۸۷۲۲۲۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

کمالوند: به‌خاطر مردم جم و رضاییان به پارس آمدم

سرمربی جدید پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد با حمایت های هواداران خونگرم این تیم نتایج خوبی به دست آورد.

سایت باشگاه پارس جنوبی جم: فراز کمالوند درباره قبول هدایت تیم پارس جنوبی اظهار کرد: حضور من در پارس جنوبی دو دلیل اصلی داشت؛ یکی حضور رضاییان به‌عنوان یک مدیر فوتبالی و کاربلد و دیگری داشتن هواداران خونگرم در استان بوشهر به خصوص شهرستان جم.

وی ادامه داد: در لیگ هفدهم با نفت آبادان به جم سفر کردم و شور و هیجان و نشاط را نزد مردم جم دیدم. همین موضوع باعث علاقه‌مندی‌ بیشترم برای حضور در پارس جنوبی شد. من در هر تیمی حضور داشتم ارتباط خوبی با هواداران داشتم. در کرمانشاه، تبریز ، آبادان و... همیشه ارتباطم با هواداران نزدیک بوده و الان هم خوشحالم که در کنار یک تیم پرهوادار و خوب دیگر حضور دارم.

کمالوند: به‌خاطر مردم جم و رضاییان به پارس آمدم

سرمربی جدید پارس جنوبی جم همچنین گفت: وجود رضاییان به‌عنوان یک مدیر کاربلد و فوتبالی موفق بسیار تأثیرگذار بود تا پیشنهاد پارس جنوبی جم را پذیرا باشم. من جلسات متعددی را با آقای رضاییان و هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی برگزار کردم و در نهایت به جمع‌بندی رسیدیم و قراردادی دو ساله امضا شد.

کمالوند درباره اهداف خود در پارس جنوبی تأکید کرد: هدف اول ما در پارس جنوبی این است که جوان‌گرایی انجام دهیم و در این مسیر چشم به نفرات بومی استان داریم. حتی‌الامکان از مربیان بومی نیز در کادرفنی استفاده کرده و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. مردم خونگرم جم نشان دادند که چقدر تیم‌شان را دوست دارند و ان‌شاءالله با ارتباط خوبی که با مردم می‌گیریم می‌توانیم روزهای خوبی را در کنار یکدیگر رقم بزنیم.

وی در پایان افزود: جا دارد از موسوی، مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی و رضاییان، مدیرعامل محترم باشگاه بابت اعتمادشان تشکر کنم. به‌زودی با بررسی تمام جوانب و طی جلساتی که با مدیرعامل باشگاه خواهیم داشت نسبت به جمع‌آوری تیمی خوب اقدام می‌کنیم تا روزهای خوبی را در لیگ برتر تجربه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوناس حقی

      فراز به کارتیم امید میاد، ولی بله قربان گو فدراسیون نشین ها نیست و رسانه حامی نداره، وگرنه بررسی کارنامه مربیگری و نتایجی که با تیم ها مختلف گرفته ( باتوجه به شرایطی که تیم رو تحویل گرفته) قابل تقدیر و ارزش.

      پاسخ ها

      • فریاد

        قرار شده یک میلیارد تومان به باشگاه جم کمک مالی کنه اگه تیم دسته یک رفت خسارت باشگاه بده حال هواداران چطوری راضی میکنه در باشگاه بحث هست

    • بدون نام

      و بی پولی ....چرا منت میزاری بزرگوار همه میدونن به این همه اوضاع بد اقتصادی و درضمن روزمه کاری ناموفق شما تویه لیگ یک باعث شد به تکاپو بیفتی چرا منتش رو سر این بنده خدا میندازی

    • بدون نام

      پارس رفت دسته یک

    • بدون نام

      شریف ترین مربی ایران. مثلا خخخخخ

    • اصلان

      فرازاستادزبون بازیه
      یه زمان که تبریز بودکعبه ش هموشهرومردمش بودن,بعدازچندسال صنعت ابادن خواهانش شد
      گفت اصلا بنده ابادانی هستم ,که عادل عکس قبرپدروپدرجدش پخش کردکه نه باباخرم ابادیه اصالتا روستای کمالوند,ناراحت شدکه من ابادان بزرگ شدم عاشق ابادانم,بعداکه رفت ابادان یکسال بهزوردوام اورد,حالا عاشق مردم جم چون یک باررفته جم.
      جمع کن این دکان کاسبی رابابا
      راستش وبگو پول چون میدن میرم ,!!!!!!!

    • س

      سلام باشگاه خوب جم به لیگ دسته یک .پسرفت با سرعت نور

    • بدون نام

      ف ک

    • تاآاااااجیم

      رضاییان جویی مورکییه من دیش مدیرخوبیه.من دیش

    • عشقپولیس

      ههه هرجا میره با مردمش یه قوم و خویشی پیدا میکنه ... جمع کن دلال پول پرست و زبون باز ...

    • آریاپارسی نژاد

      از زبان بازی و بقول دوستان هرجا رفت قوم و خویش شد ،از چاپلوس بودنش،پرچم و آفتاب پرست و حزب باد بودنش متنفرم،و مهمترین خصیصه زشتی که داره باندازه و لیدر و ارازل جمع میکنم و میندازه پشت خودش، بنوعی دوپینگی بین هواداران بوجود میاره در صورت نتیجه نگرفتن.آدم راست و صاف و بی شیله پیله ای نیست،نگرانم برای تیم جنوب و من که جنوبیم و متعصب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج