۸۷۲۱۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

تکذیب انتصاب سرپرست وزارت آموزش و پرورش

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور تاکید کرد که هنوز حکمی مبنی بر سرپرستی وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور صادر نشده است.

خبرگزاری ایرنا: معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور تاکید کرد که هنوز حکمی مبنی بر سرپرستی وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور صادر نشده است.

پرویز اسماعیلی در مورد معرفی سرپرست جدید وزارت آموزش و پرورش در برخی سایت ها و نیز زیرنویس صدا و سیما، افزود: بارها تاکید کرده ایم که مرجع رسمی اعلام احکام یا برنامه های رئیس جمهوری، دفتر ایشان است و بویژه در موقعیت فعلی که با حساسیت های پایان سال تحصیلی همراه است، انتظار می رود که رسانه ها از گمانه زنی در این زمینه بپرهیزند.

وی با انتقاد از معرفی یکی از گزینه ها به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش از سوی شبکه خبر صدا و سیما، گفت: سایت ها یا کانال های خبری غیر رسمی ممکن است بر اساس انگیزه های مختلف، نسبت به انتشار مطالبی اقدام کنند؛ اما از صداوسیما به عنوان رسانه ملی انتظار داریم مرجعیت خبری خود را به جای سایتها و کانالهای فضای مجازی، مراجع رسمی مانند دفتر رئیس جمهور قرار دهد. طبعا اگر در این زمینه هم از این دفتر استعلام می شد، به دوستان اعلام می کردیم که هنوز حکمی برای کسی به عنوان سرپرست صادر نشده است.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور افزود: گزینه های متعددی برای سرپرستی وزارت آموزش و پرورش در فرایند بررسی قرار دارند ولی تا این لحظه حکمی برای سرپرستی این وزارت صادر نشده است.

اسماعیلی تاکید کرد که به محض صدور حکم سرپرستی برای وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور، موضوع از سوی دفتر ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باغبانی

      وقتی رسانه ملی بدون صحت یا سقم یه خبر پخش می کند و بعد تکذیب میشؤد ما دیگه چه انتظاری از سایت های خبری غیر رسمی داشته ؤبه انها اعتماد کنیم

    • معلم

      اگه میشد مرحوم موسی نثری ریئس آموزش و پرورش دوره 70 سال قبل را زنده می کردید و معرفی می شد خیلی خوب بود. شرح حال و آثار و نوشته هایش را پیدا کنید بخوانید. پی می برید که مرده اش هم بهتر از امروزی هاست.آن مرحوم چه اعجوبه ای بوده در حدود 70 سال قبل. حالا ببینید چه قدر عقب رفته ایم.

    • بدون نام

      هیچ آدم عاقلی نمیاد سرپرست و یا وزیر آموزش و پرورشی بشه که هم بسیار وسعت داره و هم هیچ پولی هم نداره برای اداره کردنش!

    • بدون نام

      کاش مرا معرفی می کرد تا خدمتی به معلمان که در امرار معاششان دارند بکنم.یک آدم کار بلد را بگذارید نه یکی که فقط محاسنش بلند است و پیراهن سفید بدون یقه ولی بار علمی و بینش فرهنگی ندارد. خسته شدیم از بی تدبیری و ناکار آمدی.مگه قحط الرجاله؟

    • ش

      خب خبر انتصاب سرپرست وزارت اموزش وپرورش را تکذیب کنید.اسمان به زمین می اید.و یا زمین به اسمان میرود.!!!»»

    • کوروش

      یه کم تخفیف بدید. خیرش را ببینید

    • بدون نام

      لطفا یک فرد با عرضه بذارین.....ای آقایی که قراره وزیر بشی لطفا اول ببین پاداش پایان خدمت فرهنگیان رو می تونی بگیری و پرداخت کنی ؟ حق اضافه کاری فرهنگیان رو می تونی پرداخت کنی ؟ بیا وزیر شو اگه نمی تونی وارد گود نشو....گول نخور ....

    • محمد آروانفر

      وقتی آموزش وپرورش بارها در همین صدا سیما پرداخت مطالبات فرهنگیان را به دروغ وفقط برای آ رام کردن معلمین اعلام و پخش میکنه چه انتظار نا به جایی از رسانه ها دارند
      خود دولت هم کم وعده دروغ نداده که حالا مدعی رسانه ها بشه اگه راست میگن چرا بازنشسته های آموزش و پروش نزدیک دو ساله پای وعده دروغ دولت مانده اند آقایان خودشان مروج دروغند

    • بدون نام

      با دستور رییس جمهور رتبه بندی معلمان در ماه بعدی اجرا می شود. معلمان برای تکمیل پرونده رتبه بندی به کارگزینی ادارات مراجعه فرمایند.

      پاسخ ها

      • فرهنگی

        بنده همان زمان که ‌وزیر تشکیل پرونده استعفآیش داد تشکیل پرونده دادم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج