جاباما
۸۷۲۲۱۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی شد

فراز کمالوند با عقد قراردادی دو ساله سرمربی پارس جنوبی جم شد.

خبرگزاری فارس: فراز کمالوند به عنوان سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم انتخاب شد. بر این اساس وی با مسئولان این باشگاه برای عقد قراردادی دو ساله به توافق رسید.

بعد از برگزاری نشستی چند ساعته میان بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با فراز کمالوند سرانجام توافق نهایی میان دوطرف انجام شد و این مربی باتجربه هدایت نماینده جم در لیگ برتر را رسما برعهده گرفت تا جایگزین مهدی تارتار شود که بعد از ۳ فصل از هواداران پارس جنوبی خداحافظی کرده بود.

فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی شد

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی طی روزهای گذشته مذاکراتی را با چند مربی برای قبول هدایت این تیم در لیگ برتر انجام داد که در نهایت با فراز کمالوند به توافق رسید. جلسه نهایی رضاییان با کمالوند ظهر امروز برگزار شد و به امضای قرارداد دوساله رسید.

باشگاه پارس جنوبی طی روزهای گذشته از چند مربی برنامه دریافت کرد و پس از جمع‌بندی نظرات در هیات مدیره سرانجام کمالوند به عنوان سرمربی جدید پارس جنوبی جم انتخاب و معرفی شد.

کمالوند که با تیم‌های شیرین فراز کرمانشاه، استقلال اهواز و تراکتورسازی سابقه صعود به لیگ برتر را دارد، در دوران فعالیتش موفق شد در گسترش فولاد و نفت آبادان بهترین نتایج تاریخ این دو تیم در لیگ برتر را کسب کند. او بعد از کسب عنوان هشتمی با نفت آبادان ترجیح داد از این تیم جدا شود و به لیگ دسته اول برود و هدایت اکسین البرز و آلومینیوم اراک را برعهده بگیرد.

حالا این مربی 43 ساله با نشستن روی نیمکت سرمربیگری پارس جنوبی بار دیگر به لیگ برتر برمی‌گردد و هواداران جمی امید زیادی دارند تا با حضور او بتوانند نتایج خوبی را در لیگ برتر نوزدهم کسب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج