جاباما
۸۷۲۲۶۵
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

کاشانی: مشکل برانکو به‌زودی حل می‌شود

باشگاه پرسپولیس با وجود اخبار متفاوتی که درباره آینده حضور برانکوایوانکوویچ در این تیم به گوش می رسد کماکان تلاش می کند که با تامین مبلغ مطالبات و دستمزد این مربی او را دستکم یک فصل دیگر نگه دارد.

ورزش سه: امروز در باشگاه پرسپولیس جلسه ای برگزار شد و مهمترین موضوع این جلسه ماجرای مطالبات برانکو و حفظ این مربی کروات برای فصل آینده بود. در این جلسه اما جعفرکاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه حاضر نبود هرچند همانطور که خودش می گوید فردا در جلسه مهم دیگری که در باشگاه برگزار می شود حضور خواهد داشت.

کاشانی، کاپیتان سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس در رابطه با شرایط این روزهای پرسپولیس و اخبار جدایی برانکو گفت:« امروز جلسه ای داشتیم و فردا هم جلسه دیگری در باشگاه در این رابطه برگزار می شود.» او افزود: « برانکو باید بماند چرا که دلیلی برای جدایی او وجود ندارد. او عملکرد خوبی داشته، پرسپولیس را دوست دارد و هواداران نیز می خواهند که کماکان سرمربی تیم باشد.»

کاشانی: مشکل برانکو به‌زودی حل می‌شود

او با اشاره به اینکه گفته می شود پرسپولیس توان حفظ برانکو را با توجه به پیشنهادات بالایی که این مربی از تیم های دیگر دارد ندارد هم گفت:« چرا پرسپولیس نتواند برانکو را حفظ کند؟ تنها مشکل انتقال پولی است که باید از خارج از کشور بیاید و به برانکو داده شود. مشکل دیگری وجود ندارد و آنطور که من می دانم همه دارند تلاش می کنند تا این موضوع به زودی حل می شود.»

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه در این رابطه که در صورت اینکه برانکو و پرسپولیس محقق نشود این باشگاه چه برنامه ای دارد افزود:« من همیشه گفته ام آرزویم این است که یک باشگاه داشته باشیم که از الان برنامه 15 سال بعدش مشخص باشد.

باید بالاخره روزی برسد که ما براساس سیستم و برنامه ریزی عمل کنیم و هزینه ها و عملکرد مشخص باشد.» کاشانی همچنین گفت:« پرسپولیس خانه من است و وظیفه دارم که هر کاری می توانم برایش انجام بدهم. خیلی ها من را نمی شناسند و فکر می کنند تازه به این فوتبال آمده ام در حالی که ما سلامتی و جوانی مان را برای پرسپولیس گذاشته ایم.»

او اضافه کرد:« پرسپولیس دو پایه مهم دارد یکی هواداران و دیگری پیشکسوتانش هستند. باید از وجود این دو پتانسیل بزرگ به خوبی استفاده شود. پرسپولیس طرفداران خاصی دارد که حاضرند میلیاردها تومان به این باشگاه کمک کنند. اگر باشگاه ساختار درستی داشته باشد و این هواداران در جایگاه خودشان قرار بگیرند اتفاق های بسیار خوبی رخ می دهد. در مورد پیشکسوتانی هم که وجاهت اجتماعی و علم و تحصیلات دارند همینگونه است و باید آن ها به کار گرفته شوند.»

مدافع تیم پرسپولیس در دهه 50 همچنین گفت:« این کارها دارد انجام می شود و برخلاف تصور خیلی ها شدنی است. من باشگاه شاهین را ساختم، برای پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی و اسپانسر همراه اول را آوردم چرا که این جا خانه من و همه کسانی است که عمر و جوانی شان را برای تیم گذاشته اند. من دلم می خواهد پرسپولیس موزه داشته باشد تا هواداران و بازیکنانش باشگاه و تیم را به خوبی بشناسند.»

او در پایان بازهم بر حفظ برانکو تاکید کرده و گفت:« برانکو عملکرد خیلی خوبی در پرسپولیس داشته و در سخت ترین شرایط و با کمبود بازیکن توانسته نتایج بسیار خوبی بگیرد. او باید بماند و امیدوارم این مشکل به زودی حل شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این برانکو تمام برنامه ها و سیستم های بازیش در ایران تکراری شده و نگه داشتنش فقط خسارت به اموال باشگاه میباشد چون از این بعد با آرای برانکو جام گرفتن در کار نخواهد بود

    • کامران

      برای تیم حکومتی به زودی حل می شود!؟
      تیم حکومتی !؟
      برای استقلال چند سال هم حل نمی شود!؟

      پاسخ ها

      • ۶یشتقلال سوراخ است...

        پمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپمادپماد،لازم.

    • مهدی

      آدم بی خاصیت

    • hm@

      الاهلی که هیچی پیشنهاد مونیخ هم نمیتونه جلو حمایت دولت از برانکو رویگیره .برانکو مثل چهارسال گذشته درپرسپولیس می مونه مشکل مالی هم فقط هوچیگری رسانه های لونگی هست.

    • بابک قاسمی

      اقای کاشانی یجوری صحبت کرده انگار داره منت میزاره وقتی میگه برانکو خوب عمل کرده و با کمبود بازیکن ساخته وووو اگر ی مربی دیگری ایرانی یا کیروش بود فقط بهانه میاورد و خود اقایان دنبالش میرفتن بدون فشار هواداران

    • لوییز ۳۳

      عمو جعفر بزودی یعنی کی ؟

    • بدون نام

      هوادارانی که میلیاردی کمک میکنن منظورت پولهای حرام هدایتی نیست؟

    • بدون نام

      آقای کاشانی چراپرفسورمیخوادبره؟؟
      بنظرمن بایدتیم مابه باشگاه تبدیل شود
      آقای کاشانی برانکوبره مهم نیست چون ازنظرشماموفقیت تیم بخاطربدنه مدیریتی هستش مگه نه؟؟
      بنظرمن بایدمابه باشگاه تبدیل بشیم
      آقای کاشانی بنظرت امریکاباایران واردجنگ میشه؟؟
      بنظرمن پرسپولیس بایدبه باشگاه تبدیل شود
      آقای کاشانی چراتربچه گران شد؟؟
      تنهاراه خارج شدن ازبحران تربچه اینه که پرسپولیس باشگاه بشود
      مرتیکه فقط بلده این حرفوتکرارکنه یه چیزتازه بگوعوضی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج