۸۷۱۸۲۴
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

استقلال و چندین ابهام بزرگ برای نقل و انتقالات

بلاتکلیفی بزرگترین بلایی است که این روزها گریبان استقلال گرفته. آن ها از صدر تا ذیل در یک کمای مطلق به سر می برند و آن طور که از شواهد امر پیداست فصل پیش رو هم احتمالا قربانی همین بی تدبیری ها و کندی ها مدیران خواهد شد. درست مثل فصول پیشین.

خبرآنلاین: بلاتکلیفی بزرگترین بلایی است که این روزها گریبان استقلال گرفته. آن ها از صدر تا ذیل در یک کمای مطلق به سر می برند و آن طور که از شواهد امر پیداست فصل پیش رو هم احتمالا قربانی همین بی تدبیری ها و کندی ها مدیران خواهد شد. درست مثل فصول پیشین.

استقلال در حال حاضر هنوز سرمربی خود را نمی شناسد.گویا توافق کامل با استراماچونی حاصل شده اما اینکه چرا قرارداد نهایی امضا نمی شود و او رسما سکان هدایت استقلال را در دست نمی گیرد اصلا مشخص نیست. از طرفی فرهاد مجیدی هم از زیر بار مسئولیت بستن تیم کنار رفته چون معتقد است مدیران تیم با او همکاری نمی کنند و درست در میان همین اختلافات است که زمان برای تشکیل یک تیم خوب در فصل نقل و انتقالات از دست می رود. با همه این اوصاف مروری داشته ایم برا لیست ورود و خروج احتمالی آبی ها:

خروجی ها

لیست آن هایی که فصل آینده پیراهن استقلال را نخواهند پوشید قطعا بسیار بلند بالا خواهد بود. بازیکنانی که هر کدام به دلایل مختلف جمع آبی پوشان را ترک خواهند کرد. از مثلث آفریقایی ها شروع کنیم. سه بازیکنی که در نیم فصل دوم و با نظر وینفرد شفر جذب تیم شدند، در استقلال فصل بعد حضور نخواهند داشت. گادوین منشا که به دلیل عملکرد ضعیفش استقلال را ترک کرد، ایسما هم به صورت توافقی از تیم جدا شد و آیاندا پاتوسی که بهترین بازیکن استقلال در نیم فصل دوم بود به دلایلی نامعلوم تصمیم به ترک آبی های پایتخت گرفت.

از بین جوانان تیم هم اللهیار صیادمنش که به فنرباغچه ترانسفر شد و وضعیت بازیکنانی مثل محسن کریمی و مهدی قائدی هم هچنان مشخص نیست.

در بین نفرات باتجربه هم خسرو حیدری که از فوتبال خداحافظی کرد،سید مهدی رحمتی و پژمان منتظری هم با باشگاه قرارداد ندارند و هنوز اقدامی هم برای تمدید آن صورت نگرفته و مشخص نیست که این دو کاپیتان باتجربه استقلال فصل آینده چه وضعیتی در تیم خواهند داشت.

در بین نفرات ملی پوش هم وریا غفوری و روزبه چشمی با پیشنهادات خوبی مواجهند و استقلالی ها اگر دیر بجنبند به احتمال زیاد آن ها را برای فصل بعد در تیم نخواهند داشت.

ورودی ها

این بزرگترین ابهام استقلال است که کدام بازیکنان به این تیم خواهند آمد. تیم در حال حاضر نه سرمربی مشخصی دارد و نه یک کمک مربی که بحث جذب بازیکنان را پی بگیرد. بنابراین هنوز لیست قطعی از نفراتی که استقلال مایل به جذب آن هاست وجود ندارد. با این حال گفته می شود که مسئولان باشگاه استقلال علاقه مند به جذب نفراتی چون سیدمحمدرضا حسینی از ذوب آهن، آرش رضاوند از سایپا و بهنام برزای از پدیده مشهد هستند. بازیکنانی که البته با توجه به تعلل استقلالی ها هیچ بعید است که به سایر پیشنهادات خوب پاسخ مثبت دهند. ضمن اینکه گفته می شود استراماچونی در صورت پذیرش هدایت استقلال بازیکنانی از ایتالیا با خود به تهران خواهد آورد که تکلیف این موضوع هم فعلا مشخص نیست و باید دید در آینده چه اتفاقاتی برای استقلال خواهد افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی

      سال به سال دریغ ازپارسال..

    • مهرداد

      حسینی که با سپاهان بسته.باز چرا خبر الکی میزنیین

    • بدون نام

      استقلال تا ۱۴۰۰ خواب قهرمانی رو نمیبینه مگه اینکه داردسته سلطانی فر دور بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زارت

    • بدون نام

      پول بادآورده برای کیسه فراوانه ، هر چی بخواد خرج میکنه ، پس جای نگرانی نیست

      پاسخ ها

      • Esteghlal4

        اخه چطوری میتونی اسم بزرگی مثل استقلال رو اینجوری بگی تو ک از چیزی سر در نمیاری توهین هم نکن پسرخوب برو قایم باشکتو بازی کن تو کارای بزرگ هم دخالت نکن

    • تاجی

      هر چی زودتر باید این فتحی از باشگاه بره این اقا یه پرسپولیسی هست باعث شده هر روز استقلال ضعیف تر بشه اون از کار پارسال اینم از امسال پارسال خودش باعث شد تیام امید ابراهیمی جباروف از استقلال برن بعد همه چیز انداخت گردن افتخاری توفیقی امسال هم باعث شده پاتوسی علی کریمی ور یا هم دارن میرن این اقا داره ریشه استقلال درمیاره چرا نبایدچهارتا پیشکسوت توباشگاه باشه قطع الرجال که نیست فقط ایشون اقای خطیب همه کاره شدن

    • بدون نام

      ان شاالله فتح اله زاده بیاد و این مدیران بی شرف زالو صفت دروغگو بروند سلطانی فر نمی زاره استقلال ثبات داشته باشه نابودش میکنه این تیم رو لعنت خدا بر شما

    • بدون نام

      این کیسه جز بدبختی هیچی نداره منحلش کنید هوادارا خوش خیالش راحت بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج