جاباما
۸۷۲۳۱۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مصدوم شدن ۵نفر بر اثر صاعقه در قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: طی دیروز و امروز، وزش بادهای شدید و رعدوبرق باعث ۵ مصدوم شدن پنج نفر در استان شده است.

خبرگزاری فارس: قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: بادهای شدیدی که طی بعدازظهر امروز در استان وزید، چند مورد خسارت را در استان بر جای گذاشت.

وی افزود: در سطح استان ۱۳ مورد شکستگی درختان را داشته‌ایم، هم‌چنین در ۸ منطقهٔ استان قطعی برق داشته‌ایم که برخی مناطق مانند خیابان دانشگاه و بلوار شهید لشکری هم‌چنان درگیر این موضوع هستند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان تاکستان، روستای رادکان نیز برخورد صاعقه داشته‌ایم که متأسفانه ۲ مصدوم بر جای گذاشته که به بیمارستان منتقل شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین عنوان کرد: در روز گذشته هم ۳ مورد برخورد صاعقه در بخش طارم، روستای سیاهپوش داشته‌ایم که پس از انتقال به بیمارستان و مداوا ترخیص شده‌اند.

وی در پایان اعلام کرد: لازم است همشهریان عزیز جهت دور ماندن از هرگونه خطر و صدمه، هشدارها و اطلاعیه‌های سازمان مدیریت بحران را جدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، عصر امروز وزش بادهای شدید برخی مناطق قزوین را درنوردید و همچنین بسیاری از مناطق استان شاهد رعدوبرق شدید بودند که خساراتی برجای گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج