریخ ایران بوده وهیچ مربی دیگری غیر از ویچ ها در ایران نمی تواند نتیجه بگیرد.

برانکو احتمالا پیشنهادی ۲.۷ میلیون دلاری دارد . الاهلی برای او تجربه ای مثل همان سالی است که پرسپولیس را انتخاب کرد. قرار است مثل یک ناجی باشد در این باشگاه.

برای قرمزها اما او بعد از رفتن مثل یک حسرت می ماند. حسرتی که ناشی از بی کفایتی مدیریتی است که با قرارداد ۶۰ میلیاردی با اسپانسر و درآمد سه میلیون دلاری اضافه نتوانسته اند مهمترین عامل قهرمانی شان را حفظ کنند.

حالا آنها سراغ راه هایی پوپولیستی چون گلریزان رفته اند. راه هایی از سر عجز . شیوه هایی منسوخ که در ده ماه گذشته باید برای نگهداری دردانه تیم‌شان فکری می کردند.

یاران نزدیک و مدیران وزارت ورزش در آزمونی ساده شکست خورده اند و پرسپولیس هم مثل استقلال بزودی در سالی که برای اقتصاد ایران دشوار است، به چالش بدل می شود چون این ترکیب هیات مدیره و مدیران پیشین شفافانه مشخص نکرده اند چقدر هزینه کردهاند و چطور پول های برانکو را به موقع نپرداخته اند تا او امروز در نقطه رفتن باشد.

او اگر برود هم پیروز این بازی است چون با تمام وجود برای موفقیت کار کرده و بدست آورده است آن را. او می رود و بازار ایران را برای خود داغ نگه می دارد و همیشه یک آلترناتیو جدی برای این بازار است ولی بازنده بازی اگر این مربی برود ، گروه مدیریتی هستند که مدام وعده نگه داشتنش را داده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      هرجا بوده اخراج شده تو اماراتم بود اخراج شد.‌این آقا فقط و فقط چون ایرانومیشناسه و باندمافیای خوبی پشتشه ک هممگان تو زمین و تومسابقات چ حذفی چ لیگ دیدیم این مهندسی رو . نتییجه گرفت وگرن دلاله . از الاهلی اخراج میشه شک نکنید

      پاسخ ها

      • ara6._

        قهرمانی آسیا منظورت همون چهارجانبه هاست دیگه..یادت نمیادتو...ازبابات بپرس بت میگه که توی فینال تیمی جلو اسخرلال بازی میڪردکه بدون بازی رسیده بود فینال...این یکی ازستاره هاتون بود...

      • ara6._

        تاج کبیری ک چندساله حتی نتونسته یکروز بره صدرجدول...چندساله زیرشه...جای شمابودم خفه میشدم

      • بدون نام

        اقای ara۶شما که ادعا میکنی سنت زیاده و یادته چرا تو همون چهارجانبه ها قهرمان نشید و به محمدان بنگلادش باختیدالبته شما هم از بزرگترت تاریخ باشگاهتو بپرس

    • علی مقدسی

      چون فتاحی و وزیر وزرش دارن میرن دیگه هوا خواه نداره

    • نوذر

      سلام فکر کنم مطالبات بهانه است حواشی فوتبال ایران خسته‌اش کرده

    • نوذر

      سلام صبح بخیر مطالباتش بهانه است حواشی فوتبال ایران خسته‌اش کرده برانکو را

    • sadat

      ایرانیا عادت کردند یکی روکه خوب کار میکنه قدرشو نمیدونند ازدست میدند بعد افسوسشو میخورند

    • بدون نام

      چه متن دلسوزانه ای! چرا برای استقلال اینجور نمینویسید. خبرناهاران گشنه....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه واسه کیسه چی بنویسه راستم میگی اقای خبرنگاربگو که کیسه تواین سه سال هرسالی صدمیلیارخرج کرده ولی قهرمان لیگ برترنشوده

      • بدون نام

        بدون وي پي ان نظر بده تا حداقل بزدل بودنت نشون داده
        نشه خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      دوبازی نتیجه نگیره همین عربا شونش میکنن

    • بدون نام

      از اول هم تمام نقشه اش وزیر اب زنیش ودعواش با کیروش. بخاطررسیدن. به تیم ملی بود وقتی تیم ملی به بلژیکی. رسبد دیگه چاره رو تو رفتن دبد ویک سال. پارو کردن پول از سرزمین حجاز دوباره اخراج شدن وبرگشتن به لیگ ایران کم پولی هم بهش نمیدن تقریبا دوبرابر لنگ! !!!!!!

    • ایرانی

      اینقدلی لی به لالاش نزاریدمیره به درک مردک پولپرست.بهترازبرانکونربی جوان وسربلندپرسپولیسی یحیی گل محمدیه.

    • پورسنایی

      میگه مهمترین عامل قهرمانیهای پرسپولیس برانکو بود ه ونباید اجازه رفتن به او میدادند دا اشی ها اینقدر به شعور مردم توهین نکنید باور کنید عامل قهرمانی های پرسپولزس کسی جز شخص سلطانی فر نبود به خدای کعبه اگر چنین کرده باشد به بدتر ین شرایط ممکن جان خواهد داد دل شکستن 40 میلیون ابی دل جرات زیادی میخواهد این جرات را برانکو نداشت و زیر بی کفایت داشت نفرین خدا بر او جون مادرتان چاپ کنید تا مردم بدانند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر عزیز استقلالی تو ک مشخصه خیلی فوتبال رو میفهمی، پس چرا این حرفها را میزنی؟ منم مثل شما استقلالیم از نوع دو آتیشه، ولی حقیقت چیزی دیگه س، پرسپولیس چند بازی پشت سر هم نتونست نتیجه بگیره، ولی این دانش کم مربیان ما بود ک نتونستن استفاده کنن وگرنه ما الان با اختلاف قهرمان بودیم، در دانش برانکو شک ندارم ای کاش مدیران بی عرضه ما هم ی مربی باسواد رو میاوردن نه ی مربی بی تجربه و اخراجی ک هیچ تیمی خواهانش نبوده و نیست،

      • بدون نام

        ای خاک بر سرت با این نظر کثیفت کیسه تنان بمیرید ببمیرید نتیجه نمیگیرید

      • پرسپولیس

        لال شو .چرند نگو کیسه

    • @@ قهرمان ابی @@

      مدیران نگران دلار هایی هستن که روحانی به تیم لنگ پرداخت میکرد
      اخه تیم لنگ اماتور جای نگرانی ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز توهم ؟؟؟؟؟ شما نمردين بس كه جنس بد زدين به بدن؟ خخخخخخخخ

      • @@ قهرمان ابی @@

        لنگی ترسو بی نام و نشان
        یک جنس خوب دارم میخواهی به بدن تو بزنم.؟

    • ایرانی

      عرب یادت باشه، برانکو باید باشه!!!!!

    • بدون نام

      این همه افتخارات که برای این دلال کراواتی نام برده شده است فقط مدیون وزارت ورزش که کمک کردند تیم در سطح تیم ملی بسته شد و نیز مدیون. فدراسیون . گمیته انظباتی و و پول دلالانی امثال هدایتی بود.آنهم قهرمانی در لیگ داخل کشور اما در بازیهای باشگاههای آسیایی اعلام شد تیم پدسپولیس ضعیفترین تیم آسیا

    • بدون نام

      برانکو بماند عرب برود گرشاسبی بیاید

    • بدون نام

      برای دلال بازی وبیهوده بزرگ کردن او ,

    • حمید چاو

      حتی اگه برانکو هم بره سوزش شما حالا حالاها هستش

    • علی مقدسی

      اقای سعادت سلام درست میفرمایید فتاحی ووزیر ورزش هم خوب کار کردن و قدر شونو هم ندونستن و اخراج میشن

    • nrgs

      برانکو تو این سالا عالی عمل کرد. حقش نیست دربارش اینجوری صحبت کنیم به خاطر تلاشای برانکو، پرسپولیس تونست انقدر قهرمانی به بار بیاره

    • بدون نام

      کیسه کشا ازبی عرضگی خودشون چیزی نمیگن...توجیه غیرمنطقیشون فقط وزیره..همه توهم زده اند..همه روپرسپولیسی میدونن بعدمیگن کیسه ۴۰میلیون هواداردارن...!!!

    • بدون نام

      چون باشگاه فکر کرد چند ماه پول برانکو رو نداده صداش در نیومده، میتونه همینطوری نده. ولی حالا برانکو پول پارسال و امسال‌ رو میخواد، باشگاه همشو خرج کرده نداره بده. ولی آقای عرب، برانکو رو نگه ندارین باید برین دنبال دایی و درخشان بیافتید که مربی ما بشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج