جاباما
۸۷۲۲۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش سرمربی انگلیس به هو شدن فن‌دایک

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، در مورد شکست تیمش در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صحبت کرد.

ورزش سه: تیم ملی انگلیس در شبی که چوب اشتباهات عجیب مدافعانش را خورد، برابر هلند در نیمه نهایی مغلوب شده و نتوانست راهی فینال لیگ ملت های اروپا شود. اما حالا گرت ساوتگیت، سرمربی سه شیرها ضمن دفاع از روش بازی تیمش، آن اشتباهات را خطای فردی تلقی می کند نه اشتباه سیستماتیک.

گرت ساوتگیت گفت: "ما پنج شنبه شب در یک دیدار مهم مغلوب هلند شدیم و این اتفاق در حالی رخ داد که هزاران تن از هواداران انگلیس حامی ما بودند. حالا ما باید اطمینان حاصل کنیم که عملکرد ما در زمین پاسخگوی حمایت هواداران خواهد بود. ما هر گاه به زمین می رویم در حال یادگیری هستیم و هیچ کدام از بازی های ملی انگلیس حکم بازی تمرینی برای ما ندارد.

واکنش سرمربی انگلیس به هو شدن فن‌دایک

اشتباهات فردی ما در دیدار مقابل هلند تنها خطای در تصمیم گیری بود و دلیل آن اقدام به بازیسازی از عقب زمین نبود. همانطور که گل مردود اعلام شده ما در نیمه اول نیز همینگونه به ثمر رسید و حرکت مارکوس راشفورد بدین شکل آغاز شد.

دیدار با سوئیس در رده بندی؟ ما در حال حاضر در مرحله ای هستیم که می توانیم به فینال ها برسیم و فاتح جام ها شویم، اما این اتفاق هنوز رخ نداده و در رختکن همه ناامید هستند. مسابقه در برابر سوئیس با دیدار نیمه نهایی متفاوت خواهد بود اما ما می خواهیم فصل را با یک نتیجه خوب به پایان برسانیم.

هو شدن ویرژیل فن دایک در دیدار هلند و انگلیس توسط هواداران انگلیس؟ من ترجیح می دهم بر خلاف گذشته که بازیکنان ما هنگام ورود به میدان هو می شدند، حالا بازیکنان حریف هو شوند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج