۸۷۲۲۷۶
۳۵ نظر
۵۰۰۲
۳۵ نظر
۵۰۰۲
پ

چرا استقلال به خاطر ۵میلیارد، قید قهرمانی را زد؟

قائم‌مقام پیشین باشگاه استقلال گفت: اگر صیادمنش می‌توانسته برای استقلال بازی کند چرا روبه‌روی پدیده به میدان نرفت؟

خبر ورزشی: علی نظری جویباری با انتشار متنی در فضای مجازی باشگاه استقلال را به باد انتقاد گرفت که چرا در روز‌هایی که تیم استقلال به گلزن نیاز داشت صیادمنش بازی نمی‌کرد و حالا که او در آمادگی کامل است چرا باید سرمایه تیم فروخته شود؟ در این میان گروهی با وام گرفتن از این متن، کادر پزشکی استقلال را زیر سؤال بردند و آن‌ها را مقصر بازی نکردن صیادمنش جلوه دادند.

برای همین منظور با نظری جویباری تماس گرفتیم تا در این باره حرف بزند که گفت: «من به صداقت و عملکرد حرفه‌ای کادر پزشکی باشگاه استقلال شک ندارم و معتقدم آن‌ها هیچ کم‌کاری در این باره نکرده‌اند. حرف من خود باشگاه است. اینکه چرا وقتی استقلال چنین گلزن خوبی در اختیار دارد باید او را بفروشند تا پول به دست آورده و آن را برای مهاجمان خارجی ناکارآمد هزینه کند؟ مگر همه هدف مسئولان استقلال غیر از این است که استقلال قهرمانی و جام بیاورد؟ اگر همین است چرا باید یک مهاجم گلزن که عاشق تیم استقلال است را بفروشند که با پولش مهاجم ضعیف و گل‌نزن بگیرند؟»

چرا استقلال به خاطر ۵میلیارد، قید قهرمانی را زد؟

قائم‌مقام اسبق باشگاه استقلال گفت: «حرف من این است اگر صیادمنش می‌توانسته برای استقلال بازی کند چرا روبه‌روی پدیده به میدان نرفت؟ واقعاً اگر ملاحظه‌ای درباره این بازیکن صورت گرفته که مثلاً مبادا مصدوم شود و قراردادش با فنرباغچه تحت‌الشعاع قرار بگیرد باید به حال آن مدیریت گریست. در همین لیگ برتر خودمان تیم‌هایی بودند که سالی ۱۰۰ یا بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند تا جام بیاورند آن وقت استقلال باید به خاطر ۵، ۶ میلیارد تومان این بلا را سر استقلال بیاورد؟ اگر صیادمنش در مسابقه با پدیده به میدان می‌رفت چه بسا امروز ما قهرمان بودیم. مگر چند امتیاز با صدر جدول اختلاف داشتیم؟»

او همچنین درباره تعلل مدیران استقلال درباره معرفی سرمربی جدید گفت: «متأسفانه روز‌های طلایی بسته شدن تیم را از دست می‌دهیم ولی مسئولان باشگاه استقلال هنوز اندر خم یک کوچه است! این موضوع باید هرچه سریع‌تر روشن شود و بازیکنان و مردم تکلیف خودشان با تیم‌شان را بدانند».

نظری جویباری همچنین در ارتباط با صحبت‌های رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال که گفته بین دو باشگاه بزرگ پایتخت تبعیض وجود دارد با اشاره به اینکه احمد سعادتمند مدیر کل دفتر استعدادیابی و توسعه وزارت ورزش بوده گفت: «ما که مدت‌هاست این را فریاد می‌زنیم. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟ هواداران استقلال هم بار‌ها در این مدت نوشته‌اند تا سال ۱۴۰۰ قید قهرمانی را زده‌اند. شکر خدا هر روز مستنداتی تازه‌تر در این باره به دست می‌آید. جالب است که سعادتمند هم بر تبعیض بین سرخابی‌ها صحه گذاشت».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی اگر صیاد منش بازی می کرد کیسه قهرمان می شد ؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخ بابا این یارو توهمش بالازده یکی آب بریزه روش خخخخخخخ

    • سلطان

      دلم به حالتو میسوزه خیلی بدبختید

    • TAj

      آقاجان مگر شما بچه ای که ازاین نوع انتقادات میکنی .تقریبا همه استقلالیها میدانند که دست اندرکاران باشگاه نفوذی فدراسیون هستند و لذا قرارداد صیادمنش را طوری تنظیم کردند که اگر بیش از 20 بازی بکند مبلغ هنگفتی باید به او پرداخت میشد همچنین این افراد ماموریت دارند که هرطور شده مانع قهرمانی استقلال شوند .....افتاد

    • y.m

      کدوم تبعیض؟اینکه عرضه ندارین بازی ها رو ببرین به بقیه چه ربطی داره؟
      امثال همین نظری وفتح الله زده و قلعه نویی با باند بازی و هزار کار کثیف دیگه باعث شدن استقلال به این روز افتاده
      یکی نیست بگه آخه وقتی دربی باختین قهرمانی از دستتون رفت یعنی هنوز اینو نفهمیدی که به زمین و زمان تهمت میزنی

    • بدون نام

      یکی امار صیادمنش به این اسکل نشون بده اگر بازی میکرد حتما قهرمان میشدین

    • بدون نام

      اره وزیر دستور داده بود بازی نکنه

    • بدون نام

      صیاد منش در استقلال ۲۰ بازی ۲۴ گل

    • ایرانی

      لطفاخفه شو.بجای این چرندیات پیگیری کنیدتیمتون درپیتی نباشه.بی عرضه گی شماهااستقلالوبیچاره کردکه همیشه درجنگ قدرتید.نه وزارت ورزش واینکه حرف مفت حمایت ازیک تیم خاص میزنید.

    • بدون نام

      هوچیگری و مظلوم نمایی از صفات بارز کیسه تنان است... اره هر روز سند جدیدی رو میشه مثل قراردادای میلیاردی بازیکنای خارجیتون... لابد درگیری کاپیتانای تیمتونم که مثل سگ و گربه تو اینستا افتادن به جون هم بخش دیگری از این مستنداته :)))

    • بدون نام

      اسکل شل مغز از یک طرف میگی مدیران استقلال صیادمنش رو که بقول شما گل زن بود فروختن و همین عامل شکست برابر پدیده بود که اگه صیاد بازی میکرد استقلال نمی باخت .از طرف دیگه میگی تبعیض باعث عدم قهرمانی استقلال شده .تا حالا میلیارد ها تومن پول رو پیشخور کردین باز دو قرت نیم هم بالا دارین خیلی بی شرفین

    • عارف

      خف شو کیسه کش
      آنقدر که وزارت ورزش از اسقلال حمایت کرد از هیچ رشته ای حمایت نکرد

    • بدون نام

      ببخشید بلا نسبت روباه می گه شاهدم دمم هست جمع کنید این بساط را از بس دوره دولت پاک دست طرفداری شما کردند به همه چی مشکوک هستید

    • رضا

      ایشون به همراه شما شکر خوردن. این حرفا رو می‌زنید تا ضعف خودتون پوشش بدید. برید بررسی کنید ببینید واقعا تبعیض وجود داره. آیا پرسپولیس سودی برده. فرافکنی کافیه. مرد باشید و حقیقت را بپذیرد حتی اگه به زیانتان باشد. بودجه هایی که شما از وزارت گرفتید و معلوم نیست کجا خرجش کردید رو بزارید کنار دریافتی های پرسپولیس. بی شرمی هم دیگه حد و اندازه ای داره. شما هم مثل اون رفیق مافیایی خودت دچار توهم هستید. اگر تا سال 1400 تیم دیگه ای غیر از پرسپولیس مقام آورد مرد باشید و مردونه به غلط و حرف مفت خودتون اعتراف کنید. البته اگه مرد باشید که خود همین موضوع جای تامل داره. جناب جویباری یادت که نرفته با همکاری رفیق مافیایی خودت چه نتایجی رو مهندسی کردید. خدا جای حق نشسته. بترس از تهمت زدن.

    • بهزاد شاکر

      اگر اقای سعادتمند راست میگوید چرا مستنداتی ارائه نمیدهد ؟ مگر اینکه بخاطر خود شیرینی باشد ..خود جناب سعادتمند چون عضو هیئت مدیره استقلال تشریف دارن .میشه لطف کنن به چند سوال حقیر جواب بدن؟؟ امسال چه میزان بابت 6 بازیکن خارجی استقلال که بغیر از یک نفر بقیه بدرد نخور بودن .چه میزان هزینه کردن ؟؟ بابت سرمربی خارجی امسال و جریمه سال اینده چقدر هزینه کردن؟؟ بابت حضور مرتضی تبریزی چقدر؟؟ و حدود سی بازیکنی که امسال قراداد بستن چه میزان هزینه شده؟؟ میزان درامد باشگاه چقدر بوده؟؟ در نقطعه مقابل پرسپولیس نیم فصل محروم و در نیم فصل چهار بازیکن جذب کرد.و کادر مربیگری پرسپولیس هم هزینه اش مشخص هست که کمتر بود...اما درامد از جام باشگاههای اسیا تا صعود به فینال و درامد بیشتر از اسپانسر ( بخاطر میزان مشارکت بیشتر طرفداران از این باشگاه) و درامدهای جانبی بیشتر از هر لحاظ از استقلال ..چطور میشه که عاجز مانده از تمدید قرار داد با بهترین سرمربی خارجی تاریخ لیگ برتر ؟؟ در صورتی که همین الان استقلال با درخواست وزیر از اسپانسر هزینه مربی جدید رو تامین میکنه و به بازار نقل و انتقالات ورود میکنه؟؟ ان زمان که بنا به گفته یکی از اعضای هیئت مدیره تبریزی رو جذب استقلال کرد چطور؟؟ کمی منصف باشیم .و تحت تاثیر فصای مجازی نباشید اقای محترم و واقعیت رو بگید که وزارت ورزش دربست در خدمت باشگاه استقلال بوده .اما خروجی این همه هزینه هیچ ..که مقصر ان هم خود مدیران هستن ...هر چقدر که به استقلال کمک شده .انگار سیر شدنی نیستین و میخواهید ارامش تیم رقیب رو با طرح اینگونه مسائل نخ نما شده بهم بزنید ...از مدیریت تا بازیکنان داخل زمین بخاطر نگرفتن نتیجه در این چند سال مقصر هستید که میزان تقصیر مدیران 80 و بازیکنان 20 در صد هست ...پس خودتان و سبک مدیریتتان را اصلاح کنید

    • بدون نام

      اخه مردک عقده ای معلومه یک جاییت خیلی میسوزه اگر تیمی مثل تو را چه در قبل و چه در اینده داشته باشه به جایی نمیرسه حالا چون سرورتون چند سالی است که انواع جامها را اورده صرفا لیاقت داشته نه تیم کیسه ۶تایی خور

    • مجید

      احسنت جای مردی از جنس آبی در استقلال خالیست احسنت به جویباری
      جای تو در استقلال است نه انسان نمای خائن مثل فتحی و خطیر و افتخاری و توفیقی که نوکر و جیره خوره وزیر هستن

    • ارتش سرخ آسیا

      توهم زدی بدجوری یک نفر تو طویله استقلال منطقی فکر نمیکنه

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه همه دشمنان و بدخواهان استقلال کبیر رو

    • بدون نام

      اینهمه پول بیت المال و حیف و میل کردن ولی نتیجش شد کسب سهمیه اونهم به این شکل حالا دارن وراجی و تخصیص پول بیشتر به تیم پرسپولیس بزرگ با این هم جام.

    • بدون نام

      بیجا کرده سعادتمند و شما که اطلاعات غلط به مخاطب منتقل می کنید مگر این ریخت و پاش هایی که همیشه اول فصل می کنید پولش از کجا می آید شما فصل گذشته قریب 20 بازیکن گرفتید یا پرسپولیس؟ شما پول کلان به شفر بی کیفیت دادید یا پرسپولیس؟ شما انواع و اقسام بازیکن خارجی بی کیفیت در فصل گرفتید و بعد بدون بازدهی ردش کردید یا پرسپولیس؟ و صدها چرا دیگر. کیسه کش عوام فریبی و مظلوم نمایی نکن برو زحمت بکش نه عوام فریبی پارتی بازی زمان احمدی‌نژاد برای کیسه یادت رفته بی فکر

    • بدون نام

      خفه شو احمق .شما اگر عرضه داشتید که با غیرت بازی میکردید وقهرمان میشدید. باز هم بهانه ها شروع شد. پس خودتان هم میدانید تا سال 1400 هیچی تا سال 1420 هم رنگ قهرمانی به چشم خودتان نمی بینید.

    • رضا

      جناب جویباری شاید طرفداران جوان فوتبال شمارو نشناسند و حرفای شما یه جوری براشون جذاب و دلخوشی داشته باشه اما برای من و امثال من که بیشتر از 40 سال توی این فوتبال هستم هرگز یادم نمیره که خودشما و دوستان بزرگوار شما در دوره ای که در استقلال مسئولیت داشتید چه کارهای خلاف قانون که نکردید وبرای نتیجه گرفتن هرکاری که میتونستید انجام می‌دادید حالا خواهشمندم ادای انسان های درستکار و سالم رو در نیارید که اگر پنهان کاریهای دوستان شما در فدراسیون فوتبال نبود شما وامثال شما و آقای قلعه‌نویی عزیز باید برای همیشه از این فوتبال می‌رفتید. مظلوم نمایی و بازی کردن با احساسات تماشاگران استقلال برای شما راحت ترین کار.

    • بدون نام

      واسه قهرمانی های پیاپی پرسپولیس، فقط این یکی کیسه ای زوزه نکشیده بود که خدا رو شکر صدای این یکی هم دراومد!!
      ایول! مدتها بود منتظر این صداهای زوزه دلنشین بودیم.
      تا ۱۴۰۰ که هیچ، امیدواریم تا آخر عمر ناقابل جنابعالی ادامه داشته باشه.
      این کیسه کش، از جمله دارودسته لمپن خان و سرکرده مافیای فوتبال ایران تشریف دارند و حالا که لومپن خان نتونستن تو تیم جدید واسه ایشون جا باز کنن، دلشون واسه لمپن خان تنگ شده. این ناله‌ها، از سر دلسوزی برای کیسه نیست، دلشون برای ایام خوششون تو تیم کیسه که پست سرپرستی تیم رو داشتن تنگ شده. زوزه کشیشون برای موفقیت های پرسپولیس هم که به تبعیت از اربابشون هست (همون لمپن خان).
      چه حالی می‌کنیم ما پرسپولیسی ها با این زوزه ها که از اعماق جان دشمنان پرسپولیس بالا میاد!!
      خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ

    • حامی

      اگربزرگترهایِ استقلال شعورومنطق داشتند که این روزگارشان نبود,وقتی بزرگترهایِ یک باشگاه مثلِ این مدیراینطورنابخردانه وغیرمنصفانه وبچه گانه ازتبعیض حرف میزندوبی عرضگیِ مسؤولان وکادراستقلال رالاپوشانی میکنندودرصددرفع مشکلاتِ واقعی برنمی آیندبایدهم باشگاهشان اینطورخاروذلیل شود وازپرسپولیسِ کبیروهوادارانِ فهیم وباشعورش عقب بماندوبایدبه استقلالیهایِ کودن گفت که احمقها اگرحمایتهاوکمکهایِ قانونی وغیرقانونی وپشت پرده ای ومافیایی که به شما میشود نصف این کمکهابه پرسپولیس میشد الان هرسال قهرمان آسیابودیم وفقط سنگ اندازیهایِ همین مدیران وفدراسیون استقلالی باعث میشودکه پرسپولیس نتواندقهرمان آسیاشود

    • محمد

      زر زیادی موقوف. پماد سوختگی بهترین درمان واسه شما طرفداران کیسه هستش.۶۶۶۶۶۶

    • حمید چاو

      آقای نظری عزیز شیپیش تو جیب استقلال جفت چارگوش می زنه شما میگید پنج میلیارد پولی نیست

    • حمید چاو

      آقای نظری عزیز شیپیش تو جیب استقلال جفت چارگوش می زنه شما میگید پنج میلیارد پولی نیست

    • اصلان

      جویباری برو کشک هات بساب
      خودت هم که بودی فامیلت فیکس کیسه بازی میکرد,تاچهل سالگی بیرونش د

    • بدون نام

      جالبه بیشترحکومتیها ولنگ پرست نظرداده اند بعنوان استقلالی حرفی ندارم همه چی کامل بود!!))

      پاسخ ها

      • رضا

        دوست عزیز نباید هم نظری داشته باشی. چون واقعا حرفی باقی نمونده. این آقا فقط دنبال پاک کردن اصل موضوع هستش.

    • بدون نام

      اگر این حرف سرپرست محترم اسبق استقلال درست باشه که حتما هست خدا لعنت کنه مسولان انتصابی وزیر پرسپولیس و خود وزیر رو که این طور با یه باشگاه بزرگ و افتخار ایران در اسیا باری میکنن.

      پاسخ ها

      • رضا

        اصلا اینطور نیست. حرف این آقا فقط در مورد اسپانسر بوده نه چیزی دیگه.

    • بدون نام

      وقتی جیب دزدهای قبلی خالی شد سربه سردزدهای جدیدمیزارن

    • بدون نام

      اگراینکاررامیکنندعالیه بایدقطره قطره شماراله کرد بی خاصیتها

    • بدون نام

      پست و مقام چقدر خوبه راه دیگری هم هستش خود تا مطرح کنی جویباری کهنه آخرین یه وانت بگیر اعلام کن بخاری یخچال کهنه می خریم چون این کار خیلی بهت میاد بعد قهرمانی استقلال تو روستاهای دوردست اعلام کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج