جاباما
۸۷۱۸۳۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ترافیک سنگین در محور‌های خروجی گیلان

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به پایان تعطیلات عید سعید فطر و بازگشت مسافران، گفت: ترافیک در محورهای خروجی استان گیلان سنگین و پرحجم است.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به پایان تعطیلات عید سعید فطر و بازگشت مسافران، گفت: ترافیک در محورهای خروجی استان گیلان سنگین و پرحجم است.

سرهنگ حسین محمدپوربا اشاره به وضعیت محورهای خروجی استان گیلان با توجه به پایان تعطیلات عید سعید فطر، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به مقاصد خود از ساعت ۱۸ عصر روز گذشته محورهای خروجی استان به سمت جاده تهران شاهد بار ترافیکی سنگین و پرحجم است.

وی افزود: تمامی مسیرهای منتهی به محور شمال - جنوب اعم از سنگر به سیاهکل - سراوان، کوچصفهان به سنگر و همچنین محورهای غربی استان اعم از فومن و صومعه سرا به سراوان پرحجم و سنگین است.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه ترافیک در محورهای ساحلی استان گیلان نیز همانند انزلی پرحجم گزارش شده است، گفت: در سایر محورهای خوشبختانه شاهد مشکل و گره ترافیکی نیستیم.

وی دلیل اصلی ترافیک در محورهای استان گیلان را ورود خودرو از شهرهای غربی مازندران عنوان کرد و افزود: حجم ترافیک خودروها با نزدیک شدن به ساعات پایانی امروز در همه جاده‌های گیلان سنگین‌تر خواهد شد.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: تردد خودروها در دیگر جاده‌های گیلان پرحجم اما روان است.

وی همچنین در ادامه به حوادث جاده‌ای در شبانه روز گذشته نیز اشاره و بیان کرد: خوشبختانه در شبانه روز گذشته شاهد تصادف منجر به فوت در محورهای استان گیلان نبوده‌ایم و تنها چند تصادف جرحی رخ داده که مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ محمدپور با تأکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان با توجه به بالا بودن حجم بار ترافیکی به ویژه در محورهای که جداسازی بین دو لاین ندارند از رانندگان خواست در این محورها از سبقت و سرعت غیرمجاز و حتی با توجه به بار ترافیکی از سبقت‌های مجاز و انحراف به چپ نیز جدا خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج