۸۷۲۰۷۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

درخواست آمریکا از آلمان درباره سوریه

یک مجله آلمانی گزارش داده که آمریکا از نیروی هوایی آلمان خواسته تا به ماموریتش در سوریه ادامه دهد؛ اما شرکای ائتلاف صدراعظم آلمان تمایل دارند این پروازها در پایان سال جاری میلادی تمام شوند.

ایسنا نوشت: یک مجله آلمانی گزارش داده که آمریکا از نیروی هوایی آلمان خواسته تا به ماموریتش در سوریه ادامه دهد؛ اما شرکای ائتلاف صدراعظم آلمان تمایل دارند این پروازها در پایان سال جاری میلادی تمام شوند.

مجله اشپیگل گزارش داد، یکی از ژنرال‌های آمریکایی از ارتش آلمان خواسته تا عملیات شناسایی هوایی و مأموریت‌های تانک در سوریه را برای کمک به نبرد نیروهای آمریکایی در مقابله با شبه نظامیان باقی مانده داعش در این کشور جنگ‌زده ادامه دهند.

اشپیگل گزارش داد که نامه‌ محرمانه‌ای در مه سال جاری میلادی از جانب ژنرال کنت مک کنزی، فرماندهی مرکزی ایالات متحده به ابرهارد زورن، رئیس نیروهای مسلح آلمان ارسال شد. در این نامه، فرماندهی مرکزی آمریکا خواستار ادامه فعالیت مأموریت شناسایی آلمان شده و از نیروهای مسلح این کشور خاسته تا به عملیات پروازهای شناسایی، سوخت رسانی هوایی و آموزش نیروها در عراق ادامه دهند.

وی نوشته است: تنها با ادامه این عملیات مداوم هوایی برای مردان و زنان ما، می‌توانیم مطمئن شویم که موفقیت ائتلاف ضد داعش به دست می‌آید.

دولت ائتلافی آلمان سال گذشته میلادی موافقت کرد تا به تمامی پروازهای شناسایی و سوخت رسانی هوایی تا پایان اکتبر ۲۰۱۹ پایان دهد.

سوسیال دموکرات‌های آلمان از شرکای دولت ائتلافی آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان اخیراً تاکید کرده که آنها از هر گونه تمدید این مأموریت که ۲۰۱۵ آغاز شده، حمایت نمی‌کند.

هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان از حزب سوسیال دموکرات این کشور که روز جمعه از پایگاه هوایی این کشور در اردن بازدید کرد، گفته که تمدید مأموریت امکان دارد؛ این پایگاه هوایی جایی است که هواپیمای شناسایی تورنادوی آلمان در آنجا مستقر است.

وی پس از دیدار با مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا گفت: هر چیز دیگری باید در پارلمان آلمان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد. ما این حقیقت را می‌دانیم که آمریکا تصمیم گرفته تا حضورش در منطقه را حفظ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • pooya

      آه مگه چاق دسته خودش میبره.داعش که داداشی تونه........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج