جاباما
۸۷۱۸۶۴
۱۶ نظر
۵۰۱۲
۱۶ نظر
۵۰۱۲
پ

دو نطق آتشین روز؛ یکی از یاسوج و علیه کشورهای عربی، یکی از کیش و علیه زنان سیگاری

امروز ائمه جمعه در خطبه‌های خود اشاره‌هایی به سیاست خارجی و موضوع مذاکره آمریکا داشتند.

خبرآنلاین: امروز ائمه جمعه در خطبه‌های خود اشاره‌هایی به سیاست خارجی و موضوع مذاکره آمریکا داشتند.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که درمصلی قدس برگزار شد گفت: ملت ایران ۴۰ سال است که در برابر دشمن مقاومت کرده است و نخستین دلیل مقاومت این است که موضوعی طبیعی است، هنگامی که عده‌ای قدرت‌طلب قصد دارند استقلال را بگیرند باید مقاومت کرد و براساس نظر رهبری اگر مقاومت نکرده و عقب‌نشینی کنیم دشمن نقشه شوم خود را دنبال می‌کند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: برخی در داخل نسخه می‌پیچند و می‌گویند ملت ایران تحمل مشکلات را ندارند و با این اقدام تلاش می‌کنند به دشمن چراغ سبز نشان دهند ولی این تجربه را داریم هرگاه عقب‌نشینی کرده و کوتاه بیاییم دشمن پیش‌روی می‌کند.

اهم صحبتهای او از این قرار است:

* مقاومت هزینه دارد ولی سربلندی و عزت و آبرو باقی می‌ماند. امروز برخی از همسایگان ما نفت و مقاومت خود را دادند و جمله‌ای که به آنها تحویل دادند گاو شیرده است ولی جامعه‌ای که مقاومت کند استقلال و هویت خود را نگه می‌دارد.

*مقاومت لازم و ممکن است چون ظرفیت کشورمان فوق‌العاده است و دشمن رو به افول است، اکثر جنایت‌ها در آمریکا انجام می‌شود و ۴۱ میلیون آمریکایی و ۱۳ میلیون کودک آمریکایی گرسنه هستند و چیزی برای نمایان کردن ندارند.

*مسئولان باید همت کرده و به سخنان و توصیه‌های مقام معظم رهبری گوش فرادهند و در آن صورت شاهد موفقیت در سایه مقاومت در برابر دشمنان خواهیم بود.

امام جمعه یاسوج: برخی کشورهای عربی مثل قورباغه دندان درآوردند

آیت الله سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه، ۱۷ خرداد ماه ۹۸ یاسوج گفت: کشورهای مرتجع عرب به رهبری آل سعود نژادا یهود در حالی که باید خادم الحرمین باشند در واقع خائن الحرمین هستند در نشستی که اخیراً داشتند به تقلید از آمریکا شماره تلفن برای مذاکره با ایران اسلامی اعلام کردند، برخی کشورهای عربی مثل قورباغه دندان درآوردند.

اهم صحبت‌های او از این قرار است:

* کشورهای مرتجع عرب بخصوص عربستان اینقدر پست هستند که در تمام زمینه‌ها مقلد آمریکا می‌باشند، ما برای اربابتان ارزش قائل نیستیم تا به شما برسد.

*با حمایت آمریکا و اسرائیل چهار سال است که برای جنگ با کشور کوچک و مسلمان یمن ائتلاف تشکیل دادید و نتوانستید شکستش دهید حالا برای ایران اسلامی مقتدر شرط می‌گذارید.

*ایران اسلامی همچون کوهی استوار است، دفاع جانانه ایران را دنیا در دوران هشت سال دفاع مقدس دید و ایران امروز خیلی قوی‌تر از ایران زمان جنگ تحمیلی است.

*آمریکا در کشورهای مختلفی جنایت و هزینه کرده اما چیزی گیرش نیامد، محور مخالفان و مقاومت مقابل شما ایران اسلامی که بیشه شیران است، می‌باشد و هرگز تسلیم زورگویی نشدند و نخواهند شد.

واکنش امام جمعه کیش به سیگار کشیدن بعضی از خانم ها: عقل و منطق کجا رفته؟ مگر خودکشی کلاس گذاشتن است؟

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده امام جمعه کیش استعمال دخانیات را یکی از عوامل اصلی افزایش فشار خون در کشور عنوان کرد و گفت: فشار خون را باید جدی گرفت.

اهم صحبت‌های او از این قرار است:

*وی گفت: در قاموس امام(ره)، «ما نمی‌توانیم» و «فایده‌ای ندارد» وجود نداشت، ایشان معتقد بودند که ما می‌توانیم در برابر گردن‌کلفت‌های دنیا بایستیم و نشان دادند که ما می‌توانیم و ایستادند، این ایستادگی امام مثال‌زدنی بود.

*امام جمعه کیش بیان داشت: از این مهم‌تر، تزریق روحیه مقاومت به جامعه بود، امام(ره) هم خودش مقاوم بود و هم مردم را نیز مقاوم بار آورد.

*وی ادامه داد: سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود از ایران و انقلاب اسلامی به صراحت دفاع کرد، او تهدید هم کرد اگر جنگ با ایران آغاز شود دایره آن در هر نقطه‌ای که پایگاه آمریکایی وجود دارد، خواهد بود، هرکسی در دنیا نمی‌تواند از ایران دفاع کند، این صحبت‌ها یعنی تزریق روحیه مقاومت امام‌(ره) به سراسر دنیاست.

*حسن زاده در ادامه به اهمیت کنترل فشار خون و حفظ سلامت جسمانی افراد پرداخت و گفت: طرح بسیج ملی کنترل فشار خون با شعار بدانیم و اقدام کنیم از ۱۸ خرداد تا ۱۵ تیر اجرا می‌شود، در جزیره کیش هم این طرح توسط مرکز توسعه سلامت اجرا خواهد شد.

*حسن زاده ادامه داد: قبلاً خانم‌ها اهل سیگار نبودند، اما امروز برخی خانم‌ها سیگار کشیدن را برای خودشان کلاس می‌دانند، از این کار تعجب می‌کنم، عقل و منطق کجا رفته؟ مگر خودکشی کلاس گذاشتن است؟ این نهایت بی‌کلاسی یک انسان است که خودش را از بین ببرد و بخواهد بگوید من یک فرد متمدن هستم، الله‌اکبر از این افکاری که امروز در ذهن برخی ورود کرده است.

امام جمعه هرمزگان: صحبت‌های ترامپ، خر و پفی بیش نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه صحبت‌های ترامپ، خر و پفی بیش نیست، گفت: باید دانشگاه، حوزه و انقلابیون در زمینه هوشیاری ملت کار کنند همان‌طور که آهنگ سخنان مقام معظم رهبری مدت‌زمانی است که به افشای ناتوانی آمریکایی‌ها اختصاص دارد.

اهم صحبت‌های او از این قرار است:

*استکبار در طول تاریخ به دنبال آن بوده تا با حرف‌هایش نشان دهد خود از قدرت بلامنازعی برخوردار و سایر کشورها همواره شکست خورده‌اند.

*دشمنان به دنبال ایجاد یأس و نا امیدی در ملت‌ها هستندبرای روشن شدن این حربه و سیاست دشمن باید طول تاریخ را به‌خوبی ورق زد و نگریست. این سیاست مخصوص آمریکا، انگلیس و فرانسه نبوده و نیست بلکه در طول تاریخ گردن‌کلفت‌ها سیاست‌هایشان را این‌گونه دنبال می‌کردند. ید هر آیه قرآن کریم را با درک و اندیشه خواند و پی به اعماق آن برد و تنها به روخوانی بسنده نکرد زیرا قرآن کریم کتاب دیروز و امروز نیست بلکه حرف‌هایش برای همیشه بوده و خواهد ماند.

نعیم‌آبادی با بیان اینکه بررسی زندگی فرعون و نمرود به ما نشان می‌دهد اوباما و ترامپ سیاست‌هایشان با آن گردن‌کلفت‌های تاریخ یکی است، اضافه کرد: ملتی که از خدا بگریزد نتیجه‌اش شکست و خواری است و استکبار با حمله به ارزش ملت‌ها و تبدیل آن‌ها به ضد ارزش سعی در فروریختن ملت‌ها دارد.

امروز ترامپ مدعی است اگر آمریکا نباشد کشورهای منطقه خلیج‌فارس نخواهند بود و از این طریق باج‌خواهی می‌کند و کشورهای منطقه را گوش فرمان خودکرده است.

امام جمعه موقت بوشهر: غرق شدن یک نفر در ساحل به دلیل نبود امکانات جبران ناپذیر است

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر ضرورت ساماندهی ساحل دریا اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل گرم سال و استفاده مردم از ساحل دریا برای شنا، این حق مردم است که زیرساخت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی این موضوع تأمین شود.

منطقه بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر بوشهر ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: یگانه راه نجات انسان تقوا، ترک گناه و انجام واجبات است و یکی از مظاهر تقوا نیز محبت اهل بیت عصمت و طهارت می‌باشد.

وی با بیان اینکه حق تقوا این است که به دستورات خداوند متعال عمل شود، افزود: یکی از موانع در مسیر کسب تقوا غفلت است که موجب می‌شود انسان از تمام داشته‌هایی که خداوند برای او ترسیم کرده غافل بماند.

اهم صحبت‌های او از این قرار است:

* آن روز وهابیت خبیث به زعم خود نابودی اسلام و مظاهر اسلام را آغاز کرد و امروز هم از مواضع آنها می‌توان دریافت که با حمایت از آمریکا و خیانت به جبهه مقاومت و فلسطین به دنبال نابودی اسلام و مسلمین هستند.

*مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در سی و یکمین سالگرد رحلت امام عزیز بر راه مقاومت تاکید داشتند، آن مسیری که حضرت امام به ما آموختند و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و زنده ماندن انقلاب هم به زنده ماندن این راه بستگی دارد.

*با توجه به آغاز فصل گرم سال و استفاده مردم از ساحل دریا برای شنا، این حق مردم است که زیرساخت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی آن تأمین شود.

* غرق شدن یک نفر در ساحل به دلیل نبود امکاناتی مثل نجات غریق و یا یک پلاژ مناسب برای برادران و خواهران جبران ناپذیر است. باید از لحاظ جانی امنیت شهروندان تأمین شده و از بعد فرهنگی هم زیرساخت‌ها تأمین شود، چون نمی‌توان هر ساله این مسائل را تکرار کرد.

امام جمعه موقت ورامین: بن بست وهابیت و آل سعود در فتنه انگیزی علیه ایران

حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین، ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی طی سخنانی اظهار کرد: از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر می‌کنیم، این راهپیمایی نه تنها در ایران بلکه بیش از ۱۰۰ کشور جهان برگزار و از این میراث گرانقدر به خوبی پاسداری شد.

وی با بیان باید بدانیم که امروز مسئله فلسطین و قدس مسئله جهانی است و تا آزادی قدس شریف ملت‌های مسلمان و آزاده در صحنه حضور خواهند داشت، گفت: ملت بزرگ و انقلابی ایران در روز جهانی قدس با فریادهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را برای بار دیگر از رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت قاطع خویش را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند که انشاالله این شعارها تا زمان نابودی صهیونیست فراموش نخواهد شد.

اهم صحبت‌های او از این قرار است:

*۱۵ خرداد روز بزرگ و تاریخی در انقلاب اسلامی ایران است امسال پنجاه و ششمین سالگرد این حماسه بزرگ را گرامی داشتیم، در این حماسه نام ورامین با ۱۵ خرداد گره خورده است.

*مردم انقلابی در دفاع مقدس و فتنه ۸۸ و سایر صحنه‌ها نیز ثابت کردند همچنان به این ارزش‌ها پایبند هستند اما متأسفانه برخی درصدد هستند با حرکات ضد انقلابی، ضد دینی و شیوع جلوه‌های گناه آلود چهره این شهر را مخدوش سازند، مسئولان و مردم هوشیار باید باشند و اجازه ندهند برخی حرکات منافقانه وجه انقلابی و دینی این منطقه را خدشه‌دار کنند.

* ۸ شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به دست وهابیت ملعون و پلید است، چرا که وهابیت این فرقه پست و دست پرورده انگلیس با عقاید انحرافی و تعصبات جاهلی خود طی یک قرن گذشته منشأ فتنه‌های مختلف در جهان بوده اند. نمونه آن حمله به قبور ائمه بقیع که با بهانه‌های واهی این آثار را تخریب کردند اما با مقاومت مردم مواجه شدند و در این راستا بسیاری از آنها غرق در خون شدند امابا مقاومت خود اجازه ندادند قبور تخریب شود امروز هم نقش وهابیت و رژیم آل سعود در فتنه‌های جهان کاملاً روشن است، امروز وهابیت و آل سعود در بسیاری از فتنه انگیزی های خود با بن‌بست جدی مواجه شده‌اند.

*دلارهای نفتی سعودی هم نتوانست پشت گرمی خوبی برای داعش در سوریه و عراق باشد، از طرفی دیگر پشت آل سعود با حمایت اربابان آمریکایی و اروپایی اش گرم است اما یمن با کمال قدرت و مظلومیت در مقابل آنها ایستاده است و پهپادها و موشک‌های یمن آرامش را از شکم پرستان آل‌سعود گرفته و ما امید داریم یمن بر آل سعود پیروز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قورباغه چیه؟امام علی با قاتلش هم مدارا کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطي داره
        مرگ بر آل سعود خائن
        مرگ بر آمريكاي جنايتكار كودك كش يمني

    • بدون نام

      شعار غرب را برای خاورمیانه مخصوصا عربسنان بفرستید، که آنها میگویند تفرقه و جدایی باید بین خاورمیانه باشد تا غرب پیشرفت کند واینکار میسر نمیگردد مگر با ایجاد جنگ وفرو ش اسلحه. می بینید چین، روسیه، آمریکا، فرانسه، انگلیس همه اسلحه فروش اند تا ماها همدیگر را بکشیم آنها سود ببرند.....

    • بدون نام

      واقعا این طور سخن گفتن شایسته به اصطلاح اهل علم است؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      قورباغه را خوب اومدید

    • بدون نام

      لطفاً به کشورهای دیگر توهین نکنید .

    • بدون نام

      حال الخالق مگه قورباغه هم دندان داره

    • بدون نام

      دمت گرم .

    • آریایی اصیل،

      تو مملکت خودمونم گرسنه خیلی زیاده،،،،، خییییلی

    • بدون نام

      ازوضعیت ایران خبرداری ۵کشورثروتمنددنیا بالا۵۰ملیون نفرزیرخط فقربدون شغل ودرامدی هستن طبق امار

    • بدون نام

      سیگار کشیدن ده بیست سال پیش کلاس داشت.الان گیاهخواری و ورزش مده.

    • اکبر بی تبر

      و در نهایت نتیجه میگیریم که فقط ما خوبیم

    • دراکولا تا به تا

      سیگار بده، زنونه و مردونه هم نداره!

    • بدون نام

      برجام ننگین اصلاحطلبان ، نتیجه مذاکره با آمریکا و اروپاست ؟!!؟؟؟؟!؟؟؟!!؟؟

    • رضا

      سیزده میلیون کودک آمریکایی گرسنه یعنی ممکنه
      احتمالا با آفریقا اشتباه گرفتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه یه سرچ بزنی امارای خود امریکایی ها رو چیزای دیگه ای هم هست که کپ میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج