۸۷۱۸۸۶
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

دعوای استقلال و شفر بالا گرفت

سرمربی آلمانی سابق استقلال با انتشار یک متن طولانی در صفحه اینستاگرام اعلام کرد پس از بی احترامی های باشگاه، پرونده خود با استقلال را به فیفا می برد.

ورزش سه: سرمربی آلمانی سابق استقلال با انتشار یک متن طولانی در صفحه اینستاگرام اعلام کرد پس از بی احترامی های باشگاه، پرونده خود با استقلال را به فیفا می برد.

شفر که سابقه نوشته های طولانی در اینستاگرام را دارد، در این متن نامی از فرهاد مجیدی جانشین خود نیاورده که نشان می دهد از او بابت حضورش روی نیمکت ناراضی است. او همچنین سه کاپیتان استقلال را به برادری و اتحاد دعوت کرده است.

بنابر آنچه شفر می گوید پرونده او و استقلال به فیفا می رود و توافقی در کار نخواهد بود.

متن صحبت های منتشر شده شفر در صفحه اینستاگرامش در زیر آمده است:

*بعد از زیر پاگذاشتن های مکرر مفاد قرارداد از سوی باشگاه که مدت زیادی هم به طول انجامید، به همراه دستیارانم احساس بی احترامی می کنیم. شانس زیادی به باشگاه دادم تا راه حلی پیدا کند ولی دیروز تصمیم گرفتم به این ماجرا پایان بدهم و به وکیلم دستور دادم که قرارداد من را به پایان برساند و در زودترین زمان ممکن پرونده من را به فیفا ارسال کند.

*مایلم از هواداران فوق العاده استقلال تشکر کنم، حمایت شما غیرقابل اندازه گیری بود و حس تان نسبت به استقلال باورنکردنی است. می خواهم از همکاران ایرانی، جامائیکایی و آلمانی ام تشکر کنم بعد از این مدت کار سختی که در این تیم انجام دادند.

*تماشاگران استقلال می توانند به افرادی مثل محمد، اشکان، بیژن، آرمین و مهرشاد افتخار کنند. می خواهم از بازیکنانم تشکر کنم، آنها کارشان را خیلی خوب انجام دادند. شما تحت هر شرایطی سخت کار کردید و قلبتان را برای باشگاه گذاشتید. مهمتر از همه چیز خیلی پیشرفت کردین، این فوق العاده است و برای من همه شما قهرمان هستین و من به شما افتخار می کنم.

*تشکر ویژه از کاپیتان های من؛ مهدی، کمک زیادی به ما کرد و از روز اول تا آخر نه تنها به تیم بلکه به باشگاه در جهات مختلف کمک کرد. پژمان وقتی از مصدومیت جدی برگشت بسیار سخت جنگید و تبدیل به صخره خط دفاعی ما در این فصل شد. خسرو هم همیشه آماده بود تا صد در صد توان خودش را در موقع نیاز در خدمت تیم بگذارد. شما سه نفر شاید اکنون از هم فاصله گرفته باشید ولی نباید فراموش کنید شما برادرانی هستید که خون آبی در رگ هایتان جریان دارد، با هم قوی تر هستید بچه ها.

*تماشاگران عزیز استقلال (عدم وابستگی) فقط زمانی قابل وصول است که ما با ذهنی مستقل به نبرد ادامه بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پوست استقلال مفلوک را بکن

    • بدون نام

      کیسه کشا از مربی هم شانس نیاوردن

    • ارتش سرخ آسیا

      تو کم با کوچ کردن خودت این تیمو نابود کردی حالا داری با نصیحت این کارو میکنی البته طویله استقلال همیشه همینطوری بود همه به جون هم میفتن و از همه و همه کس طلب دارن و جالب این که رحمتی مافیا همیشه یه طرفه این دعوا ها هست

    • بدون نام

      شفر هر کاری کند حق دارد چون با او خیلی زشت و بی ادبانه و نیز بی فرهنگانه رخورد شد که این برخورد زشت مدیریت باشگاه استقلال در شان ما ایرانی ها نیست..باید آنانیکه این عمل زشت را برنامه ریزی کرده بودند اخراج و بشدت برخورد شود.

    • حمید

      آقای وزیر که با نصب مدیرانی مثه افتخاری و فتحی و داغون شدن استقلال لذت میبری هنوز سیرمونی نگرفتی ؟
      اینارو از کجا آوردی؟ چرا آخه؟
      مگه ما هوادارن استقلال چه هیزم تری بهت فروختیم که این شغالها و دلالهای بی عرضه و شهرت طلب باید مدیریت تیم ما باشن ؟ چرا باید پول استقلال حیف و میل بشه ؟ چرا هیچ خبرنگاری جرات نداره درباره استقلال ازت دو تا سوال بپرسه ؟
      مشکل فتح الله زاده چی بود که این پول حروم کن هارو تو استقلال گذاشتی مدیریت ؟ از خدا بترس دیگه

    • بدون نام

      فتحی پرسپولیسی خودت با فرهاد زودتر برید

    • ناشناس!

      بایدم دعوا بشه ما چقدر گفتیم بابا این مربی نیست! شوفره!! شما گفتید نه مربیه! شفره! آخ این کله پشمکی خیلی سوژه و خوب بود!!

    • بدون نام

      فایده اش چیه نظر ما وقتی چیزی تغییر نمیکنه* مثل نامه ای هست که پست چی گمش میکنه

    • پرویز

      زمانی که فرهاد مجیدی وارد کادر فنی استقلال شد فاتحه این تیم هم خوانده شد کسی که حتی مربی یک تیم محلی هم نبوده می اید و کمک مربی فردی مثل شفر می شود این می شود سرانجام کار

    • نرگس

      هه ایناهم که تکلیفشون با خودشون مشخص نیست

    • بدون نام

      خب ..

      رفتن پرونده به این سادگی به فیفا ، باز هم یک بی لیاقتی دیگر از یک مدیر ایرانی !!!!

    • گیله مرد

      به نظر شوفر هوادار چیه،؟ پول،،بازیکن های طرفدارش، کادر جیره خوارش،؟ آخه دلال به من هوادار چه احترامی گذاشتی وقتی فرد مورد علاقه ما ( مجیدی ) رو از قلم میندازی واز گوش به فرمان ها و جیره خوارهای خود تشکر میکنی،،،، و به بعضی های مورد لطف هواداران ( منتظری و رحمتی ) و دوباره به خود هوادار ها دم تکان میدی وپاچه خواری میکنی ،،،در صورتی که به خاطر همین هوادارها ، اگه واقعا راست میگی از پولت بگذر ،،، مگه برسر هوادار چه گلی زدی مگه اثلا هوادار مگه تو رو میخواست ،، با اون شومن بازیت وبی عرضه گریت آبروی آلمانی ها رو هم بردی مردک دزد ،دلال،ریاکار،،قمارباز ،،آلزایمری،،فقط برو بمیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازپولش بگذره؟؟؟؟؟
        چرا؟؟؟؟؟؟

    • هر چه برانکو بگه

      هنوز هم حماسه سرایی میکنی شوفرررررررر
      توکه گفتی آبی باید بالاتر از قرمز باشه
      پس چه شد گل من؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج