۸۷۲۰۴۴
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

برخورد با مزاحمان خیابانی در دستور کار پلیس

رئیس پلیس پایتخت گفت: برخورد با مزاحمان خیابانی یه طور ویژه بعد از فارق شدن ماموریت های ماه رمضان در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس پایتخت گفت: برخورد با مزاحمان خیابانی یه طور ویژه بعد از فارق شدن ماموریت های ماه رمضان در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

مهمترین محورهای نشست خبری سردار رحیمی:

* درباره طرح برخورد با رانندگی بدون هدف و مرتکبان مزاحمت از حق عبور و مرور (دور دور): موضوع مزاحمین خیابانی با توجه به اینکه در بعضی از نقاط تهران اوج گرفته و تماس‌های مکرری از سوی شهروندان داشتیم، به طور ویژه بعد از فارق شدن مأموریت‌های ماه رمضان در دستور کارمان قرار گرفت.

*در سه شب گذشته ۵۵۹ دستگاه خودرویی که مزاحمت ایجاد می‌کردند توقیف کردیم و ۱۳ نفر را دستگیر کردیم و هزار و ۸۸۳ دستگاه اعمال قانون شده‌اند.

*به افرادی که این مشکلات را ایجاد می‌کنند تذکر می‌دهم ما هر شب این طرح را داریم و با آنها برخورد می‌کنیم.

* برای مزاحمین خیابانی که تکرار تخلف دارند این هشدار را می‌دهم که در مرحله اول یک هفته خودرو توقیف می‌شود و اگر فرد تکرار تخلف را داشته باشد بازداشت می‌شوند.

* (با اشاره برخورد با فعالیت قهوه خانه‌های لاکچری در تهران): این قهوه خانه موسیقی غیرمجاز پخش می‌کردند و مراسمات خاص را همراه با دیگر فعالیت‌های خود داشتند که در این راستا حدود ۵۴۷ واحد قهوه‌خانه را پلمب و ۱۱ نفر متخلف را در این بخش دستگیر کردیم. ما همواره حامی واحدهای صنفی هستیم ولی با واحدهای صنفی که شئونات را رعایت نمی‌کنند کاملاً جدی برخورد می‌کنیم.

* (با اشاره به طرح حیات شبانه): تا پایان ماه رمضان این طرح تمام شده است و تنها برخی از واحدهای صنفی که مجوز از پلیس برای فعالیت دارند می‌توانند به فعالیت شبانه واحد صنفیشان ادامه دهند.

* طرح‌های پاکسازی محله‌های شوش، مولوی و هرندی همچنان در حال اجرا است و تعداد منازلی که پلمب کرده بودیم از ۱۱۵ منزل بیشتر شده و تنها یک الی دو منزل توانستند کاربری خود را به محل مسکونی تغییر دهند و مجوز برای فک پلمب بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس قلی

      خیلی مردم شادی و پول داران ی تفریح بی خرج هم ازشون بگیرید
      خاک برسرتون که تحمل شادی این ملت بدبخت هم ندارین..

    • بدون نام

      چجوری .اینکه در دستور العمل ناجا بوده و بایستی عمل میکردید که در انجام آن کوتاهی کردید.حتی بااین قوانین فکر نکنم کاری از دست شما بر بیاید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا بعضی از جوانها خیلی بی ادب هستن برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند

    • بدون نام

      همان جا باید شلاق بخورند با جریمه و ماشین پارکنیگ برود در نوشهر پلاژ ... متاسفانه آنقدر از این ارازل و اوباش زیاد شدند مسئولین هیچ کاری برای کنترل این افراد مزاحم انجام نمیدهند پلیس بسیار بی تفاوت است نسبت به موضوع !!! اخبار داغ لطفا سانسور نکن :

      پاسخ ها

      • مهدی

        حیا ندارید و خجالت نمی کشید که مردم کمترین شادی و دلخوشی توی این مملکت ندارند بعد عنان و اختیارتان را داده‌اید دست عده‌ای تندرو و بی‌منطق که تاب و تحمل موسیقی داخل یک کافی شاپ را هم ندارند یا قهوه را نماد لاکچری بودند میدانند. خاک بر سر من و امثال من و شرم بر شما.

      • بدون نام

        اقای مهدی ایا به نظر شما مزاحم مردم شدن تفریحه؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      با سلام متاسفانه ساختمان در خیابان جانبازان شرقی شهید مدنی جنوب پلاک ۱۳۱۱واقع شده و چند واحد فقط مسکونی دارد و بقیه واحدها اداری میباشد در آخر ماه فروردین اومدند از طرف شهرداری و چند واحد ادرای رو پملب کردند حتی وارد منزل ما هم برای باز دید شدند ولی متاسفانه تا قبل از ظهر واحدهای که پملب شده بودند به طرز عجیبی باز شدند میخواستم بدونم این چه بستن و باز کردنی تا حالا اینجوریشو ندیده بودیم لطفا رسیدگی کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج