۸۷۱۹۱۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

نادال با شکست فدرر، پیروز دوئل کلاسیک شد

تنیسور اسپانیایی توانست در نیمه نهایی رولان گاروس راجر فدرر را شکست دهد و به فینال صعود کند.

ایسنا: رافائل نادال و راجر فدرر نخستین نیمه نهایی تنیس رولان گاروس ۲۰۱۹ را در بخش مردان برگزار کردند که مرد شماره دو جهان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و به فینال صعود کرد.

تنیسور اسپانیایی شروع قدرتمندی داشت و با وجود امتیازهای نزدیک توانست در ست اول ۳ بر صفر پیش بیفتد. با این حال فدرر نتیجه را ۳ بر ۲ کرد تا فرصت تساوی داشته باشد. ششمین گیم پس از ۱۰ دقیقه رقابت با پیروزی نادال به پایان رسید. برتری تنیسور اسپانیایی ادامه داشت تا این که توانست ست اول را با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع خود تمام کند. باد شدید در پاریس کمی شرایط را برای دو تنیسور سخت کرده بود اما این موضوع باعث نشد بازی متوقف شود.

نادال با شکست فدرر، پیروز دوئل کلاسیک شد
در ست دوم شرایط متفاوت بود. فدرر دو گیم نخست را با پیروزی به پایان رساند. در ادامه نادال بازی را ۲ بر یک کرد. مرد شماره دو جهان دوباره همه چیز رو برابر کرد. سپس دو تنیسور به ترتیب یک گیم به خود اختصاص دادند تا این که نادال به این روند خاتمه داد و توانست ۴ بر ۳ پیش بیفتد. او نتیجه را ۵ بر ۴ کرد و در نهایت ست دوم را با پیروزی ۶ بر ۴ به پایان رساند. اشتباه‌های فدرر در گیم های پایانی باعث شد نادال به راحتی در این ست پیروز شود.

فدرر با پیروزی ست سوم را شروع کرد اما در ادامه نادال اجازه کار به مرد شماره سه جهان نداد. برتری تنیسور اسپانیایی کاملاً آشکار بود و او با ضربات مهار نشدنی اش امتیازها را یکی پس از دیگری کسب می‌کرد. او در پنج گیم پیاپی پیروز شد. به نظر می‌رسید مرد شماره دو جهان نام خود را به عنوان برنده این بازی ثبت کند. گیم بعدی به نام فدرر ثبت شد اما گیم هشتم را نادال به خود اختصاص داد تا پیروز دوئل کلاسیک شود.

نادال برای بیست و چهارمین بار توانست فدرر را شکست دهد. این رکورد در ۳۹ بازی به ثبت رسید. حریف تنیسور اسپانیایی در دیدار نهایی نواک جوکوویچ یا دومینیک تیم خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فدرر اشتباهات زیادی داشت.بادهم تاثیربدی بربازی داشت.راجر عشقه

    • بدون نام

      حضرت محمد با سران قریش چه در زمان شعب ابی طالب و چه در زمان فتح مکه مذاکره کرد. با اینکه سران قریش به مذاکره پایبند نبودنند. اما حالا فردی که ادعای جانشینی رسول الله رادارد و بر کرسی او نشسته بر خلاف سنت ایشان عمل می کند. این فرد جز طیب الله انفاسکم گفتن و مجلس شعر برقرار کردن کار دیگری بلد نیست. خاک بر سر ما که شخصیتی با این آی کیو رهبرمان شده.

    • بدون نام

      آخیش دلم خنک شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج