۸۷۲۲۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زوج کاوه - بنونتو در خنک شکل می‌گیرد؟

با اتمام فصل آن هم تنها با نایب قهرمانی بلژیک، سران بروژ ایوان لکو را از سمت سرمربیگری برکنار کردند تا فیلیپ کلمنت جایگزین مرد کروات شود. تغییراتی که اصلا به سود کاوه رضایی نبود چون سرمربی جدید بروژ تصمیم به ایجاد انقلابی بزرگ در ترکیب آبی و سیاه های شهر بروژ گرفته بود تا دوباره تیمی مدعی قهرمانی بسازد و در این راه برنامه ای روی استفاده از گران ترین انتقال ژوپیرلیگ نداشت.

ایران ورزشی: با اتمام فصل آن هم تنها با نایب قهرمانی بلژیک، سران بروژ ایوان لکو را از سمت سرمربیگری برکنار کردند تا فیلیپ کلمنت جایگزین مرد کروات شود. تغییراتی که اصلا به سود کاوه رضایی نبود چون سرمربی جدید بروژ تصمیم به ایجاد انقلابی بزرگ در ترکیب آبی و سیاه های شهر بروژ گرفته بود تا دوباره تیمی مدعی قهرمانی بسازد و در این راه برنامه ای روی استفاده از گران ترین انتقال ژوپیرلیگ نداشت.

زوج کاوه - بنونتو در خنک شکل می‌گیرد؟

به نوشته رسانه های بلژیکی در روزهای گذشته کاوه رضایی در کنار نفراتی همچون وسلی که راهی لاتزیو می شود همین طور وناکن که راهی سویا می شود و 5 بازیکن دیگر نفرات جدا شده از بروژ خواهند بود.

کاوه اما در حالی باید بروژ را ترک کند که هنوز سه سال دیگر از قراردادش با این باشگاه پابرجاست. از همین رو سران بروژ در پی معاوضه یا انتقال قرضی او به تیمی دیگر هستند، تیمی که بنا به ادعای ووته بال بلژیک ممکن است سرنوشتی جالب برای ستاره ایرانی رقم بزند تا در کنار زوج و مربی سابق خود در شارلروا این بار با پیراهن خنک به میدان برود. فلیس ماتزو به تازگی هدایت خنک بلژیک را برعهده گرفته و بعد از تلاش برای خرید بنونتو پرویی از شارلوا این بار تصمیم گرفته تا کاوه رضایی را نیز دوباره به جمع شاگردانش اضافه کند.

زوج کاوه - بنونتو همان زوجی هستند که ماتزو دو فصل قبل با اتکا به نمایش درخشان آنها توانست عنوان بهترین مربی فصل ژوپیرلیگ را به خود اختصاص بدهد و همکاری دوباره با آنها می توانست رویاهای او برای رساندن خنک و طرفدارانش به بالاترین جایگاه ممکن را برآورده کند. از همین رو باید منتظر ماند و دید در روزهای آتی و با باز شدن پنجره تابستانی 2019 این جابه جایی ها نهایی خواهد شد یا نه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج