جاباما
۸۷۲۰۷۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

نوری: شفر نباید شکایت کند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: هر چند شفر یک سال دیگر هم با استقلال قرارداد داشت، اما به احترام باشگاهی که او را احیا کرد نباید شکایت کند.

خبرگزاری مهر: محمد نوری اظهار داشت: زمانی که شفر سرمربی استقلال شد من عضو کمیته فنی بودم و یکی از نفراتی بودم که به حضور او در استقلال رای دادم و تا روزی هم که سرمربی بود از او حمایت کردم. چون معتقدم پیشکسوت باید از سرمربی تیمش حمایت کند.

وی افزود: الان هم می گویم شفر مشکلاتی داشت و انتقاداتی به او وارد است، اما نباید از تاثیرات فنی که بر استقلال گذاشت بگذریم. شفر به لحاظ فنی یکی از مربیان خوبی بود که در سالهای اخیر روی نیمکت استقلال نشست و اگر تیم ما بدشانس نبود در لیگ هجدهم با شفر قهرمان می‌شد.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال تصریح کرد: شفر فصل گذشته پول خوبی از استقلال گرفت و حالا هم قصد دارد بابت فصل بعد شکایت کند. درست است که این حق قانونی او می‌باشد، اما شفر به حرمت پولی که در دو فصل از استقلال گرفته و به احترام باشگاهی که او را احیا کرد نباید بابت کار نکرده شکایت کند. این رفتار اخلاقی نیست.

نوری تاکید کرد: البته مسئولان باشگاه هم باید قبل از قطعی کردن برکناری شفر با او مصالحه می‌کردند تا کار به کمیته انضباطی فیفا نکشد چون با همه مشکلاتی که این باشگاه دارد، مبلغ بدهی به شفر هم قوز بالای قوز می‌شود.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص سرمربی جدید این تیم گفت: من همیشه از سرمربی استقلال حمایت کردم و این رویه را در مقابل استراماچونی هم ادامه می‌دهم. حالا که او سرمربی شده، وظیفه خود می‌دانم که از سرمربی تیمم حمایت کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصلان

      وقتی با بی عقلی تمام نمیزارن بره سرتمرین ,
      بازی درمیارن ,شکایت میگنه پول هم میگیره,
      بایدمیزاشتن تاپایان فصل مربی باقی میماند

    • بدون نام

      طبق معمول ایرانی ها همیشه عقل و منطق و علم و قانون رو میزارن کنار و همیشه به ایشالله و ماشالله و خدانکنه و ریش سفیدی و من بمیرم و تو بمیری و .....پناه می برن !!!!!!!

    • بدون نام

      دستور بفرما شکایت نکنه /شما چقدر احمقید

    • ناشناس!

      آقای نوری! شما رو حساب تعصب کور کورانه ای که داری این حرف را می زنی که شفر نباید شکایت کند خودت بجاش بودی تو یه کشور غریبه اینجوری تحقیرت می کردند زمین و زمان را به هم می ریختی تا به حقت برسی حالا چرا وقتی با غرور و خودخواهی تحقیر برکنارش کردید باید اون از حقش بگذره! بنظر من کار خوبی می کنه! تا درس عبرتی باشه برای باشگاههای دیگه!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود به نظرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج