جاباما
۸۷۲۲۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۳۰خرداد، تعیین تکلیف نهایی برانکو و پرسپولیس

خروجی جلسه مهم هیئت مدیره پرسپولیس تنها یک چیز بود، همه چیز به ۳۰ خرداد و پرداخت مطالبات عقب افتاده برانکو موکول شد.

ورزش سه: اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از ساعاتی پیش جلسه مهمی را برگزار کردند. این روزها مشکلات مالی و بحث جدی جدایی برانکو انتقادات هواداران و هم‌چنین پیشکسوتان این باشگاه را به همراه داشته و خبرهای گوناگون در خصوص توافق برانکو و باشگاه الاهلی عربستان فشارها را بیشتر از گذشته کرده است.

به همین دلیل هیئت مدیره جلسه فوق العاده تشکیل داد تا راه حل مناسبی برای عبور از این بحران پیدا کند. برانکو ایوانکوویچ بعد از قهرمانی در جام حذفی، قبل از ترک ایران جلسات متعددی با مدیران باشگاه برگزار و ماندنش در این تیم را تنها منوط به پرداخت مطالباتش کرد. سرمربی کروات و موفق پرسپولیس هم‌چنین طی درخواستی جدا پرداخت مطالبات دستیارانش را نیز به میان آورده و همین به دغدغه اصلی مدیران باشگاه تبدیل شده است.

در این میان خبر می‌رسد که آخرین مهلت برانکو از طریق وکیلش و طی نامه‌ای به باشگاه رسیده و مدیرعامل و هیئت مدیره تنها تا ۳۰ خرداد فرصت دارند تا طلب این مربی را پرداخت کرده و او را راضی به ماندن در پرسپولیس کنند. در این میان مبلغ یک میلیون یورو فقط طلب برانکو از باشگاه است و با توجه به نوسات اخیر ارزی مبلغ زیادی می‌شود. نزدیک به ۲۰۰ هزار یورو هم مربوط به دستیاران او می‌شود و همین مشکلات فراوانی را برای بخش مالی باشگاه به وجود آورده است.

به خصوص حالا که خزانه پرسپولیس با توجه به هزینه‌هایی که انجام شده با کسری مواجه است و در این میان بح‍ث زیادی در خصوص درخواست کمک باشگاه از هواداران مطرح شد، که با توجه به خروجی جلسه هیئت مدیره منتفی است. بالاترین اعضای مدیریتی باشگاه به همراه ایرج عرب به این نتیجه رسیده‌اند تا از طرق دیگری منبع مالی مورد نظر برای حل مشکل برانکو را فراهم کرده و خیال هواداران را از ماندن سرمربی محبوب خود را راحت کنند.

با توجه به خوشبینی عجیبی که بین اعضای هیئت مدیره وجود دارد، باید ماندن برانکو در پرسپولیس را با توجه به سخنان و مصاحبه اعضا قطعی بدانیم. به خصوص وقتی به موضع افرادی مثل عرب، نبی و رغبتی مراجعه می‌کنیم به نتیجه‌ای جز ماندن سرمربی کروات نمی‌رسیم. آن‌ها در زمان‌های مختلف از تمدید قرارداد این مرد موفق خبر صحبت کرده‌اند و حالا بعد از جلسه هیئت مدیره از پرداخت قطعی مطالبات برانکو ایوانکوویچ نیز خبر داده‌اند.

مسئله ای که حداقل تا ۱۲ روز آینده و ۳۰ خرداد که آخرین مهلت برانکو به باشگاه برای پرداخت مطالباتش، باید برای آن صبر کنیم و جدا از مواضع مثبت مدیران باشگاه خواسته و تمایل مربی کروات را نیز بدانیم. مربی‌ای که از برخی برخوردهای مدیران باشگاه در طول فصل دلخور است و باید دید راضی به ادامه کار در ایران و پرسپولیس می‌شود یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج