۸۷۱۹۰۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

بازی FIFA ۲۰ قبل از نمایشگاه E۳ معرفی شد

استودیوی بازی‌سازی EA قبل از نمایشگاه E۳، بازی FIFA ۲۰ را به صورت رسمی معرفی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: همه ما تصور می‌کردیم که نمایشگاه E۳ جایی خواهد بود که شرکت بازی‌سازی EA، جدیدترین بازی خود، FIFA ۲۰ را معرفی خواهد کرد اما EA قبل از برگزاری این رویداد بزرگ در زمینه بازی‌های رایانه‌ای، جدیدترین بازی شبیه‌ساز فوتبال خود را معرفی کرد. منتشرکننده این بازی اطلاعات زیادی درباره آن نداد اما یک علامت عجیب در تیزر رسمی FIFA ۲۰ دیده شد.

شرکت EA به جای دادن اطلاعات بیشتر در حال حاضر، درباره فوتبال امسال در EA Play صحبت کرد. مراسم EA Play یک مراسم آنلاین است که گیمرها به صورت آنلاین با یکدیگر فوتبال بازی می‌کنند و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. این مراسم بزرگ قرار است در تاریخ ۸ ژوئن در کشورهای مختلف برگزار شود.

شرکت EA همزمان با معرفی بازی جدید FIFA ۲۰ به چند تغییر در گیم‌پلی این بازی محبوب هم اشاره کرد. تغییری که بیش از همه قابل مشاهده است، دفاع از طریق هوش مصنوعی است که با این نوع دفاع رایانه به صورت خودکار، دفاع‌ها را جابجا می‌کند و از دروازه در برابر حریف دفاع می‌کند و دیگر نیازی به جابجایی بازیکنان به صورت دستی نیست. یکی از راه هایی که EA قصد دارد این کار را انجام دهد این است که احتمال دسترسی به توپ را به یک هم‌تیمی از طریق تکل افزایش دهد. دفاع اتوماتیک، کارایی کلی آن را کاهش می دهد و زمان واکنش کاهش می یابد.

در نسخه جدید بازی FIFA، شوت کردن هم اصلاح شده است و مهاجمان در هنگام موقعیت‌های تک‌به‌تک با دروازه‌بان یا موقعیت‌های باز شوت‌زنی، دقت بیشتری خواهند داشت. زمان واکنش دروازه‌بانان نسبت به نسخه‌های قبل کاهش یافته است تا مشکل واکنش‌های فوق بشری که مورد شکایت بود، حل شود. علاوه بر این، فریم‌های این بازی برای کلیه حالت‌ها به دو فریم کاهش خواهد داشت.

EA مطرح کرده است کارهای زیادی در حال انجام است تا پاس‌ها و شوت‌ها در FIFA ۲۰ واقعی‌تر به نظر برسند مخصوصا در زمان حمله‌های شدید. زمان ضربات والی، دقت در پاس دادن یا شوت کردن کمتر خواهد بود و در موقعیت‌های آسان‌تر پاس و یا شوت کردن با دقت بیشتری انجام خواهد گرفت. این شرکت همچنین عنوان کرده که دو نوع تاکتیک پاسکاری جدید هم به FIFA ۲۰ اضافه شده است که تجربه بازی را برای گیمرها جذاب‌تر خواهد کرد.

تیزر کوتاه FIFA ۲۰ را مشاهده کنید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

بازی FIFA ۲۰ قبل از نمایشگاه E۳ معرفی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید معصومی نژاد

      خدا کنه گزارشگرش از آلن تایلر به سرهنگ علیفر تغییر کنه و ورزشگاه شهدای شهر قدس هم توش بگنجنن...

    • بدون نام

      عجب تیزر طولانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج